Mit posztolj Instagramra? - 5 kreatív megoldás

2020-05-12

<<< Vissza a bloghoz
2020-05-12

Te mennyire kihasználod az Instagram felületében rejlő marketing lehetőségeket? Köztudott, hogy az Insta hatalmas marketing potenciált jelent bármely üzletág számára. Ebből kifolyólag az Instagram funkciói folyamatosan fejlődnek, így a platform egyre több lehetőséget és kreativitást tartogat mind a tartalomgyártók, mind a márkák számára.  

Ugyanakkor előfordulhat, hogy kifogytál az ötletekből, és nem tudod mit lenne érdemes megosztani a felületen. Ez mindannyiunkkal előfordulhat, éppen ezért hoztunk most 5 poszt inspirációt neked, melyet bátran felhasználhatsz az Instagram kommunikációdban!

Behind the scenes – engedj bepillantást a kulisszák mögé

Az Instagram még mindig egy sokkal személyesebb platform, mint a Facebook, éppen ezért érdemes a márkád új oldalát is megmutatni a követőknek, azaz ossz meg színfalak mögötti pillanatokat. Megoszthatsz egy kis ízelítőt az új termékedről, a soron következő szolgáltatásodról, közzé tehetsz képeket évfordulókról, nagy mérföldkövekről, csapatépítőkről, vagy éppen az egyszerű, dolgos hétköznapi pillantokról.

Építs szakértelmet

A vállalkozásod már 10 töretlenül működik? Több ezer karakternyi cikkedet publikálták már nagyobb médiumok? Innovatív technológiát alkalmazol? Bármi is legyen, biztosan van olyan terület, melyben Te vagy a profi. Mutasd be a szakértelmedet, minősítéseidet egy bejegyzés formájában. Emellett érdemes ügyfélvéleményeket, referenciákat közzé tenned.

A szakmaiságodat egy általad készített érdekes inforgrafikával, könyv/mentor/esemény ajánlásával vagy hasznos tippekkel, tanácsokkal is könnyedén kifejezheted.

Sztorizz

Az Instagram történetek számos kreatív lehetőséget kínálnak arra, hogy megtudd, mit is gondolnak a követőid. Hogyan használhatod ki a sztorimatricákat? Kérd ki a követőtáborod véleményét egy számodra fontos kérdésben, indíts szavazást, készíts egy Q&A napot, mely során megválaszolod a felmerülő kérdéseket vagy indíts egy kvízsorozatot, melyben tesztelheted követőid tudását. Ezekkel az interaktív lehetőségekkel szuperül építed a márkád, miközben a követőiddel való kapcsolattartás is közvetlenebbé válik.

Edukálj, indíts egy kreatív „mini sorozatot”

Az értékátadás és a követőidnek az edukálása egy fontos kommunikációs alappillér az Instagram-on is. Az általad megszerzett tudás és tapasztalat mások számára biztosan hasznos és inspiráló lesz. Akár Insta feed-ben galéria típusú posztként, akár IG TV-n publikálod a tartalmaid, érdemes egy lépésenkénti útmutatót készítened követőidnek. Pl. Hogyan készíts lapozós posztot? Hogyan használd a kvízmatricát? Hogyan tudsz színátmentes szöveget írni az Instagramon?

A különböző, kreatív tutorial-ok szórakoztató alternatívái lehetnek a hagyományos videóknak és blogbejegyzéseknek, akár receptekről, akár szépségápolásról, akár grafikai, DIY projektekről beszélünk.

Aktualitások

Minden márkádhoz köthető aktualitást kommunikálj az Insta felületén is. Egy nyereményjátékkal népszerűsíted legújabb terméked/szolgáltatásod? Különleges ünnepi akciót tartasz? Vagy éppen az éves nagy közönségtalálkozódra készülsz? Ezek mind nagyszerű lehetőségek arra, hogy a vállalkozásoddal kapcsolatos aktivitásra ösztönözd az embereket és építsd a márkád a platformon.

insta-trendek-2020

A fenti tartalomtípusok örökzöldnek tekintethetők, így ha éppen nincs ötleted miről kommunikálj az Instagramon, akkor bátran meríts inspirációt ebből a posztból!

Ha fellendítenéd Instagram kommunikációd, netán hirdetésekkel népszerűsítenéd márkádat a platformon, akkor keress minket és segítünk!

Szerző:
Bognár Adrienn
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Az online marketing, olyan, mint a hagyma

Az online marketing olyan, mint a hagyma (meg mint az ogre). Réteges. Ha visszafejtünk egy réteget, mögötte egy újabb réteg lesz és egy újabb, ami mind hozzájárul ahhoz, hogy valami jól működjön. Vagy valami ne működjön jól. Ezért az együttműködéseinkben sosem csak a felszínt nézzük. Nem kezdjük el csiszolgatni a külső réteget anélkül, hogy le […]

Olvass tovább
A referenciák ereje, avagy esettanulmány az esettanulmányok megosztásáról

Azt már régóta tudjuk, és reméljük ti is tudjátok, hogy az online világban a legmegbízhatóbb forrás egy fogyasztónak az ismerőseinek a szava. Ha valaki, akiben Ő bízik és/vagy hitelesnek tart korábban már kipróbálta, felpróbálta, látta, szagolta, fogta azt a terméket, vagy részesült abban a szolgáltatásban, amit Ő is kinézett magának az lesz hiteles. Ahogy egyre […]

Olvass tovább
Hogyan találj magadnak Marketingest, „marketinges” helyett!

Korábban már mi is írtunk róla, hogy milyen szempontok szerint érdemes marketing ügynökséget választani, de ezek a szempontok az utóbbi hetek-hónapok változásai miatt egy kicsit átalakultak, szóval érdemes nekünk is frissíteni a neked segítséget nyújtó check listánkat. Sajnos az a tapasztalatunk, hogy sokan pejoratív értelemben gondolnak a marketingesekre, és ez abból fakad, hogy sokan csalódtak […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram