Népszerűsít a saját Youtube csatorna!

2015-01-12

<<< Vissza a bloghoz
2015-01-12

Kinek érdemes saját csatornát létrehoznia?

Ha van olyan terméke, szolgáltatása, amelynek bemutatásához nem elegendő a szavak ereje, vagy a fényképek meggyőző hatása, mutassa be mozgóképekkel tevékenységét!

Videófilmek forgatásával foglalkozik? Cégének olyan terméke van, amelynek referenciamunkája videóüzenetekben mutatható be a legjobban? Videóklipeket gyárt? Saját dokumentum-, vagy művészfilmeket készít? Játékokat forgalmaz? Foglalkozásokat, előadásokat tart meghatározott csoportoknak? Nyelvet tanít? Animációkat állít össze? Versenyek, sportesemények megörökítésével foglalkozik? Szépítő, átalakító műhelyt vezet?

Mindezeken kívül számtalan műfajban alkothat maradandót videófilmekkel, amelyekkel hitelesen és a mai kor elvárásainak megfelelően mutathatja be cégét, szolgáltatását. Ha mindössze 1-2 videó áll csak rendelkezésére elég, ha feltölti a Youtube-ra – a feltöltést széles körben promotálja –, de ha több videóban gondolkodik, vagy egyszerre több filmet fel tud tölteni a legnézettebb videómegosztó portálra, hozza létre saját csatornáját, amelyben rendszerezheti kisfilmjeit, rajongókat gyűjthet, és széles körben ismertté teheti vállalkozását!

Hogyan fogjon hozzá?

A Youtube csatorna létrehozásához regisztrálnia kell magát, ez után léphet a „saját csatornám” felületre. Ezen belül eldöntheti, hogy a továbbiakban saját nevével, vagy céges felhasználóként kívánja kezelni csatornáját. Fontos lépés, amikor el kell neveznie saját csatornáját. Olyan nevet válasszon, amelyet összeköthetnek márkájával, szolgáltatásával, hiszen ez a név fog a videói alatt megjelenni minden alkalommal. Ezzel azonosítják követői, rajongói. Kategóriát is választania kell. Meg kell adnia, hogy csatornáját kik látogathatják majd, korhatáros tartalmat oszt-e meg. Már meglévő regisztrációja mellé is készíthet csatornát. Belépés után a „Fiókváltás” opcióra és ezt követően a „Választásaim” lehetőségre kattintva az „új csatorna létrehozása” opció választásával hozhatja létre újabb YouTube csatornáját.

Megjelenés és tartalom

Már a Youtube csatorna megjelenése is marketing értékkel bír. A logók, színek, betűtípusok, profil- és borítóképek használata legyen összhangban egyéb megjelenéseinek dizájnjával! Márkáját ezen csatornán keresztül is sikeresen azonosíthatják a felhasználók. Rövid bemutatkozó videó elhelyezése a profil oldalon szintén jó marketingstratégia. Ennek segítségével még mélyebb betekintést nyer a látogató tevékenységébe, megismeri szolgáltatását, termékét. A profil létrehozása után már csak a tartalom elhelyezése van hátra. Ehhez az oldal minden segítséget megad, a felület egyszerűen kezelhető, nem igényel széles körű informatikai ismereteket.

Youtube csatornáját saját honlapján, szakmai és személyes internetes közösségi fórumain is népszerűsítheti. A videók alatt közvetlen hozzászólással az interakció is adott, azonnali visszacsatolást kap követőitől, alkalmi érdeklődőktől.

Nem tudja eldönteni, érdemes-e hozzáfognia saját Youtube csatorna létrehozásához, vagy bizonytalan abban, hogyan is kezdje el, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Az online marketing, olyan, mint a hagyma

Az online marketing olyan, mint a hagyma (meg mint az ogre). Réteges. Ha visszafejtünk egy réteget, mögötte egy újabb réteg lesz és egy újabb, ami mind hozzájárul ahhoz, hogy valami jól működjön. Vagy valami ne működjön jól. Ezért az együttműködéseinkben sosem csak a felszínt nézzük. Nem kezdjük el csiszolgatni a külső réteget anélkül, hogy le […]

Olvass tovább
A referenciák ereje, avagy esettanulmány az esettanulmányok megosztásáról

Azt már régóta tudjuk, és reméljük ti is tudjátok, hogy az online világban a legmegbízhatóbb forrás egy fogyasztónak az ismerőseinek a szava. Ha valaki, akiben Ő bízik és/vagy hitelesnek tart korábban már kipróbálta, felpróbálta, látta, szagolta, fogta azt a terméket, vagy részesült abban a szolgáltatásban, amit Ő is kinézett magának az lesz hiteles. Ahogy egyre […]

Olvass tovább
Hogyan találj magadnak Marketingest, „marketinges” helyett!

Korábban már mi is írtunk róla, hogy milyen szempontok szerint érdemes marketing ügynökséget választani, de ezek a szempontok az utóbbi hetek-hónapok változásai miatt egy kicsit átalakultak, szóval érdemes nekünk is frissíteni a neked segítséget nyújtó check listánkat. Sajnos az a tapasztalatunk, hogy sokan pejoratív értelemben gondolnak a marketingesekre, és ez abból fakad, hogy sokan csalódtak […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram