Újraindul a gazdaság, újra kell gondolni a marketingünket is?

2020-05-20

<<< Vissza a bloghoz
2020-05-20

Az elmúlt hónapok nehézségei rengeteg vállalkozót és magánszemélyt is negatívan érintettek és érintenek jelenleg is. Számos ember veszítette el a munkahelyét, cégek zártak be és a kellő tartalékok hiányában az újrakezdés is nehéz feladat.

Szerencsére a korlátozásokon lazítottak, ezért a vendéglátás és a turizmus is lassan újraindulhat, de ez korántsem lesz egyszerű feladat, hiszen ezek a területek voltak a leginkább érintettek az elmúlt időszak negatív hatásaiban. Gondoljunk csak bele, hogy ezekben az ágazatokban egy szezonos bevételtől teljesen elestek a cégek, hiszen ha csak az utazásra gondolunk, vagy egy esküvő cateringjére akkor tudjuk, hogy hiába csúsztatják el az utazás vagy a rendezvény időpontját a megrendelők, ezek a bevételek nagy kiesést jelentenek a vállalkozások számára, amit nincs lehetőség az időpont módosításával pótolni.

Ennek ellenére sokan félve, de reménykedve ismét kitették a nyitva táblát, kis létszámú személyzettel, a szükséges nyersanyag mennyiséggel várják a vendégeket és a közösségi média bejegyzések is kezdenek ismét értékesítés központúak lenni.

De hogyan tudunk ebben a nagy zajban kitűnni, minimális költségráfordítással?

Bár minden vállalkozó tudja, hogy marketingre és hatékony online marketingre szükség van, mégis újra kell gondolni az eddigi folyamatokat. Míg a járvány előtt több százezer forintot és képesek és hajlandóak voltunk elkölteni marketingre, most ennek csak töredéke juthat számos vállalkozásnál.

Éppen ezért érdemes kis lépésekben gondolkodni, és téglánként újraépíteni a folyamatainkat.

Mire érdemes figyelni az online hirdetések újragondolásakor?

  1. Határozz meg az eddiginél pontosabb célközönséget, hogy feleslegesen ne menjen el a pénzed olyan emberekre, akik nem feltétlenül téged választanak! Inkább legyen szűk, releváns a célcsoport, mint nagyobb, hígabb, csak mert úgy érzed, ő még beleférhet… Nem férhet bele, most nem!
  2. Szólítsd meg a célcsoportod! Felejtsd el az általános szövegeket és képeket és használj olyan kommunikációs stílust, ami a célcsoportra leginkább jellemző!
  3. Ne akarj mindenáron eladni! A tartalomfogyasztás óriásit növekedett az elmúlt időszakban, így próbálj értéket adni a közönségnek. Ha vendéglátásban dolgozol, akkor szuper lehet, ha recept titkokat, különlegességeket osztasz meg, vagy videós tartalmakkal mutatod be a konyhai munkát vendéglődben. Ha a turizmusban vagy érdekelt, akkor szervezz virtuális túrákat a közösségi oldalakon!
youtube videó tartalommarketing

Mi a helyzet azokkal a vállalkozásokkal, amik most pörögnek csak igazán? 

Bár néhány ágazat nehéz helyzetbe került, vannak olyanok, akiknek értékesítési számai szárnyalnak az utóbbi időben. Ilyenek a webáruházak, akik napi fogyasztási, vagy tisztítási termékeket értékesítenek, de a ruházat és a műszaki cikk piacán is erősödés tapasztalható az online értékesítésben.

Fontos, hogy ezekben a szektorokban is érdemes újragondolni a marketinget! Bár most az eddigi költések stabilizálása mellett lehetett jó eredményeket és magasabb bevételeket generálni, fontos, hogy ezt hosszú távon is sikerüljön megtartani!

online marketing webáruház
  1. Emeld meg a hirdetési keretet és több releváns célcsoportnak futass érték alapú hirdetéseket párhuzamosan!
  2. Lassan, folyamatokban ismertesd meg a márkád és a terméked az új emberekkel, hogy ezután vásárlóvá váljanak!
  3. Ha eddig csak egy csatornán voltál jelen a hirdetési kampányaiddal, akkor itt az ideje, hogy nyiss a lehetőségek felé és integráld a rendszereket, hogy a lehető legtöbbet ki tudd hozni az online marketingedből!

Ha úgy érzed, éppen itt az ideje neked is újragondolni az online marketinged, de nem látod át, hogyan lehetne ez a leghatékonyabb, akkor keress bennünket és segítünk kihozni a maximumot vállalkozásodból!


Szerző:
Gere Alexandra
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Üzleti partnerkeresés rapid sebességgel

A B2B partnerkeresés és értékesítés mindig felveti azt a kérdést, hogy a Facebooknak van-e itt egyáltalán létjogosultsága. Tudunk-e megfelelően célozni, releváns leadeket szerezni és egyáltalán jelen van-e aktívan a célcsoportunk ezen a csatornán. Szállítmányozással foglalkozó partnerünknek is ezek voltak a kétségei és kérdései amikor az alvállalkozói partneri körét szerette volna bővíteni, és ehhez kért tőlünk […]

Olvass tovább
Benne vagyunk a 17-ben Magyarországon! - Minősített üzleti szereplő elismeréssel gazdagodtunk

Az országban eddig mindössze 17 vállalat szerezte meg a Minősített Üzleti Szereplő minősítést, melyek között a mi cégünk, az RG Stúdió is szerepel Számunkra fontos, hogy olyan működési elvek mentén folytassuk az együttműködéseinket Partnereinkkel, melyet mi is elvárunk beszállító Partnereinktől. 20 éve egyazon értékrendet képviselünk, melyre büszke mind a tulajdonos, mind az összes kollégánk. Etikus, […]

Olvass tovább
Újraindul a gazdaság, újra kell gondolni a marketingünket is?

Az elmúlt hónapok nehézségei rengeteg vállalkozót és magánszemélyt is negatívan érintettek és érintenek jelenleg is. Számos ember veszítette el a munkahelyét, cégek zártak be és a kellő tartalékok hiányában az újrakezdés is nehéz feladat. Szerencsére a korlátozásokon lazítottak, ezért a vendéglátás és a turizmus is lassan újraindulhat, de ez korántsem lesz egyszerű feladat, hiszen ezek […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
Írj nekünk!
RG Stúdió Kft.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.

Minősítéseink

  • digitalisan-felkeszult-vallalkozas-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • opten-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • csaladbarat-munkahely-rg-studio
  • google-partner-rg-studio
  • manychat-agency-partner-rg-studio
  • messenger-marketing-partner-rg-studio
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram