Mire jó egy ügynökség?

2015-08-01

<<< Vissza a bloghoz
2015-08-01

1. Időt spórolunk neked! A Facebook kommunikációs általában egy olyan terület, amit a vállalkozások csak úgy kiadnak valamelyik dolgozónak, akinek egyáltalán nem ez lenne a feladata, vagy a cégvezetők maguk próbálkoznak vele. Mi lesz ennek a vége? Te vagy kollégád rengeteg időt fogtok eltölteni azzal, hogy egy olyan munkát végezzetek, amiben nincs rutinotok. Egy ügynökség talán költségesnek tűnhet, de a tapasztalata révén ugyanazt a munkát töredékidő alatt tudja elvégezni. Gondold csak végig mennyi pénzbe kerül neked az az idő, amit kísérletezgetéssel töltöttök?

2. Egy ügynökség mindig képben van. Mennyi időbe és pénzbe kerülne neked, hogyha munkatársaidat folyamatosan marketinges és szövegíró képzésekre kellene küldened, hogy felzárkózzanak a legújabb trendekhez és irányokhoz? Biztos többe, mint ha megbíznál egy céget, aki szakmai szinten toppon van és mindig aktuális. Tisztában vagyunk a legújabb technikai és szakmai újdonságokkal, és tudjuk, hogy számodra melyik lehet használható és hasznos.

3. „De biztos nem érti annyira az iparágamat, mint én!” – ez a második leggyakoribb ellenérv. Egy marketing ügynökségnél általában többen is dolgoznak, így nem nehéz megtalálni a konzultáció során azt az embert, aki a legalkalmasabb az ügyféllel való együttműködésre. És hangsúlyoznánk: a más fejével való gondolkodás gyakorlatilag a munkánk része. Nézd csak meg a referenciáinkat, hányféle különböző szektorban tevékenykedő ügyfelünk van. Találsz itt mindent az egészségügytől, a túlméretes szállítástól kezdve az vendéglátásig. 

4. Az ügynökség stratégiában gondolkodik. A saját munkatársaid biztosan képesek a Facebook oldal menedzselésére, de ezt vajon egy hosszú távú tervvel a fejükben teszik, vagy ad hoc módon? Mi mindig a stratégiával kezdünk, egy cél és egy terv kidolgozásával, ami mentén haladunk. Az ilyen megközelítés biztos, hogy elvisz egy magasabb szintre, de elmondható ez az alkalmankénti posztolásról?

Ha még mindig kétségeid vannak, kérj egy auditot, és meglátod, hogy az elemzésünk mennyi rejtett lehetőséget tár fel a közösségi kommunikációdban!

 

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

Karácsonyi marketing útmutató

Vészesen közeledik az ünnepi időszak, a vásárlók közel 40%-a pedig már novemberben letudja az ajándék vásárlást. Az early bird fogyasztókat már lehet elvesztetted, ugyanakkor még nem késtél el, ha most látnál hozzá a karácsonyi kampányod és tartalmaid előkészítéséhez. Ehhez adunk hasznos tippek cikkünkben, lássuk: Karácsonyi vásárlások számokban Az ünnepi időszak évről évre egyre korábban kezdődik […]

Olvass tovább
Már elindult ám a karácsonyi shoppingolás!

Még mindig csak a Black Fridaynél tartunk, de a vásárlók már az ünnepekre készülnek. Ami azt illeti elég sokan, 37%-uk már a Fekete Pénteken és a Cyber Mondayen letudta a karácsonyi ajándékokat, de persze a korai madarakon túl van még piac, aki inkább későbbre hagyják azt. Segítsd a vásárlásban, több lesz a vásárlásod! Az idei […]

Olvass tovább
Facebook, Insta, YouTube, Messenger… Na de mi a helyzet a Whatsappal?

A közelmúltban rengeteg tartalmat, statisztikát és trendet hoztunk nektek az egyes közösségi média csatornákkal kapcsolatban, mint például a Facebook, az Instagram, a YouTube vagy a Messeneger, de egy nagyon fontos platfromról még nem esett szó. Ez pedig nem más, mint a szintén Facebook tulajdonban levő Whatsapp üzenetküldő alkalmazás. Mit is kell tudni a Whatsapp felületéről? […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram