Mire jó egy ügynökség?

2015-08-01

<<< Vissza a bloghoz
2015-08-01

1. Időt spórolunk neked! A Facebook kommunikációs általában egy olyan terület, amit a vállalkozások csak úgy kiadnak valamelyik dolgozónak, akinek egyáltalán nem ez lenne a feladata, vagy a cégvezetők maguk próbálkoznak vele. Mi lesz ennek a vége? Te vagy kollégád rengeteg időt fogtok eltölteni azzal, hogy egy olyan munkát végezzetek, amiben nincs rutinotok. Egy ügynökség talán költségesnek tűnhet, de a tapasztalata révén ugyanazt a munkát töredékidő alatt tudja elvégezni. Gondold csak végig mennyi pénzbe kerül neked az az idő, amit kísérletezgetéssel töltöttök?

2. Egy ügynökség mindig képben van. Mennyi időbe és pénzbe kerülne neked, hogyha munkatársaidat folyamatosan marketinges és szövegíró képzésekre kellene küldened, hogy felzárkózzanak a legújabb trendekhez és irányokhoz? Biztos többe, mint ha megbíznál egy céget, aki szakmai szinten toppon van és mindig aktuális. Tisztában vagyunk a legújabb technikai és szakmai újdonságokkal, és tudjuk, hogy számodra melyik lehet használható és hasznos.

3. „De biztos nem érti annyira az iparágamat, mint én!” – ez a második leggyakoribb ellenérv. Egy marketing ügynökségnél általában többen is dolgoznak, így nem nehéz megtalálni a konzultáció során azt az embert, aki a legalkalmasabb az ügyféllel való együttműködésre. És hangsúlyoznánk: a más fejével való gondolkodás gyakorlatilag a munkánk része. Nézd csak meg a referenciáinkat, hányféle különböző szektorban tevékenykedő ügyfelünk van. Találsz itt mindent az egészségügytől, a túlméretes szállítástól kezdve az vendéglátásig. 

4. Az ügynökség stratégiában gondolkodik. A saját munkatársaid biztosan képesek a Facebook oldal menedzselésére, de ezt vajon egy hosszú távú tervvel a fejükben teszik, vagy ad hoc módon? Mi mindig a stratégiával kezdünk, egy cél és egy terv kidolgozásával, ami mentén haladunk. Az ilyen megközelítés biztos, hogy elvisz egy magasabb szintre, de elmondható ez az alkalmankénti posztolásról?

Ha még mindig kétségeid vannak, kérj egy auditot, és meglátod, hogy az elemzésünk mennyi rejtett lehetőséget tár fel a közösségi kommunikációdban!

 

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

3 érv amiért kezdj el blogolni - Mutatjuk, hogyan láss neki és mire figyelj!

Gondolkoztál már azon, hogy elkezdj blogolni? A blog egy újabb online csatornát kínál, ahol másfajta kommunikációval érheted el célközönségedet, általa pedig erősítheted tartalommarketinged és piaci jelenléted a szakmában. Statisztikák szerint a bloggal rendelkező cégek havi konverziós aránya 126%-kal magasabb, mint a blog nélküli társaiknak. Ebből is látható, hogy a blog napjainkban a márkaépítés és a […]

Olvass tovább
Berek Péter az országban negyedikként került fel a Manychat ügynökségi listájára

A Facebook a 2019-es F8-on bejelentette, hogy a fókuszt a vállalat platformjai közül a Messengerre fogja helyezni. A csatorna jelenleg 1,3 milliárd aktív felhasználóval büszkélkedik, a vállalat tervei szerint ez a szám 2021-re 2,4 milliárdra növekszik. A platformban rejlő potenciált egyre több vállalat ismeri fel, hiszen havonta körülbelül 20 milliárd üzenetváltás történik a felhasználók és […]

Olvass tovább
Ismerkedés az online marketinggel

Nem csak az RG Stúdió, hanem mi az RG Stúdió munkatársai is szívügyünknek tekintjük azt, hogy a régió is fejlődjön az online marketingben. Amikor fejlődésről beszélünk nem feltétlenül azt értjük alatta, hogy minél többen kezdjenek bele az online marketingbe, készítsenek maguknak weboldalt, legyenek aktívak a közösségi média felületeken és hirdessenek, hanem hogy gondolkodjanak azon, hogy […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram