Szórakoztass és arass!

2019-09-13

<<< Vissza a bloghoz
2019-09-13

A humor és a szórakoztatás mindig is eszköze volt annak, hogy könnyen emészthető formában, nevettetve adjuk át az üzenetünket, amely persze nem feltételen volt se nem könnyed, sem nem vicces, se nem egyszerű.

A Piac és Profit Social Media 2019 konferencián azokról az érzelmekről, és azokról a módszerekről volt szerencsém előadást tartani, amelyek ma átbillenthetik az egyik ügyfélszintről a másikra a célközönségünk.

Hogyan tartsuk meg a vevőink figyelmét?

Ebben lesz segítségünkre az a könnyed hangvétel, ami olyan közös pillanatokat, belsős poénokat és megosztott élményeket teremt köztünk és a célközönségünk között, amire sokkal jobban fognak emlékezni, mint a legutóbbi ajánlatunkra.

Sok előadáson és majdnem minden konferencián elhangzik, hogy az emberek figyelme egyre jobban csökken, ezzel együtt pedig a reklámtudatossága növekszik, amivel messziről kiszagolja a marketinget a tartalmainkban. Ezek a főbb okai, hogy a tartalmainknak nem csak meg kell ragadniuk a figyelmet, hanem meg is kell tartaniuk azt!

A konferencián megjelent hallgatóság „nézett, mint a moziban” ahogy a szórakoztatás, edukálás és humor köré épített előadásokat hallgatta, az óriási vetítővásznon minden előadó tanácsai extra hangsúlyt kaptak.

Megtiszteltetés volt az egybegyűlteknek beszélni és örültem, hogy mindezt az egyik kedvenc témámról tehettem, ami a szövegírás és tartalomgyártás. Különösen kedves volt, hogy megmutathattam, hogy saját ügyfeleink (a Schneider Electric és a Ferro-Sped Szállítmányozás) példáin keresztül mutathattam be, hogy a megfelelő kommunikáció a nehezen emészthető, kevésbé köznyelvesíthető témákat is szórakoztató tartalmakká tudja tenni!

Persze a saját munkánkban mindig nehezebb megtalálnunk a humort és az élményt, mert a napi rutin „mindennapivá” teszi azt számunkra. Többek között ebben segíthet egy ügynökség, aki teljesen más szempontból – az ügyfeleid szempontjából – közelíti meg a tevékenységed és termékeid, és elmondja, hogy hogyan beszélj úgy hozzájuk, hogy meglegyen a közös hang.

Ha úgy érzed, hogy még nem vagytok teljesen egy lapon a célközönségeddel a közösségi kommunikáció terén akkor keress meg minket és mi áthidaljuk a szakadékot köztetek!

Szerző:
Müller-Váczi Lívia
Online Marketing Tanácsadó

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

3+1 tipp, hogy mire figyelj egy influencerrel való együttműködéskor 2020-ban!

Az influencer marketing létjogosultsága a 2019-es évben is tovább növekedett és a tapasztalatok alapján egyre vékonyabb a határ a közösségi tartalomgyártás és a véleményvezérekkel való együttműködés kapcsán. Az influencerek ugyanis a mellett, hogy saját csatornáikon, saját követőbázisuknak népszerűsítik az adott márka termékét, jól fogyasztható tartalmat gyártanak, amit a megbízó cég a saját csatornáin is eljuttathat […]

Olvass tovább
Instagram trendek 2020 - Erre az 5 dologra figyelj, ha hatékony szeretnél lenni

Az Instagram trendjei folyamatosan fejlődnek, változnak, így a platform egyre több lehetőséget és kreativitást tartogat mind a tartalomgyártók, mind a márkák számára. Éppen ezért érdemes tartani a lépést az aktualitásokkal. Mutatjuk, mire figyelj idén, ha eredményes szeretnél lenni! Mielőtt belevágnánk: beszéljenek a számok Gondoltad volna, hogy már 1 milliárd ember használja havi szinte a platformot? […]

Olvass tovább
Milyen értékeket kaphatsz egy ingyenes workshopon?

Mi itt Baranyában kicsit el vagyunk maradva. No nem csak gazdaságilag, hanem szemléletben is. Ezt több cikkben is kifejtettem - mint szemléletbeli hiányosságok -, így ezekre most nem térek ki. Történt, hogy rendeztünk ismét egy workshopot, aminek kettős célja lett volna: 1.) Minél többen megismerjenek a helyi piacon, mert inkább budapesti és nemzetközi partnereink vannak.  […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram