Szórakoztass és arass!

2019-09-13

<<< Vissza a bloghoz
2019-09-13

A humor és a szórakoztatás mindig is eszköze volt annak, hogy könnyen emészthető formában, nevettetve adjuk át az üzenetünket, amely persze nem feltételen volt se nem könnyed, sem nem vicces, se nem egyszerű.

A Piac és Profit Social Media 2019 konferencián azokról az érzelmekről, és azokról a módszerekről volt szerencsém előadást tartani, amelyek ma átbillenthetik az egyik ügyfélszintről a másikra a célközönségünk.

Hogyan tartsuk meg a vevőink figyelmét?

Ebben lesz segítségünkre az a könnyed hangvétel, ami olyan közös pillanatokat, belsős poénokat és megosztott élményeket teremt köztünk és a célközönségünk között, amire sokkal jobban fognak emlékezni, mint a legutóbbi ajánlatunkra.

Sok előadáson és majdnem minden konferencián elhangzik, hogy az emberek figyelme egyre jobban csökken, ezzel együtt pedig a reklámtudatossága növekszik, amivel messziről kiszagolja a marketinget a tartalmainkban. Ezek a főbb okai, hogy a tartalmainknak nem csak meg kell ragadniuk a figyelmet, hanem meg is kell tartaniuk azt!

A konferencián megjelent hallgatóság „nézett, mint a moziban” ahogy a szórakoztatás, edukálás és humor köré épített előadásokat hallgatta, az óriási vetítővásznon minden előadó tanácsai extra hangsúlyt kaptak.

Megtiszteltetés volt az egybegyűlteknek beszélni és örültem, hogy mindezt az egyik kedvenc témámról tehettem, ami a szövegírás és tartalomgyártás. Különösen kedves volt, hogy megmutathattam, hogy saját ügyfeleink (a Schneider Electric és a Ferro-Sped Szállítmányozás) példáin keresztül mutathattam be, hogy a megfelelő kommunikáció a nehezen emészthető, kevésbé köznyelvesíthető témákat is szórakoztató tartalmakká tudja tenni!

Persze a saját munkánkban mindig nehezebb megtalálnunk a humort és az élményt, mert a napi rutin „mindennapivá” teszi azt számunkra. Többek között ebben segíthet egy ügynökség, aki teljesen más szempontból – az ügyfeleid szempontjából – közelíti meg a tevékenységed és termékeid, és elmondja, hogy hogyan beszélj úgy hozzájuk, hogy meglegyen a közös hang.

Ha úgy érzed, hogy még nem vagytok teljesen egy lapon a célközönségeddel a közösségi kommunikáció terén akkor keress meg minket és mi áthidaljuk a szakadékot köztetek!

Szerző:
Müller-Váczi Lívia
Online Marketing Tanácsadó

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

A leghasznosabb LinkedIn statisztikák a 2020-as marketingterv elkészítéséhez

A 2020-as online marketing tervünk kidolgozásához hasznos lehet alábbi cikkünk, hiszen kiderül belőle, hogy mennyire érdemes jelen lenni a felületen, valamint milyen típusú LinkedIn kampányokat javasolt tervezni a következő évre. Felhasználói adatok Kezdésnek érdemes átnézni, hogy melyek azok az adatok, amelyek érdemes megismernünk a felhasználókról. A LinkedIn felhasználók 36%-a 18 és 29 éves között található, […]

Olvass tovább
Építkezz az alapoktól az online marketingedben!

Furcsa lehet egy online marketing ügynökség cikkében azt a szalagcímet olvasni, hogy „Ezért ne vegyél teljes körű marketing csomagot az ügynökségektől…” De hogy megvilágítsuk, megosztunk Veled pár szempontot: Alapvetően az le kell szögezni, hogy az igazán eredményes online marketing hosszú távon folytatott tevékenység eredménye. Azt pedig csak úgy lehet megvalósítani, hogy az ügyfél és az […]

Olvass tovább
Karácsonyi marketing útmutató

Vészesen közeledik az ünnepi időszak, a vásárlók közel 40%-a pedig már novemberben letudja az ajándék vásárlást. Az early bird fogyasztókat már lehet elvesztetted, ugyanakkor még nem késtél el, ha most látnál hozzá a karácsonyi kampányod és tartalmaid előkészítéséhez. Ehhez adunk hasznos tippek cikkünkben, lássuk: Karácsonyi vásárlások számokban Az ünnepi időszak évről évre egyre korábban kezdődik […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram