Online jelenlétet a dél-dunántúli vállalkozásoknak!

2019-06-12

<<< Vissza a bloghoz
2019-06-12

Az RG Stúdió a szívén viseli a dél-dunántúli régió kis- és középvállalkozásainak online marketing fejlődését, ezért minden lehetőséget megragadunk, hogy át tudjunk nekik adni friss és releváns tudást a témában. A nemrégiben tartott III. Big Marketing Day után most a Vállalkozz Digitálisan! rendezvénysorozat pécsi állomásán szólítottuk meg a helyi kkv-kat.

A Modern Vállalkozások Programja hasonlóan a régió vállalkozásainak digitalizálásán munkálkodik, így a közös célok összehoztak minket egy közös rendezvényen is.

A napot Takács Károly nyitotta meg, aki a vállalkozások digitalizációjának pályázati lehetőségei mellett egy kitekintéssel is bemutatta az e-kereskedelem helyzetét.

Az online kereskedelem fontossága a régióban 

Az RG Stúdiótól Müller-Váczi Lívia online marketing tanácsadó vezette be a résztvevőket az online kereskedelem jelenlegi trendjeibe, és mutatta be, hogy mik azok az alapkövetelmények, amelyeket a ma fogyasztója elvár egy kiskereskedelmi egységtől az online térben. A most futó e-kereskedelmi forradalom számos lehetőséget, de kihívást is tartogat a kis-és középvállalkozásoknak, amelyeket nem szabad figyelmen kívül hagyni, ha érvényesülni szeretnének online.

Többek között kitértünk arra a folyamatra, amely jelenleg inkább Amerikára jellemző, de várhatóan hazánkba is hamarosan begyűrűzik, ez pedig a tömeges boltbezárások fenyegetése. A kiskereskedelmi egységek a tengerentúl azt tapasztalják, hogy amennyiben nem építik bele az online teret a vásárlási folyamataikba, akkor a vásárlóik hamar elfordulnak tőlük, és olyan üzleteket keresnek, amelyek már felkészülten várják a vevőiket itt is. A vásárlási szokások megváltoztak, azok a kétségek, visszatartó erők, amelyek eddig az offline térben tartották a vásárlókat lassan megszűnnek a technológiai fejlesztések miatt. Virtuális valóságban próbálhatjuk fel a ruhákat, ékszereket; termékbemutató videóval és influencerek által bizonyosodhatunk meg a valódiságukról és minőségükről – mindezt a kanapénk kényelmében.

Az online vásárlás ma már nem veszélyes, ismeretlen és rizikós terep, hanem kényelmes, biztonságos és egyszerűbb módja a termékek beszerzésének. Gyakorlatilag elvárás a fogyasztók részéről.

Az új fogyasztók profiljának ismertetése után az online márkaépítés kihívásairól is beszéltünk a hallgatóságnak, akik főként a régiós kereskedőket és szolgáltatókat képviselték, akik most vágnak bele az online értékesítésbe, vagy hatékonyabban szeretnék kezelni a felületeiket.

A részvevők a marketing szempontú kitekintésen túl megismerhették azokat a rendszereket, amelyek eredményesen tudják támogatni a felületeiket és folyamataikat.

Digitalizáció vállalkozásoknak

Nem csak a jelenlévők profitálhatnak azonban a Modern Vállalkozások Programjának ajánlatából és a beszállítók, mint az RG Stúdió munkájából.

Ha dél-dunántúli vállalkozóként úgy gondolod, hogy te is nagyobb szeletet szeretnél az e-kereskedelmi tortából és eredményesebben szeretnél érvényesülni az online térben, akkor keress meg minket, hogy segítsünk elindulni!

Reméljük, hogy hamarosan veled is találkozunk valamelyik regionális rendezvényen!

 

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Mire számíthatunk 2021-ben az online piacon?

Talán sosem volt olyan nehéz jóslatokat, elvárásokat mondani egy évre, mint most. Eddig minden év végén már nagyjából láttuk azt, hogy milyen lesz a következő, de legalábbis a trendeket, meghatározó gondolatokat és jellemző stratégiákat fel lehetett előre térképezni. Idén nem. Idén tanácsokat adunk inkább arra, hogy hogyan készüljünk fel a következő évre, ennek az évnek […]

Olvass tovább
Mit tanított nekünk 2020?

A Collins szótár minden évben kihirdeti az év szavát, és tökéletesen jellemzi az évet az, hogy idén ez a szó a lockdown (vagyis lezárás, karantén) lett. Ha az online marketing világában keressük 2020 legjellemzőbb kifejezéseit akkor valószínűleg az újratervezés, reagálás és fejlesztés lennének azok a szavak amik először az eszünkbe jutnak. Ha a saját dolgainkra, […]

Olvass tovább
Egy sikeres NEM Black Friday akció novemberben

A novemberi időszak mindig nagyon sűrű online marketing kampányok tekintetében egyrészt mert a karácsony közeledtével egyre több a hirdető és nagyobb a zaj, másrészt pedig ez a fekete pénteki akciók hónapja. Fekete hónaptól kezdve fekete napokig mindenféle ajánlattal találkozunk, ezért elég nehéz kiemelkedni a kedvezményes lehetőségek közül. Ügyfelünk, aki társasjátékokat és kártyajátékokat forgalmaz több kedvezményes […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram