B2B szektorban tevékenykedsz?
Ettől még nem kell lemondanod a közösségi média marketingről!

Ugyan a B2B célok eléréséhez sokszor szoktuk javasolni a Facebook marketinget is, de bizonyos szektorok esetében a sokkal professzionálisabb közösségi média platform, a LinkedIn is megoldást nyújthat.

Miért éppen a LinkedIn?

Már több, mint 650 millió felhasználója van világszerte, így a legnagyobb szakmai közösségi platform.
A LinkedIn gyaránt alkalmas HR céljaid esetén toborzásra, és üzleti partner keresésre is.
Közösségi média felülete az organikus elérést, és a közösségi kommunikációt is támogatja.
A hirdetési platfrom számos hirdetési lehetőséget kínál, sokszor csak itt elérhető szakmai célzásokkal.

Kipróbálnád ezeket a lehetőségeket?

A LinkedIn ezen kívül még számos lehetőséget tartogat, kérd a visszahívásunkat és elmondjuk neked a testreszabott ötleteinket!
ÉRDEKEL

Milyen célok esetén használhatod hatékonyan 
a LinkedIn felületét?

Munkaerőtoborzás

A LinkedIn olyan szakmai közösségi portál, ahol a felhasználók szakmai minőségben vannak jelen, és így könnyen kereshetőek és célozhatóak olyan kategóriák alapján, mint végzettség, szaktudás és tapasztalat. Ha szakembert keresel, elsősorban itt érdemes körülnézned!

Szakmai közösségépítés

A LinkedIn vállalati oldalon, hírfolyamában és csoportjaiban a többi közösségi oldaltól eltérően szakmai beszélgetések folynak, így ha a közönségedtől ilyen kommunikációt vársz, akkor érdemes ezen a felületen beszélned velük és hozzájuk.

Forgalomterelés és leadgyűjtés

A LinkedIn-en pontosabban és relevánsabban érhető el az a közönség, akiknek további információt akarsz adni termékedről és szolgáltatásodról. Különböző hirdetési megoldásai segítségével forgalomterelésre és lead-gyűjtésre is kiválóan használhatod.

Értékesítés

Főleg B2B szektor esetén, de bizonyos luxustermékek értékesítése során is a LinkedIn lesz az a platform, amely leginkább támogatni tudja sales céljaidat.



Többet szeretnél tudni a LinkedIn marketingről?

Olvasd el a témában írt cikkeinket, esttanulmányainkat!

Ha velünk dolgozol, akkor az alábbi lépésekben tudunk neked segítséget nyújtani.

Konzultáció

A konzultáció során megismerjük céged, terméked, szolgáltatásod és átbeszéljük milyen lehetőségeket kínál számodra az LinkedIn felülete.

LinkedIn profil

Ha nem rendelkezel LinkedIn profillal, akkor együtt létrehozzuk neked és elvégezzük a hozzá szükséges beállításokat, valamint ötleteket és javaslatokat adunk a platformon való kommunikációt illetően.

LinkedIn kommunikáció

A közösen kialakított koncepció mentén megvalósítjuk a rendszeres LinkedIn kommunikációdat.

LinkedIn hirdetés

Ha hirdetni szeretnél a felületen, akkor ismertetjük a LinkedIn hirdetés elkészítésének és beállításainak a lépéseit, majd kampányaidat folyamatosan nyomon követjük és optimalizáljuk a céljaid elérése érdekében.

Folyamatos egyeztetés

A konzultációk során folyamatosan egyeztetünk és átbeszéljük az aktuális lépéseket, számodra fontos kérdéseket, és a további célokat tűzünk ki az eredményes LinkedIn jelenléted érdekében.

Milyen együttműködési lehetőségeket kínálunk?

Szeretnéd felpörgetni LinkedIn marketingedet?

play-circle-ocheck-square-oshopping-cartlinkedin-squarebullhorngroupcomments-opuzzle-pieceline-chartlink linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram