Webáruház készítés 2 hét alatt? Velünk lehetséges!

2020-06-29

<<< Vissza a bloghoz
2020-06-29

Nem csak mi gondoljuk úgy, hogy a webshop ma már elengedhetetlen, ügyfelünk, a Salad Island tulajdonosa Kovács János Adrián is hasonlóképpen vélekedett.

A salátázó a Netpincéren ugyan elérhető volt, de Adrián érezte, hogy ez nem elegendő, ugyanis az étterem gyűjtő oldal merev rendszere nem engedte neki, hogy egyedi legyen, és a saját elképzelései szerint alakítsa ki az online rendelési felületét.

A közös együttműködésünk egy online marketing megkereséssel indult, mert a salátázóban szerették volna a pécsi kiszállítási tevékenységüket megtámogatni a közösségi marketing és hirdetések erejével. Kollégánkkal, Petivel folytatott első megbeszélésükön azonban hamar kiderült, hogy a csakis Netpincéres megrendelő felület ezt nem fogja tudni megfelelően támogatni.

Adrián egyetértett Peti tanácsaival, hogy alakítsanak ki egy saját felületet, amit saját ízlés szerint tudnak formálni, mérhetnek és a remarketing is lehetséges, valamint listákat is fognak tudni építeni.

Hogy készült el a webáruház?

A saladisland.com már régóta tervben volt a vállalkozónál, több kivitelezővel is tárgyaltak róla, így Adriánt sikerült meglepnünk, amikor azt mondtuk neki, hogy a hőn áhított webshopot akár két héten belül is készen át tudjuk neki adni, és már indulhat is a közös munka!

Az árajánlat is szimpatikus volt a számára, hiszen a több ajánlat során már képben volt a webáruház készítés áraival, és a miénket kifejezetten reálisnak találta. Mivel a készülő webshopot már régóta fontolgatta, azért a WordPress rendszer és a pluginok, valamint a készülő Woocommerce shop sem volt technikailag idegen számára, csak szerette volna, ha ezt a rendszert egy hozzáértő rakja össze helyette. Az idő, a gyorsaság kifejezetten fontos szempont volt, így a rövid határidő amit adtunk volt a legszimpatikusabb számára az ajánlatban.

A közös munka a webáruház funkcióinak megtervezésével kezdődött, valamint a grafikai elemek átadásával, hogy el tudjuk készíteni a webshop vázát. Az ügyfél kéréseit alapul véve tovább gondoltuk a folyamatokat, hogy egy olyan rendelési oldal alakuljon ki ami felhasználóbarát és az online marketing munkához is tartalmaz minden olyan felületet és funkciót, amivel még hatékonyabbá tudjuk tenni a forgalomterelést és a vásárlások számát is növeljük. Kitétel számunkra, hogy úgy készítünk webáruházat, hogy az már keresőoptimalizálás szempontjából is felkészült legyen, valamint a struktúra is a későbbi online marketing tevékenység szerint alakuljon.

Az ügyfél kérésére újabb fizetési módokkal egészítettük ki a webshopot, olyanokkal, amelyet a Netpincéren nem tudtak biztosítani. A mi tanácsunkra egészült ki az oldal mérőkódokkal és egy olyan upsell rendszerrel, amivel a kosár értékét tudjuk emelni.

Adrián, ügyfelünk külön kiemelte, hogy értékeli, hogy a webshop épülésének minden lépésébe belelátott a rendszeres kommunikáció, megbeszélések révén, ahol nem csak a webáruházzal, és az online marketinggel kapcsolatban kapott tanácsokat, amire szerződtünk, hanem a folyamataihoz és az offline marketingjéhez is adtunk tippeket. Ilyen volt például az a kuponmegoldás, amit a levelezési címre küldenek ki, és csak az oldalon tudnak beváltani. Ennek a megvalósítása már folyamatban is van.

A projekt alapos átbeszélése azért is volt fontos a részünkről, mert az ügyfél igényeinek pontos ismeretével időt spórolhatunk. A saladisland.com is gyakorlatilag az első körben készen volt, csak nagyon apró módosításokat kellett tenni, hogy véglegesíthessük. Ha néhány hosszabb megbeszéléssel kiválthatjuk a sokszor napokat felemésztő újabb módosítási köröket, akkor mi mindenképpen azt választjuk, hogy több időt fektessünk egy-egy projektindító interjúba, vagy gyakrabban beszéljünk az ügyféllel a kivitelezés alatt.

A webshop végül is 10 nap alatt készült el úgy, hogy még várnunk kellett fotóanyagokra az átadáshoz. Ezután már csak a weboldal használatával kapcsolatos oktatások voltak hátra, amelyek Adrián számára hasznosak voltak ahhoz, hogy ne csak a rendelésfelvétel legyen gördülékeny, de egyszerű legyen a termékfeltöltés is, valamint az oldal egyszerűbb módosításához, bővítéséhez is adtunk útmutatásokat.

A kész weboldal átadása után indulhat az online marketing munka, hogy a felületet minél több pécsi lakossal megismertessük, és hűséges vásárlóközönséget alakítsunk ki egy saját felületen.

„A gyorsaság, nekem ez volt a legfontosabb!”

- ezt mondta Adrián, amikor megkérdeztük, hogy mit emelne ki a közös munkából. Úgy gondoljuk, hogy ezt azért tudjuk biztosítani, mert a megfelelő szakértelem és tapasztalat mellett kezdetben nagyon sok időt fordítunk a közös gondolkodásra, az ügyfél megismerésére és a tervezésre, így a webshop kialakítása már tud olyan gördülékenyen haladni, hogy nincs szükség sok felesleges körre.

Ha tiszta a elképzelés nekünk is, és az ügyfél is tudja, hogy hogyan fogjuk megvalósítani, akkor a kivitelezés már csak rutinmunka.

Amennyiben Te is szeretnél saját igényeidre szabott webáruházat, gyorsan és egyszerűen, akkor keress minket a részletekért!

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Mi fáj, gyere mesélj! – Avagy, hogyan lesz jobb a marketinged attól, hogy mesélsz róla

Az online marketing nem egy kiló kenyér. Különös, hogy erről egyáltalán beszélni kell, de meglepődve tapasztaljuk néha, hogy a partnerek úgy hívnak fel minket, hogy Google Ads hirdetéskezelést vagy Facebook hirdetéskezelést szeretnének tőlünk vásárolni. Természetesen ennek nincsen semmi akadálya, hiszen ezzel (is) foglalkozunk, de mindenesetre itt megálljt szoktunk mondani és inkább beszélgetést kezdeményezni. Miért a […]

Olvass tovább
Mi a jó ügyfélkommunikáció titka? Ez itt a kérdés!

Vagy ez a válasz? 🙂 Spoiler alert: igen. A nyári (minimális) lassítás lehetőséget adott nekünk arra, hogy egy kicsit magunkkal is foglalkozzunk. Nem, nem spa-ba mentünk (bár egy hangulatos, nevetgélős, iszogatós fotózással összekötött csapatépítő bulit azért tartottunk), hanem magunkon dolgoztunk. Melyik területen? Azon, amiben azt gondoljuk, hogy a legjobbak vagyunk. Ellentmondás? Nem. A legbüszkébbek arra […]

Olvass tovább
Keresőoptimalizálás vagy Google Ads kampányok?

2020-ban, amikor az internet térhódítása az egekben, amikor minden felületen cégek értékesítő vagy márkaépítő hirdetéseivel találkozunk, akkor elképesztően nehéz kitűnni a tömegből. Egy dolog azonban biztos: ha szeretnéd, hogy rád találjanak, akkor a Google találati listáján való megjelenés elsődleges fontosságú az értékesítés tekintetében, hiszen még mindig ez a legnagyobb kereső hazánkban. Márpedig ha a felhasználó […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
Írj nekünk!
RG Stúdió Kft.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.

Minősítéseink

  • digitalisan-felkeszult-vallalkozas-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • opten-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • csaladbarat-munkahely-rg-studio
  • google-partner-rg-studio
  • manychat-agency-partner-rg-studio
  • messenger-marketing-partner-rg-studio
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram