"Önnek azt nem ajánlom!"

2015-07-23

<<< Vissza a bloghoz
2015-07-23

 Ha nem, akkor itt egy kis emlékeztető:

Talán sokan csak mosolyognánk ezen a szituáción, de inkább szűrjük le a fontos tanulságokat az ügyfélkezelésről!

A legtöbb cég ugyanis még mindig az „Ügyfélnek mindig igaza van!” szlogen mentén működik, noha ennek a szabálynak a szigorúan szó szerint vétele nem vezethet üzleti sikerre. Az ügyfél ugyanis nem azt akarja, hogy igaza legyen, hanem hogy jól járjon. Elképzelhető, hogy maga sincs ezzel tisztában, így néha nagy harcok árán lehet csak meggyőzni róla, hogy az elképzelése nem fogja hozni számára a várt eredményt.

Ne féljünk az ügyfeleinktől! Mondjuk meg nekik, ha az ötleteik botrányosak, vagy hogy az elképzeléseik kivitelezhetetlenek. A legtöbb értékesítési ügyletben az ügynök vagy eladó attól tart, hogyha a vevőit kvázi lebeszéli a szolgáltatásairól, akkor az visszakozik majd az üzlettől és máshol keresi ugyanazt. Pedig ennek általában az ellenkezője szokott történni. Az ügyfél az olyan lehetőségeket keresi, ahol a vágyait veszik alapul, és nem a kéréseit. A vásárlód nem a kicsi, nagy vagy közepes csomagot akarja megvenni tőled, hanem azt a végeredményt, ami neki a legjobban megfelel. A Te dolgod, hogy megmondd neki, hogy hogyan érdemes alakítani az ehhez vezető utat, ezért fordult hozzád, mint szakemberhez.

Ne tarts attól, hogy egy kisebb értékű szolgáltatáscsomagra kell rábeszélni az ügyfelet, mert az passzol hozzá. Hidd el megtérül, amikor végül nem csalódás, hanem öröm lesz az üzlet vége és ügyfeled visszatér hozzád.

De az is valószínű, hogy Te is ezt hallod majd vissza:

„Látja, ezért szeretek ide járni!”

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Újabb országokban elérhető a LinkedIn Stories funkciója

Ha közösségi média felületekről beszélünk, akkor kevés szó esik a LinkedInről, pedig a világ legnagyobb szakmai üzleti közösségi platformjának számít. A Linkedin nagy befolyással bír a munkakeresők, márkák, fejvadászok és iparágak területén is, éppen ezért fontos, hogy a vállalatnak legyen egy céges LinkedIn profilja és ott is rendszeresen kommunikáljon követőivel. Mint arról már korábban beszámoltunk, a LinkedIn […]

Olvass tovább
Webáruház készítés 2 hét alatt? Velünk lehetséges!

Nem csak mi gondoljuk úgy, hogy a webshop ma már elengedhetetlen, ügyfelünk, a Salad Island tulajdonosa Kovács János Adrián is hasonlóképpen vélekedett. A salátázó a Netpincéren ugyan elérhető volt, de Adrián érezte, hogy ez nem elegendő, ugyanis az étterem gyűjtő oldal merev rendszere nem engedte neki, hogy egyedi legyen, és a saját elképzelései szerint alakítsa […]

Olvass tovább
Jó landoló oldal nélkül is érdemes Facebookon hirdetni? Naná, most elmondjuk hogyan!

Sok marketinggel foglalkozó munkatárs gondolkodik úgy, hogy egy hatékony online marketing kampány alapfeltétele egy jól kialakított landoló oldal. Ez így igaz és ha van időd és energiád, akkor továbbra is készíts egyedi landingeket! Azonban ha instant megoldásban gondolkosz, akkor van egy tuti tippünk, ahol érkezőoldal nélkül is lehet eredményes online kampányt indítani! Mint azt már […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
Írj nekünk!
RG Stúdió Kft.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.

Minősítéseink

  • digitalisan-felkeszult-vallalkozas-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • opten-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • csaladbarat-munkahely-rg-studio
  • google-partner-rg-studio
  • manychat-agency-partner-rg-studio
  • messenger-marketing-partner-rg-studio
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram