Neked van már 2020-ra online marketing terved?

2019-09-27

<<< Vissza a bloghoz
2019-09-27

Bár még csak épphogy túl vagyunk az iskolakezdés időszakán, nyakunkon az év vége, amikor fókuszba kerülnek a kuponnapok, a Black Friday és az év végi akciós kampányok is.

Na de mi a helyzet a jövő évi marketing tervekkel?

Te szoktál készíteni? Ha igen, akkor vajon az utolsó pillanatra hagyod?

Mi azt javasoljuk, hogy még az év végi roham előtt, ebben az időszakban érdemes leülni és átgondolni a következő évre vonatkozó üzleti célokat és azt, hogy milyen eszközökkel, mely csatornákon érdemes intenzíven jelen lenni az eredményesség tekintetében.

Ahhoz, hogy megfelelően ki tudd alakítani a stratégiát, mindenképpen meg kell vizsgálnod azt, hogy ebben az évben melyek voltak azok az online felületek, amik a legeredményesebben működtek, és ezeken a felületeken milyen megtérülési mutatókkal számolhatsz. Ha azt látod, hogy az egyik csatorna a teljes évre visszamenőleg átlagosan alacsonyabb költségen hozott neked konverziókat, akkor a jövő évi online marketing tervedben erre a csatornára érdemes külön pénzt és energia befektetést tenni.

Mire figyelj a marketing terv kapcsán?

Ha elvégezted az auditot, akkor neki is kezdhetsz a tervezésének. Lássuk a főbb szempontokat ennek kapcsán!

1. - Gondold végig, hogy melyek azok az időszakok az évben, amik kiemelt jelentőséggel bírnak, és először ezeket vezesd fel a táblázatodba piros színnel, hogy lásd, mire kell majd odafigyelned. Ha ezzel meg vagy, akkor legalább pár héttel a kampánykezdés előtti időpontra ütemezd az előkészületeket.

2. - Azokban az időszakokban, amikor nincs fókuszban nálad semmilyen kiemelt ajánlat, akkor nézz körül, hogy milyen szezonális eseményekhez/ünnepekhez tudod kötni a kommunikációd az online felületeken és a hirdetésekben.

3. - Készíts egy éves költségtervet és nézd meg, hogy az adott keretből mely csatornára szánsz többet, illetve melyek azok az időszakok, ahol magasabb büdzsét alkalmazol.

Ha a fentieket elkészítetted, akkor máris sokat segítettél a magadon a jövő évre vonatkozóan. Gondold csak el milyen rossz az, amikor tudod, hogy minőségi tartalmat kell gyártanod de ehhez nincs se ihleted se kreativitásod! Ilyenkor csak előkapod a terved és máris tudod, milyen témába érdemes belenyúlnod!

Sikeres tervezést kívánunk!

Ha szeretnél segítséget kérni a 2020-as online marketingtervezéshez, vagy akár az idei eredményeid átvizsgálásához akkor keress minket bizalommal!


Szerző:
Gere Alexandra
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

Már elindult ám a karácsonyi shoppingolás!

Még mindig csak a Black Fridaynél tartunk, de a vásárlók már az ünnepekre készülnek. Ami azt illeti elég sokan, 37%-uk már a Fekete Pénteken és a Cyber Mondayen letudta a karácsonyi ajándékokat, de persze a korai madarakon túl van még piac, aki inkább későbbre hagyják azt. Segítsd a vásárlásban, több lesz a vásárlásod! Az idei […]

Olvass tovább
Facebook, Insta, YouTube, Messenger… Na de mi a helyzet a Whatsappal?

A közelmúltban rengeteg tartalmat, statisztikát és trendet hoztunk nektek az egyes közösségi média csatornákkal kapcsolatban, mint például a Facebook, az Instagram, a YouTube vagy a Messeneger, de egy nagyon fontos platfromról még nem esett szó. Ez pedig nem más, mint a szintén Facebook tulajdonban levő Whatsapp üzenetküldő alkalmazás. Mit is kell tudni a Whatsapp felületéről? […]

Olvass tovább
Add el magad a jövőbeli munkatársaidnak!

A jó munkaerőt megtalálni nem egyszerű, és egyre nehezebb lesz. Az álláskeresők tudatosabbak és egyre inkább felismerik, és elvárják, hogy a munkaadók ne csak a munkaadói elvárásokról beszéljenek, hanem arról is, hogy milyen élmény náluk dolgozni. A hagyományos száraz felsorolása a juttatásoknak, elvárásoknak és feladatoknak már nem elégíti ki a munkavállalók igényeit, ezek már nem […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram