Mit posztolj Instagramra? - 5 kreatív megoldás

2020-05-12

<<< Vissza a bloghoz
2020-05-12

Te mennyire kihasználod az Instagram felületében rejlő marketing lehetőségeket? Köztudott, hogy az Insta hatalmas marketing potenciált jelent bármely üzletág számára. Ebből kifolyólag az Instagram funkciói folyamatosan fejlődnek, így a platform egyre több lehetőséget és kreativitást tartogat mind a tartalomgyártók, mind a márkák számára.  

Ugyanakkor előfordulhat, hogy kifogytál az ötletekből, és nem tudod mit lenne érdemes megosztani a felületen. Ez mindannyiunkkal előfordulhat, éppen ezért hoztunk most 5 poszt inspirációt neked, melyet bátran felhasználhatsz az Instagram kommunikációdban!

Behind the scenes – engedj bepillantást a kulisszák mögé

Az Instagram még mindig egy sokkal személyesebb platform, mint a Facebook, éppen ezért érdemes a márkád új oldalát is megmutatni a követőknek, azaz ossz meg színfalak mögötti pillanatokat. Megoszthatsz egy kis ízelítőt az új termékedről, a soron következő szolgáltatásodról, közzé tehetsz képeket évfordulókról, nagy mérföldkövekről, csapatépítőkről, vagy éppen az egyszerű, dolgos hétköznapi pillantokról.

Építs szakértelmet

A vállalkozásod már 10 töretlenül működik? Több ezer karakternyi cikkedet publikálták már nagyobb médiumok? Innovatív technológiát alkalmazol? Bármi is legyen, biztosan van olyan terület, melyben Te vagy a profi. Mutasd be a szakértelmedet, minősítéseidet egy bejegyzés formájában. Emellett érdemes ügyfélvéleményeket, referenciákat közzé tenned.

A szakmaiságodat egy általad készített érdekes inforgrafikával, könyv/mentor/esemény ajánlásával vagy hasznos tippekkel, tanácsokkal is könnyedén kifejezheted.

Sztorizz

Az Instagram történetek számos kreatív lehetőséget kínálnak arra, hogy megtudd, mit is gondolnak a követőid. Hogyan használhatod ki a sztorimatricákat? Kérd ki a követőtáborod véleményét egy számodra fontos kérdésben, indíts szavazást, készíts egy Q&A napot, mely során megválaszolod a felmerülő kérdéseket vagy indíts egy kvízsorozatot, melyben tesztelheted követőid tudását. Ezekkel az interaktív lehetőségekkel szuperül építed a márkád, miközben a követőiddel való kapcsolattartás is közvetlenebbé válik.

Edukálj, indíts egy kreatív „mini sorozatot”

Az értékátadás és a követőidnek az edukálása egy fontos kommunikációs alappillér az Instagram-on is. Az általad megszerzett tudás és tapasztalat mások számára biztosan hasznos és inspiráló lesz. Akár Insta feed-ben galéria típusú posztként, akár IG TV-n publikálod a tartalmaid, érdemes egy lépésenkénti útmutatót készítened követőidnek. Pl. Hogyan készíts lapozós posztot? Hogyan használd a kvízmatricát? Hogyan tudsz színátmentes szöveget írni az Instagramon?

A különböző, kreatív tutorial-ok szórakoztató alternatívái lehetnek a hagyományos videóknak és blogbejegyzéseknek, akár receptekről, akár szépségápolásról, akár grafikai, DIY projektekről beszélünk.

Aktualitások

Minden márkádhoz köthető aktualitást kommunikálj az Insta felületén is. Egy nyereményjátékkal népszerűsíted legújabb terméked/szolgáltatásod? Különleges ünnepi akciót tartasz? Vagy éppen az éves nagy közönségtalálkozódra készülsz? Ezek mind nagyszerű lehetőségek arra, hogy a vállalkozásoddal kapcsolatos aktivitásra ösztönözd az embereket és építsd a márkád a platformon.

insta-trendek-2020

A fenti tartalomtípusok örökzöldnek tekintethetők, így ha éppen nincs ötleted miről kommunikálj az Instagramon, akkor bátran meríts inspirációt ebből a posztból!

Ha fellendítenéd Instagram kommunikációd, netán hirdetésekkel népszerűsítenéd márkádat a platformon, akkor keress minket és segítünk!

Szerző:
Bognár Adrienn
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Mire számíthatunk 2021-ben az online piacon?

Talán sosem volt olyan nehéz jóslatokat, elvárásokat mondani egy évre, mint most. Eddig minden év végén már nagyjából láttuk azt, hogy milyen lesz a következő, de legalábbis a trendeket, meghatározó gondolatokat és jellemző stratégiákat fel lehetett előre térképezni. Idén nem. Idén tanácsokat adunk inkább arra, hogy hogyan készüljünk fel a következő évre, ennek az évnek […]

Olvass tovább
Mit tanított nekünk 2020?

A Collins szótár minden évben kihirdeti az év szavát, és tökéletesen jellemzi az évet az, hogy idén ez a szó a lockdown (vagyis lezárás, karantén) lett. Ha az online marketing világában keressük 2020 legjellemzőbb kifejezéseit akkor valószínűleg az újratervezés, reagálás és fejlesztés lennének azok a szavak amik először az eszünkbe jutnak. Ha a saját dolgainkra, […]

Olvass tovább
Egy sikeres NEM Black Friday akció novemberben

A novemberi időszak mindig nagyon sűrű online marketing kampányok tekintetében egyrészt mert a karácsony közeledtével egyre több a hirdető és nagyobb a zaj, másrészt pedig ez a fekete pénteki akciók hónapja. Fekete hónaptól kezdve fekete napokig mindenféle ajánlattal találkozunk, ezért elég nehéz kiemelkedni a kedvezményes lehetőségek közül. Ügyfelünk, aki társasjátékokat és kártyajátékokat forgalmaz több kedvezményes […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram