6 tipp a III. Big Marketing Day konferenciáról

2019-06-03

<<< Vissza a bloghoz
2019-06-03

Május 23-án sikeresen lezajlott az általunk harmadik alkalommal megrendezett Big Marketing Day konferencia. Korábban már olvashattatok az esemény részleteiről, most azonban egy izgalmas élménybeszámolóval készültünk.

Ebben a cikkben a tapasztalatok mellett előadói csapatunk a konferencián elhangzott hasznos tanácsokat is megosztják veletek.

Facebook, Instagram, Youtube - a te célcsoportod hol konvertál?

Az idei konferencián is izgalmas témában adott elő Gere Alexandra, online marketing menedzserünk.
„Előadásomban bemutattam a közösségi média fő zászlós hajóinak aktuális felhasználószámait a Facebbok, az Instagram és a YouTube vonatkozásában, valamint konkrét hirdetéscsomagok összeállításával készültem a résztvevőknek az egyes üzleti célok megvalósítása érdekében. Fontosnak tartottam megvizsgálni, hogy mely csatornákon mely generációk a leginkább aktívak és milyen kampánytípussal tudjuk megszólítani az egyes őket az egyes felületeken. Remélem, hogy mindenkinek tudtam olyan információt átadni, amit bele tud építeni a napi marketing tevékenységbe és ezzel támogatni tudja az üzleti célok elérését.”

Íme néhány tipp az előadásból, egyrészt azoknak, akik nem tudtak részt venni a konferencián, de céljuk a hatékonyságnövelés az online térben, másrészt a résztvevőknek, akik megtiszteltek figyelmükkel a Big Marketing Day-en:

  1. Nagyon fontos, hogy minden vállalkozás határozza meg tisztán, hogy az online jelenlét, mely üzleti céljait támogatja és mely csatornák segítségével érhetjük el a legtöbb konverziót a legkisebb költségen.
  2. E mellett elengedhetetlen, hogy elemezzük, hogy az egyes célcsoportjaink, melyik csatornán a leginkább elérhetőek és kommunikációs szempontból alkalmazkodjunk az ő stílusukhoz és a kiválasztott csatornához.
  3. Ha elsődleges célunk is az értékesítés, fontos, hogy a sales hirdetések és posztok mellett, adjunk értéket a potenciális vagy meglévő vásárlóknak, blogcikkek vagy videók formájában!

 

Így kerestek ti – A keresési szokás változásairól

Ezzel a címmel adott elő Müller-Váczi Lívia, online marketing tanácsadónk, aki szerint a generációváltás a keresési szokások tekintetében egy nagyon izgalmas témakör. Miért is? Az új nemzedék a technológiai változások hatására nem csak új csatornákon, de új módokon is keresi az információt.

„Rendkívül érdekesnek találom ezeket a változásokat, ezért az előadásomban is azt jártam körbe, hogy a ma nemzedéke hogyan vált a hagyományos keresési csatornákon nyelvezetet, amikor információ vagy termék után kutat. Nem csak generációs, de vásárlói szándék szerinti különbségek vannak abban is, hogy mely keresőmotorokat használják a fogyasztóink, amikor vásárlási döntés előtt állnak. Személyesen is tapasztaltam ezeket az elmozdulásokat mind a nyelvezetben, a használt keresőszavakban, ezért egy személyes példámon keresztül mutattam be a résztvevőknek, hogy hol számíthatnak a vásárlóik érdeklődésére, és hogy miként kell ezekre felkészíteniük a felületeiket.”

Milyen tanácsot kaptak a résztvevők a témában?

„Ha lépést akarnak tartani a trendekkel, akkor arra bíztatnám a vállalkozókat, hogy gondolkodjanak a vásárlók fejével, és készüljenek fel a kérdések formájában érkező kulcsszavakra, mert a proaktív hozzáállás eredményesebben hozzájuk vezetheti az érdeklődőket.”

Messenger Marketing – a Chatbotok térhódítása

A konferencia utolsó előadásában Berek Péter kollégánk a Messenger marketing lehetőségeit mutatta be. „Ezen a platformon kiemelkedő hangsúly van jelenleg, hiszen a Facebook az idei fejlesztői konferenciáján bejelentette, hogy mostantól a Messengerre fogja a vállalat áthelyezni a fókuszt. Az F8-al kapcsolatban bemutattam a legfontosabb újdonságokat, amelyek a közeljövőben várhatóak. Megnéztük ezeket követően a Messenger leghatékonyabb marketing eszközeit a Chatbotokat, meghatároztuk, hogy mik is pontosan azok a Chatbotok, milyen előnyeik vannak mind vállalati, mind pedig felhasználói oldalról. Több esettanulmányon keresztül megvizsgáltuk, hogy milyen eredményeket lehet elérni a ChatBotok segítségével, végül pedig bemutattam egy olyan egyedülálló időpont foglaló rendszer, aminek köszönhetően a felhasználók a Messengeren keresztül tudnak időpontot foglalni.”

A témában az alábbi tanácsok hangzottak el:

  1. Amennyiben nincs Chatbotunk, használjuk a Messenger újítását, a lead sablont, hiszen ennek köszönhetően a hirdetésekből a Messengerbe terelt felhasználóktól könnyedén be tudunk gyűjteni olyan adatokat, amelyek a vállalatunk számára fontosak lehetnek. Ezt követően pedig tudjuk szegmentálni a felhasználókat és a bekért adatok alapján felkeresni őket személyre szabott ajánlatunkkal.
  2. A második pontom szorosan kapcsolódik az elsőhöz, hiszen amennyiben nincs még a ChatBotunk, azt javaslom minden vállalat számára, hogy kezdjen bele a kialakításába, hiszen jelenleg nem igazán lehet találni ennél hatékonyabb marketingeszközt! Miért is? Alacsony költségen tudunk felhasználókat beterelni a botunkba, ahol könnyedén tudjuk őket szegmentálni. Ezt követően pedig az adott szegmensnek megfelelően tudunk számukra egyedi üzeneteket megjeleníteni. Az üzenetek megnyitási és átkattintási aránya pedig jóval az emailek megnyitása és átkattintási aránya felett van. Ezen felül pedig számos funkciót be tud tölteni egy ChatBot, mint például az ügyfélszolgálati szerep, vagy az időpontfoglalás.

Reméljük, tudjátok hasznosítani a fenti tippeket közösségi marketingetek során! Ha azonban kérdésetek merült fel, keressetek minket!

Ha pedig nem tudtatok részt venni a rendezvényen, ne aggódjatok, ugyanis a pozitív visszajelzéseknek köszönhetően a dél-dunántúli online marketing konferenciasorozatunk a jövő évben is megrendezésre kerül!

Eredményes online marketinget kívánunk mindenkinek!

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

A csalódás mindig fáj, főleg, ha üzleti sikerről van szó!

Online marketinges cégként az utóbbi időszakban sok olyan új megkereséssel találkoztunk, amely valamilyen korábbi csalódásból eredt. Gondolunk itt például a nem túl kompetens marketinges munkatársra, a nem túl korrekt online marketing ügynökségre vagy mentorra, akikkel a közös munka koránt sem érte el a várt üzleti sikert. Sajnos rendkívül nehéz bizalmat építeni az első beszélgetés során […]

Olvass tovább
5 marketing tipp a nyári uborkaszezonra

Biztosan Te is tapasztaltad már a nyári holtidőszakot, amikor ügyfeleid nyaralnak vagy éppen hosszabb szabadságon vannak. Ez az esetleges bevételkiesés mellett felszabadult kapacitást is jelenthet számodra, melyet érdemes kihasználnod. Cikkünkben összeszedtünk 5 hatékony tippet, amelyekkel felturbózhatod online marketinged és eladásaid! Itt az ideje, hogy frissítsd a weboldalat Elemezd ki a weboldaladra vonatkozó statisztikákat és tárd […]

Olvass tovább
A Facebook sok arca – Egy ügyvédi iroda kommunikációs sikerének története

Amikor azt mondjuk, hogy a Facebooknak közösségformáló ereje van, akkor nem is gondolunk arra, hogy nem csak a célcsoportunkat, külső közönségünket formálhatjuk vele egységgé, de a belső működésünk, a szervezetünk is közös frontot képviselhet általa.  A Facebooknak ezzel a mellékhatásával kapcsolatban beszélgettem Tímár Andrással, a Németh és Tímár Ügyvédi Iroda (NÉST) egyik alapítójával, aki nemrégiben […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
Írj nekünk!
RG Stúdió Kft.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.

Minősítéseink

  • digitalisan-felkeszult-vallalkozas-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • opten-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • csaladbarat-munkahely-rg-studio
  • google-partner-rg-studio
  • manychat-agency-partner-rg-studio
  • messenger-marketing-partner-rg-studio
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram