Népszerűsít a saját Youtube csatorna!

2015-01-12

<<< Vissza a bloghoz
2015-01-12

Kinek érdemes saját csatornát létrehoznia?

Ha van olyan terméke, szolgáltatása, amelynek bemutatásához nem elegendő a szavak ereje, vagy a fényképek meggyőző hatása, mutassa be mozgóképekkel tevékenységét!

Videófilmek forgatásával foglalkozik? Cégének olyan terméke van, amelynek referenciamunkája videóüzenetekben mutatható be a legjobban? Videóklipeket gyárt? Saját dokumentum-, vagy művészfilmeket készít? Játékokat forgalmaz? Foglalkozásokat, előadásokat tart meghatározott csoportoknak? Nyelvet tanít? Animációkat állít össze? Versenyek, sportesemények megörökítésével foglalkozik? Szépítő, átalakító műhelyt vezet?

Mindezeken kívül számtalan műfajban alkothat maradandót videófilmekkel, amelyekkel hitelesen és a mai kor elvárásainak megfelelően mutathatja be cégét, szolgáltatását. Ha mindössze 1-2 videó áll csak rendelkezésére elég, ha feltölti a Youtube-ra – a feltöltést széles körben promotálja –, de ha több videóban gondolkodik, vagy egyszerre több filmet fel tud tölteni a legnézettebb videómegosztó portálra, hozza létre saját csatornáját, amelyben rendszerezheti kisfilmjeit, rajongókat gyűjthet, és széles körben ismertté teheti vállalkozását!

Hogyan fogjon hozzá?

A Youtube csatorna létrehozásához regisztrálnia kell magát, ez után léphet a „saját csatornám” felületre. Ezen belül eldöntheti, hogy a továbbiakban saját nevével, vagy céges felhasználóként kívánja kezelni csatornáját. Fontos lépés, amikor el kell neveznie saját csatornáját. Olyan nevet válasszon, amelyet összeköthetnek márkájával, szolgáltatásával, hiszen ez a név fog a videói alatt megjelenni minden alkalommal. Ezzel azonosítják követői, rajongói. Kategóriát is választania kell. Meg kell adnia, hogy csatornáját kik látogathatják majd, korhatáros tartalmat oszt-e meg. Már meglévő regisztrációja mellé is készíthet csatornát. Belépés után a „Fiókváltás” opcióra és ezt követően a „Választásaim” lehetőségre kattintva az „új csatorna létrehozása” opció választásával hozhatja létre újabb YouTube csatornáját.

Megjelenés és tartalom

Már a Youtube csatorna megjelenése is marketing értékkel bír. A logók, színek, betűtípusok, profil- és borítóképek használata legyen összhangban egyéb megjelenéseinek dizájnjával! Márkáját ezen csatornán keresztül is sikeresen azonosíthatják a felhasználók. Rövid bemutatkozó videó elhelyezése a profil oldalon szintén jó marketingstratégia. Ennek segítségével még mélyebb betekintést nyer a látogató tevékenységébe, megismeri szolgáltatását, termékét. A profil létrehozása után már csak a tartalom elhelyezése van hátra. Ehhez az oldal minden segítséget megad, a felület egyszerűen kezelhető, nem igényel széles körű informatikai ismereteket.

Youtube csatornáját saját honlapján, szakmai és személyes internetes közösségi fórumain is népszerűsítheti. A videók alatt közvetlen hozzászólással az interakció is adott, azonnali visszacsatolást kap követőitől, alkalmi érdeklődőktől.

Nem tudja eldönteni, érdemes-e hozzáfognia saját Youtube csatorna létrehozásához, vagy bizonytalan abban, hogyan is kezdje el, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

A chatbotok fontossága a jelenlegi helyzetben

A jelenlegi helyzetben az online folyamatok és eszközök elkerülhetetlenné váltak minden vállalat számára. Az egyik ilyen eszköz a Messenger chatbot, amely azon felül, hogy hatékonyan tartja a kapcsolatot meglévő és potenciális ügyfeleinkkel, pénzt és időt spórol meg cégünk számára. Az alábbiakban 5 példán keresztül mutatjuk be, hogy miért célszerű minden vállalat számára a Messenger chatbot […]

Olvass tovább
Hogyan és milyen rendszerekkel állj át pillanatok alatt a home officera?

Az elmúlt hetek és napok történéseit egy több oldalas cikkben sem lehetne összefoglalni, hiszen az az információ mennyiség ami világ szinten ránk ömlött az egyes médiumoknak köszönhetően, feldolgozhatatlan. Sajnos a közelmúlt történései azonban szinte mindenkitől aki teheti azt kívánja, hogy áttérjen a home office-ra, azaz az otthoni munkavégzésre, ami koránt sem egyszerű feladat. Ehhez szeretnénk […]

Olvass tovább
Fordítsd a másik orcád is az online felé

A koronavírus miatt, de talán inkább a szigorú – de szükséges – kormányintézkedések miatt sok kis és középvállalat kényszerül rá arra, hogy a működését átszervezze. A vásárlók mobilitása és a fókuszuk változása miatt számos iparág került nehéz helyzetbe, de szerencsére azt látjuk, hogy akik erős online jelenléttel rendelkeznek, azok kevésbé sínylik meg a jelenlegi szituációt. […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram