Nem csak mi
gondoljuk úgy, hogy a webshop ma már elengedhetetlen, ügyfelünk, a Salad Island
tulajdonosa Kovács János Adrián is hasonlóképpen vélekedett.
A salátázó a
Netpincéren ugyan elérhető volt, de Adrián érezte, hogy ez nem elegendő,
ugyanis az étterem gyűjtő oldal merev rendszere nem engedte neki, hogy egyedi
legyen, és a saját elképzelései szerint alakítsa ki az online rendelési felületét.
A közös
együttműködésünk egy online marketing megkereséssel indult, mert a salátázóban
szerették volna a pécsi kiszállítási tevékenységüket megtámogatni a közösségi
marketing és hirdetések erejével. Kollégánkkal, Petivel folytatott első
megbeszélésükön azonban hamar kiderült, hogy a csakis Netpincéres megrendelő
felület ezt nem fogja tudni megfelelően támogatni.
Adrián egyetértett Peti tanácsaival, hogy alakítsanak ki egy saját felületet, amit saját ízlés szerint tudnak formálni, mérhetnek és a remarketing is lehetséges, valamint listákat is fognak tudni építeni.
Hogy készült el a webáruház?
A saladisland.com már régóta tervben volt a vállalkozónál, több kivitelezővel is tárgyaltak róla, így Adriánt sikerült meglepnünk, amikor azt mondtuk neki, hogy a hőn áhított webshopot akár két héten belül is készen át tudjuk neki adni, és már indulhat is a közös munka!
Az árajánlat is szimpatikus volt a számára, hiszen a több ajánlat során már képben volt a webáruház készítés áraival, és a miénket kifejezetten reálisnak találta. Mivel a készülő webshopot már régóta fontolgatta, azért a WordPress rendszer és a pluginok, valamint a készülő Woocommerce shop sem volt technikailag idegen számára, csak szerette volna, ha ezt a rendszert egy hozzáértő rakja össze helyette. Az idő, a gyorsaság kifejezetten fontos szempont volt, így a rövid határidő amit adtunk volt a legszimpatikusabb számára az ajánlatban.
A közös munka a
webáruház funkcióinak megtervezésével kezdődött, valamint a grafikai elemek
átadásával, hogy el tudjuk készíteni a webshop vázát. Az ügyfél kéréseit alapul
véve tovább gondoltuk a folyamatokat, hogy egy olyan rendelési oldal alakuljon
ki ami felhasználóbarát és az online marketing munkához is tartalmaz minden
olyan felületet és funkciót, amivel még hatékonyabbá tudjuk tenni a
forgalomterelést és a vásárlások számát is növeljük. Kitétel számunkra, hogy
úgy készítünk webáruházat, hogy az már keresőoptimalizálás szempontjából is
felkészült legyen, valamint a struktúra is a későbbi online marketing
tevékenység szerint alakuljon.
Az ügyfél kérésére újabb fizetési módokkal egészítettük ki a webshopot, olyanokkal, amelyet a Netpincéren nem tudtak biztosítani. A mi tanácsunkra egészült ki az oldal mérőkódokkal és egy olyan upsell rendszerrel, amivel a kosár értékét tudjuk emelni.
Adrián, ügyfelünk külön kiemelte, hogy értékeli, hogy a webshop épülésének minden lépésébe belelátott a rendszeres kommunikáció, megbeszélések révén, ahol nem csak a webáruházzal, és az online marketinggel kapcsolatban kapott tanácsokat, amire szerződtünk, hanem a folyamataihoz és az offline marketingjéhez is adtunk tippeket. Ilyen volt például az a kuponmegoldás, amit a levelezési címre küldenek ki, és csak az oldalon tudnak beváltani. Ennek a megvalósítása már folyamatban is van.
A projekt alapos
átbeszélése azért is volt fontos a részünkről, mert az ügyfél igényeinek pontos
ismeretével időt spórolhatunk. A saladisland.com is gyakorlatilag az első
körben készen volt, csak nagyon apró módosításokat kellett tenni, hogy
véglegesíthessük. Ha néhány hosszabb megbeszéléssel kiválthatjuk a sokszor
napokat felemésztő újabb módosítási köröket, akkor mi mindenképpen azt
választjuk, hogy több időt fektessünk egy-egy projektindító interjúba, vagy
gyakrabban beszéljünk az ügyféllel a kivitelezés alatt.
A webshop végül
is 10 nap alatt készült el úgy, hogy még várnunk kellett fotóanyagokra az
átadáshoz. Ezután már csak a weboldal használatával kapcsolatos oktatások
voltak hátra, amelyek Adrián számára hasznosak voltak ahhoz, hogy ne csak a
rendelésfelvétel legyen gördülékeny, de egyszerű legyen a termékfeltöltés is, valamint
az oldal egyszerűbb módosításához, bővítéséhez is adtunk útmutatásokat.
A kész weboldal
átadása után indulhat az online marketing munka, hogy a felületet minél több
pécsi lakossal megismertessük, és hűséges vásárlóközönséget alakítsunk ki egy
saját felületen.
„A gyorsaság, nekem ez volt a legfontosabb!”
- ezt mondta Adrián, amikor megkérdeztük, hogy mit emelne ki a közös munkából. Úgy gondoljuk, hogy ezt azért tudjuk biztosítani, mert a megfelelő szakértelem és tapasztalat mellett kezdetben nagyon sok időt fordítunk a közös gondolkodásra, az ügyfél megismerésére és a tervezésre, így a webshop kialakítása már tud olyan gördülékenyen haladni, hogy nincs szükség sok felesleges körre.
Ha tiszta a elképzelés nekünk is, és az ügyfél is tudja, hogy hogyan fogjuk megvalósítani, akkor a kivitelezés már csak rutinmunka.
Amennyiben Te is szeretnél saját igényeidre szabott webáruházat, gyorsan és egyszerűen, akkor keress minket a részletekért!
Korábban írtunk az iOS14 kapcsán felmerült változásokról, ami a Facebook méréseinkre van hatással, és ennek értelmében a Facebook is bizonyos változásokat (fogalmazzunk őszintén: szigorításokat) vezetett be a jelentéseiben is. A hozzárendelési intervallumok módosulása nem tűnik óriási problémának a mérések korlátozása mellett, azonban a kettő együtt már nagy hatással lesz az eredményeinkre. Nem is beszélve a […]
Ma, január 28-án van az adatvédelem nemzetközi világnapja, aminek keretében egy kicsit mi is azon elmélkedünk, hogy hogyan változtatja, alakítja az adatvédelmi szigorítás a marketinget. Az adatvédelmi világnapot 2007 óta jegyezzük, és az felismerés hívta életre, hogy az emberek nem eléggé tudatosak a saját adataik megóvását illetően. Mivel nem ismerték a saját jogaikat és […]
A hirdetéskezelődben már biztosan találkoztál a figyelmeztetéssel, hogy az iOS 14 feletti verziószámú rendszerben működő eszközöknél a mérések megváltoznak, és ezzel egyidejűleg a Facebooknál is jönnek bizonyos módosítások. Talán ez a kis figyelmeztető sáv nem is adta át eléggé, hogy mennyire komolyan megváltozik minden ennek hatására. Ebben a cikkben a módosítások hatásait mutatjuk be a […]