Utazás a travel marketing középpontja felé!

2019-03-14

<<< Vissza a bloghoz
2019-03-14

Ha tíz évet visszautazunk az időben, akkor úgy emlékezhetünk egy családi nyaralás megszervezésére vagy akár egy hétvégi kiruccanásra, hogy ahhoz szakértői segítséget kellett igénybe vennünk.

Ma nem csak wellness-hétvégét, de már egy komplexebb nyaralást is meg tudunk szervezni otthonról, amihez a mobiltelefonunkon túl nincs is szükségünk szinte más segítségre.

Az utazásszervezői piac megváltozott, inkább a self-help irányába mozdult. Ezzel persze az utazástervezési szokások is megváltoztak.

Csak a legjobb a jó

Legjobban talán a keresési szokások változásában figyelhető meg elmozdulás. A pihenni vágyók már nem szállásokat, látnivalókat, élményeket és éttermeket keresnek, hanem a legjobb szállásokat, élményeket és helyeket! Erre neked is készülnöd kell, ha ki akarsz tűnni a tömegből.

A keresési kifejezések gyakran tartalmaznak olyan szavakat, mint „legjobb…”, ”vélemény…”, „értékelés”. ez nem csak azt jelenti, hogy ezeket a funkciókat érdemes biztosítanod a weboldaldon és ilyen szempontból kell a tartalmaidat is elkészítened, de a keresőoptimalizálás és a Google Ads tevékenységed során is számítanod kell rá, hogy sokkal specifikusabb, tudatosabb és a vásárlási folyamatot mutató kereséseket fognak indítani az utazók.

Ha még nincs olyan felületetd és tartalmad ami a szervezés során fellépő információéhséget kiszolgálja, akkor itt az idő ezeket legyártani. Készíts toplistákat, ajánlásokat és a legnépszerűbb, legjobbra értékelt választásokat bemutató oldalakat a felületeidre, és közösségi oldalaidon is kommunikáld, hogy ezek a BEST választások.

Készülj a kérdésekre előre

Az utazásokkal kapcsolatos információtömeg és a saját döntés kényszere bizonytalanná teszi az utazókat. Míg korábban az utazási irodáktól és az utazásszervezőktől szerezték be a fontosabb tudnivalókat és rábízták magukat az értékítéletükre, addig a saját szervezéssel ezek a döntések és a hozzá kapcsolódó információ beszerzés mind rájuk hárul. Biztonságos ide utazni? Milyen iratokra lesz szükségem? Mekkora poggyászt vihetek fel a gépre? Ezek a legtipikusabb kérdések, amiket most az utazási iroda helyett a keresőknek tesznek fel.

Könnyítsd meg a dolgukat azzal, hogy az utazásokhoz kapcsolódó részleteket már eleve rendelkezésre bocsátod, vagy megválaszolod a gyakori kérdéseket. Ezzel csökkented a bizonytalanságot és rövidíted az utat a foglalás felé és megelőzöd, hogy máshol kutassanak a válaszok után.

Az ajánlás ereje

Az olyan nagy értékű, és alapos megfontolást igénylő termékek megvásárlása előtt, mint az utazás kiemelten fontos a vélemény szerepe. Az online térben az értékelések nagyrészt megfelelnek egy ismerősi ajánlásnak, amelyet az érdeklődők hitelesnek gondolnak. Főleg, ha az egy olyan megbízható portálról érkezik, mint például a TripAdvisor.

A modern utazó már felismeri a reklámokat, ezért a szállásadótól érkező információkat fenntartással kezeli. A harmadik személytől érkező értékelések és vevővélenyek mellett az influencereknek is nagy szerepe lehet az utazás kiválasztásában, hiszen a jól megválasztott véleményvezér nem csak hiteles forrásnak minősül az értékelés tekintetében, de inspirációt is adhat. Így az influencerek a vásárlási folyamat több szakaszában is hasznos társaink lesznek a meggyőzés terén.

Utazás, saját részre

Az utóbbi években 60%-kal nőtt azoknak a kereséseknek az aránya, amelyekben szerepel a „nekem” kifejezés. Ez is mutatja az irányt, hogy a vásárlók testreszabott élményekre és a termékekre vágynak.

Az utazásszervezőknek is készülniük kell az ilyen igényekre, olyan felületekkel, amelyek a remarketing és egyéb vásárlási indikátorok alapján rendezik az érdeklődőnek szóló ajánlatokat. A „Neked Ajánljuk” vagy „Utazások Neked” hívószavak jól működhetnek a kommunikációban is, de csak akkor, ha ezek valóban a célcsoportra szabott ajánlatokat és kreatívokat tartalmaznak.

Te már fel vagy szerelkezve az új generációs utazók kiszolgálására? Ha jól jönne egy kis szakmai támogatás, vagy felpörgetnéd online jelenléted a nyári szezon előtt, akkor írj nekünk!

 

Szerző:
Müller-Váczi Lívia
Online Marketing Tanácsadó

 

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Újabb országokban elérhető a LinkedIn Stories funkciója

Ha közösségi média felületekről beszélünk, akkor kevés szó esik a LinkedInről, pedig a világ legnagyobb szakmai üzleti közösségi platformjának számít. A Linkedin nagy befolyással bír a munkakeresők, márkák, fejvadászok és iparágak területén is, éppen ezért fontos, hogy a vállalatnak legyen egy céges LinkedIn profilja és ott is rendszeresen kommunikáljon követőivel. Mint arról már korábban beszámoltunk, a LinkedIn […]

Olvass tovább
Webáruház készítés 2 hét alatt? Velünk lehetséges!

Nem csak mi gondoljuk úgy, hogy a webshop ma már elengedhetetlen, ügyfelünk, a Salad Island tulajdonosa Kovács János Adrián is hasonlóképpen vélekedett. A salátázó a Netpincéren ugyan elérhető volt, de Adrián érezte, hogy ez nem elegendő, ugyanis az étterem gyűjtő oldal merev rendszere nem engedte neki, hogy egyedi legyen, és a saját elképzelései szerint alakítsa […]

Olvass tovább
Jó landoló oldal nélkül is érdemes Facebookon hirdetni? Naná, most elmondjuk hogyan!

Sok marketinggel foglalkozó munkatárs gondolkodik úgy, hogy egy hatékony online marketing kampány alapfeltétele egy jól kialakított landoló oldal. Ez így igaz és ha van időd és energiád, akkor továbbra is készíts egyedi landingeket! Azonban ha instant megoldásban gondolkosz, akkor van egy tuti tippünk, ahol érkezőoldal nélkül is lehet eredményes online kampányt indítani! Mint azt már […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
Írj nekünk!
RG Stúdió Kft.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.

Minősítéseink

  • digitalisan-felkeszult-vallalkozas-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • opten-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • csaladbarat-munkahely-rg-studio
  • google-partner-rg-studio
  • manychat-agency-partner-rg-studio
  • messenger-marketing-partner-rg-studio
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram