Újraindul a gazdaság, újra kell gondolni a marketingünket is?

2020-05-20

<<< Vissza a bloghoz
2020-05-20

Az elmúlt hónapok nehézségei rengeteg vállalkozót és magánszemélyt is negatívan érintettek és érintenek jelenleg is. Számos ember veszítette el a munkahelyét, cégek zártak be és a kellő tartalékok hiányában az újrakezdés is nehéz feladat.

Szerencsére a korlátozásokon lazítottak, ezért a vendéglátás és a turizmus is lassan újraindulhat, de ez korántsem lesz egyszerű feladat, hiszen ezek a területek voltak a leginkább érintettek az elmúlt időszak negatív hatásaiban. Gondoljunk csak bele, hogy ezekben az ágazatokban egy szezonos bevételtől teljesen elestek a cégek, hiszen ha csak az utazásra gondolunk, vagy egy esküvő cateringjére akkor tudjuk, hogy hiába csúsztatják el az utazás vagy a rendezvény időpontját a megrendelők, ezek a bevételek nagy kiesést jelentenek a vállalkozások számára, amit nincs lehetőség az időpont módosításával pótolni.

Ennek ellenére sokan félve, de reménykedve ismét kitették a nyitva táblát, kis létszámú személyzettel, a szükséges nyersanyag mennyiséggel várják a vendégeket és a közösségi média bejegyzések is kezdenek ismét értékesítés központúak lenni.

De hogyan tudunk ebben a nagy zajban kitűnni, minimális költségráfordítással?

Bár minden vállalkozó tudja, hogy marketingre és hatékony online marketingre szükség van, mégis újra kell gondolni az eddigi folyamatokat. Míg a járvány előtt több százezer forintot és képesek és hajlandóak voltunk elkölteni marketingre, most ennek csak töredéke juthat számos vállalkozásnál.

Éppen ezért érdemes kis lépésekben gondolkodni, és téglánként újraépíteni a folyamatainkat.

Mire érdemes figyelni az online hirdetések újragondolásakor?

  1. Határozz meg az eddiginél pontosabb célközönséget, hogy feleslegesen ne menjen el a pénzed olyan emberekre, akik nem feltétlenül téged választanak! Inkább legyen szűk, releváns a célcsoport, mint nagyobb, hígabb, csak mert úgy érzed, ő még beleférhet… Nem férhet bele, most nem!
  2. Szólítsd meg a célcsoportod! Felejtsd el az általános szövegeket és képeket és használj olyan kommunikációs stílust, ami a célcsoportra leginkább jellemző!
  3. Ne akarj mindenáron eladni! A tartalomfogyasztás óriásit növekedett az elmúlt időszakban, így próbálj értéket adni a közönségnek. Ha vendéglátásban dolgozol, akkor szuper lehet, ha recept titkokat, különlegességeket osztasz meg, vagy videós tartalmakkal mutatod be a konyhai munkát vendéglődben. Ha a turizmusban vagy érdekelt, akkor szervezz virtuális túrákat a közösségi oldalakon!
youtube videó tartalommarketing

Mi a helyzet azokkal a vállalkozásokkal, amik most pörögnek csak igazán? 

Bár néhány ágazat nehéz helyzetbe került, vannak olyanok, akiknek értékesítési számai szárnyalnak az utóbbi időben. Ilyenek a webáruházak, akik napi fogyasztási, vagy tisztítási termékeket értékesítenek, de a ruházat és a műszaki cikk piacán is erősödés tapasztalható az online értékesítésben.

Fontos, hogy ezekben a szektorokban is érdemes újragondolni a marketinget! Bár most az eddigi költések stabilizálása mellett lehetett jó eredményeket és magasabb bevételeket generálni, fontos, hogy ezt hosszú távon is sikerüljön megtartani!

online marketing webáruház
  1. Emeld meg a hirdetési keretet és több releváns célcsoportnak futass érték alapú hirdetéseket párhuzamosan!
  2. Lassan, folyamatokban ismertesd meg a márkád és a terméked az új emberekkel, hogy ezután vásárlóvá váljanak!
  3. Ha eddig csak egy csatornán voltál jelen a hirdetési kampányaiddal, akkor itt az ideje, hogy nyiss a lehetőségek felé és integráld a rendszereket, hogy a lehető legtöbbet ki tudd hozni az online marketingedből!

Ha úgy érzed, éppen itt az ideje neked is újragondolni az online marketinged, de nem látod át, hogyan lehetne ez a leghatékonyabb, akkor keress bennünket és segítünk kihozni a maximumot vállalkozásodból!


Szerző:
Gere Alexandra
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Újabb országokban elérhető a LinkedIn Stories funkciója

Ha közösségi média felületekről beszélünk, akkor kevés szó esik a LinkedInről, pedig a világ legnagyobb szakmai üzleti közösségi platformjának számít. A Linkedin nagy befolyással bír a munkakeresők, márkák, fejvadászok és iparágak területén is, éppen ezért fontos, hogy a vállalatnak legyen egy céges LinkedIn profilja és ott is rendszeresen kommunikáljon követőivel. Mint arról már korábban beszámoltunk, a LinkedIn […]

Olvass tovább
Webáruház készítés 2 hét alatt? Velünk lehetséges!

Nem csak mi gondoljuk úgy, hogy a webshop ma már elengedhetetlen, ügyfelünk, a Salad Island tulajdonosa Kovács János Adrián is hasonlóképpen vélekedett. A salátázó a Netpincéren ugyan elérhető volt, de Adrián érezte, hogy ez nem elegendő, ugyanis az étterem gyűjtő oldal merev rendszere nem engedte neki, hogy egyedi legyen, és a saját elképzelései szerint alakítsa […]

Olvass tovább
Jó landoló oldal nélkül is érdemes Facebookon hirdetni? Naná, most elmondjuk hogyan!

Sok marketinggel foglalkozó munkatárs gondolkodik úgy, hogy egy hatékony online marketing kampány alapfeltétele egy jól kialakított landoló oldal. Ez így igaz és ha van időd és energiád, akkor továbbra is készíts egyedi landingeket! Azonban ha instant megoldásban gondolkosz, akkor van egy tuti tippünk, ahol érkezőoldal nélkül is lehet eredményes online kampányt indítani! Mint azt már […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
Írj nekünk!
RG Stúdió Kft.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.

Minősítéseink

  • digitalisan-felkeszult-vallalkozas-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • opten-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • csaladbarat-munkahely-rg-studio
  • google-partner-rg-studio
  • manychat-agency-partner-rg-studio
  • messenger-marketing-partner-rg-studio
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram