Népszerűsít a saját Youtube csatorna!

2015-01-12

<<< Vissza a bloghoz
2015-01-12

Kinek érdemes saját csatornát létrehoznia?

Ha van olyan terméke, szolgáltatása, amelynek bemutatásához nem elegendő a szavak ereje, vagy a fényképek meggyőző hatása, mutassa be mozgóképekkel tevékenységét!

Videófilmek forgatásával foglalkozik? Cégének olyan terméke van, amelynek referenciamunkája videóüzenetekben mutatható be a legjobban? Videóklipeket gyárt? Saját dokumentum-, vagy művészfilmeket készít? Játékokat forgalmaz? Foglalkozásokat, előadásokat tart meghatározott csoportoknak? Nyelvet tanít? Animációkat állít össze? Versenyek, sportesemények megörökítésével foglalkozik? Szépítő, átalakító műhelyt vezet?

Mindezeken kívül számtalan műfajban alkothat maradandót videófilmekkel, amelyekkel hitelesen és a mai kor elvárásainak megfelelően mutathatja be cégét, szolgáltatását. Ha mindössze 1-2 videó áll csak rendelkezésére elég, ha feltölti a Youtube-ra – a feltöltést széles körben promotálja –, de ha több videóban gondolkodik, vagy egyszerre több filmet fel tud tölteni a legnézettebb videómegosztó portálra, hozza létre saját csatornáját, amelyben rendszerezheti kisfilmjeit, rajongókat gyűjthet, és széles körben ismertté teheti vállalkozását!

Hogyan fogjon hozzá?

A Youtube csatorna létrehozásához regisztrálnia kell magát, ez után léphet a „saját csatornám” felületre. Ezen belül eldöntheti, hogy a továbbiakban saját nevével, vagy céges felhasználóként kívánja kezelni csatornáját. Fontos lépés, amikor el kell neveznie saját csatornáját. Olyan nevet válasszon, amelyet összeköthetnek márkájával, szolgáltatásával, hiszen ez a név fog a videói alatt megjelenni minden alkalommal. Ezzel azonosítják követői, rajongói. Kategóriát is választania kell. Meg kell adnia, hogy csatornáját kik látogathatják majd, korhatáros tartalmat oszt-e meg. Már meglévő regisztrációja mellé is készíthet csatornát. Belépés után a „Fiókváltás” opcióra és ezt követően a „Választásaim” lehetőségre kattintva az „új csatorna létrehozása” opció választásával hozhatja létre újabb YouTube csatornáját.

Megjelenés és tartalom

Már a Youtube csatorna megjelenése is marketing értékkel bír. A logók, színek, betűtípusok, profil- és borítóképek használata legyen összhangban egyéb megjelenéseinek dizájnjával! Márkáját ezen csatornán keresztül is sikeresen azonosíthatják a felhasználók. Rövid bemutatkozó videó elhelyezése a profil oldalon szintén jó marketingstratégia. Ennek segítségével még mélyebb betekintést nyer a látogató tevékenységébe, megismeri szolgáltatását, termékét. A profil létrehozása után már csak a tartalom elhelyezése van hátra. Ehhez az oldal minden segítséget megad, a felület egyszerűen kezelhető, nem igényel széles körű informatikai ismereteket.

Youtube csatornáját saját honlapján, szakmai és személyes internetes közösségi fórumain is népszerűsítheti. A videók alatt közvetlen hozzászólással az interakció is adott, azonnali visszacsatolást kap követőitől, alkalmi érdeklődőktől.

Nem tudja eldönteni, érdemes-e hozzáfognia saját Youtube csatorna létrehozásához, vagy bizonytalan abban, hogyan is kezdje el, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

Karácsonyi marketing útmutató

Vészesen közeledik az ünnepi időszak, a vásárlók közel 40%-a pedig már novemberben letudja az ajándék vásárlást. Az early bird fogyasztókat már lehet elvesztetted, ugyanakkor még nem késtél el, ha most látnál hozzá a karácsonyi kampányod és tartalmaid előkészítéséhez. Ehhez adunk hasznos tippek cikkünkben, lássuk: Karácsonyi vásárlások számokban Az ünnepi időszak évről évre egyre korábban kezdődik […]

Olvass tovább
Már elindult ám a karácsonyi shoppingolás!

Még mindig csak a Black Fridaynél tartunk, de a vásárlók már az ünnepekre készülnek. Ami azt illeti elég sokan, 37%-uk már a Fekete Pénteken és a Cyber Mondayen letudta a karácsonyi ajándékokat, de persze a korai madarakon túl van még piac, aki inkább későbbre hagyják azt. Segítsd a vásárlásban, több lesz a vásárlásod! Az idei […]

Olvass tovább
Facebook, Insta, YouTube, Messenger… Na de mi a helyzet a Whatsappal?

A közelmúltban rengeteg tartalmat, statisztikát és trendet hoztunk nektek az egyes közösségi média csatornákkal kapcsolatban, mint például a Facebook, az Instagram, a YouTube vagy a Messeneger, de egy nagyon fontos platfromról még nem esett szó. Ez pedig nem más, mint a szintén Facebook tulajdonban levő Whatsapp üzenetküldő alkalmazás. Mit is kell tudni a Whatsapp felületéről? […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram