A leghasznosabb LinkedIn statisztikák a 2020-as marketingterv elkészítéséhez

2019-12-02

<<< Vissza a bloghoz
2019-12-02

A 2020-as online marketing tervünk kidolgozásához hasznos lehet alábbi cikkünk, hiszen kiderül belőle, hogy mennyire érdemes jelen lenni a felületen, valamint milyen típusú LinkedIn kampányokat javasolt tervezni a következő évre.

Felhasználói adatok

Kezdésnek érdemes átnézni, hogy melyek azok az adatok, amelyek érdemes megismernünk a felhasználókról. A LinkedIn felhasználók 36%-a 18 és 29 éves között található, 13%-uk éves keresete pedig 20 és 49.000 dollár között helyezkedik el. A nemek szerint eloszlásból kiderül, hogy a felhasználók 46%-a nő, 54%-uk pedig férfi.

Az eszközöket tekintve asztali környezetben havonta átlagosan 60 millióan használják a felületet, mobilon pedig 20 millióan.

Elérések

Az elérések szempontjából célszerű olyan bejegyzéseket létrehoznunk, amelyekben található link, hiszen ezek 200%-al nagyobb elérésűek, mint a szöveges posztok. A döntéshozók 59%-a állítja azt, hogy a videós tartalmakat fogyasztja a legszívesebben.

Amennyiben aktivitást szeretnénk kiváltani a felhasználókból érdemes egyrészt képes posztot kitennünk, hiszen ezek a bejegyzések 98%-al növelik a hozzászólások arányát. Aokban az esetekben pedig, amikor a poszt kérdéssel volt befejezve, az elérések 50%-os növekedést mutattak.

Milyen gyakran érdemes posztolni a LinekdIn felületére? 3 milliárd felhasználó oszt meg bejegyzést heti rendszerességgel.

LinkedIn üzleti adatok

A marketingesek 79%-a tartja a LinkedIn-t remek lehetőségnek lead generálás tekintetében. 10 szakemberből 7 szerint kifejezetten megbízható szakmai tartalmak forrása a platfrom.

A csatorna nevének feltűnése elkerülhetetlen akkor, ha online környezetben szeretnénk B2B terméket vagy szolgáltatást értékesíteni. A számok is ezt mutatják, hiszen a B2B vásárlók 50%-a használja a LinkedIn-t, amikor meghozza a vásárlási döntését. A közösségi médiából érkező B2B leadek 80%-a érkezik erről a csatornáról.

Hirdetések a felületen

Korábban említettük már a lead típusú kampányokat. Érdemes a LinkedIn-en lead kampányokat létrehozni, hiszen 227%-al hatékonyabban tudunk érdeklődőket szerezni üzleti témában, mint a többi közösségi média felületen.

A B2B vállalatok weboldalára a közösségi felületekről érkező forgalom 46%-a a LinkedIn-ről érkezik. Továbbá az üzleti szereplők 43%-a használja a LinkedIn-t ügyfélszerzésre.

Szeretnéd jobban megismerni a LinkedIn platformjában rejlő üzleti lehetőségeidet? Egyre több vállalat választja ezt a felületet mind B2B, mind B2C kommunikációra és értékesítésre. Legyél Te is köztük, mi segítünk!

Szerző:
Berek Péter
Online Marketing Menedzser

Forrás: Red-website-design

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

A chatbotok fontossága a jelenlegi helyzetben

A jelenlegi helyzetben az online folyamatok és eszközök elkerülhetetlenné váltak minden vállalat számára. Az egyik ilyen eszköz a Messenger chatbot, amely azon felül, hogy hatékonyan tartja a kapcsolatot meglévő és potenciális ügyfeleinkkel, pénzt és időt spórol meg cégünk számára. Az alábbiakban 5 példán keresztül mutatjuk be, hogy miért célszerű minden vállalat számára a Messenger chatbot […]

Olvass tovább
Hogyan és milyen rendszerekkel állj át pillanatok alatt a home officera?

Az elmúlt hetek és napok történéseit egy több oldalas cikkben sem lehetne összefoglalni, hiszen az az információ mennyiség ami világ szinten ránk ömlött az egyes médiumoknak köszönhetően, feldolgozhatatlan. Sajnos a közelmúlt történései azonban szinte mindenkitől aki teheti azt kívánja, hogy áttérjen a home office-ra, azaz az otthoni munkavégzésre, ami koránt sem egyszerű feladat. Ehhez szeretnénk […]

Olvass tovább
Fordítsd a másik orcád is az online felé

A koronavírus miatt, de talán inkább a szigorú – de szükséges – kormányintézkedések miatt sok kis és középvállalat kényszerül rá arra, hogy a működését átszervezze. A vásárlók mobilitása és a fókuszuk változása miatt számos iparág került nehéz helyzetbe, de szerencsére azt látjuk, hogy akik erős online jelenléttel rendelkeznek, azok kevésbé sínylik meg a jelenlegi szituációt. […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram