A leghasznosabb LinkedIn statisztikák a 2020-as marketingterv elkészítéséhez

2019-12-02

<<< Vissza a bloghoz
2019-12-02

A 2020-as online marketing tervünk kidolgozásához hasznos lehet alábbi cikkünk, hiszen kiderül belőle, hogy mennyire érdemes jelen lenni a felületen, valamint milyen típusú LinkedIn kampányokat javasolt tervezni a következő évre.

Felhasználói adatok

Kezdésnek érdemes átnézni, hogy melyek azok az adatok, amelyek érdemes megismernünk a felhasználókról. A LinkedIn felhasználók 36%-a 18 és 29 éves között található, 13%-uk éves keresete pedig 20 és 49.000 dollár között helyezkedik el. A nemek szerint eloszlásból kiderül, hogy a felhasználók 46%-a nő, 54%-uk pedig férfi.

Az eszközöket tekintve asztali környezetben havonta átlagosan 60 millióan használják a felületet, mobilon pedig 20 millióan.

Elérések

Az elérések szempontjából célszerű olyan bejegyzéseket létrehoznunk, amelyekben található link, hiszen ezek 200%-al nagyobb elérésűek, mint a szöveges posztok. A döntéshozók 59%-a állítja azt, hogy a videós tartalmakat fogyasztja a legszívesebben.

Amennyiben aktivitást szeretnénk kiváltani a felhasználókból érdemes egyrészt képes posztot kitennünk, hiszen ezek a bejegyzések 98%-al növelik a hozzászólások arányát. Aokban az esetekben pedig, amikor a poszt kérdéssel volt befejezve, az elérések 50%-os növekedést mutattak.

Milyen gyakran érdemes posztolni a LinekdIn felületére? 3 milliárd felhasználó oszt meg bejegyzést heti rendszerességgel.

LinkedIn üzleti adatok

A marketingesek 79%-a tartja a LinkedIn-t remek lehetőségnek lead generálás tekintetében. 10 szakemberből 7 szerint kifejezetten megbízható szakmai tartalmak forrása a platfrom.

A csatorna nevének feltűnése elkerülhetetlen akkor, ha online környezetben szeretnénk B2B terméket vagy szolgáltatást értékesíteni. A számok is ezt mutatják, hiszen a B2B vásárlók 50%-a használja a LinkedIn-t, amikor meghozza a vásárlási döntését. A közösségi médiából érkező B2B leadek 80%-a érkezik erről a csatornáról.

Hirdetések a felületen

Korábban említettük már a lead típusú kampányokat. Érdemes a LinkedIn-en lead kampányokat létrehozni, hiszen 227%-al hatékonyabban tudunk érdeklődőket szerezni üzleti témában, mint a többi közösségi média felületen.

A B2B vállalatok weboldalára a közösségi felületekről érkező forgalom 46%-a a LinkedIn-ről érkezik. Továbbá az üzleti szereplők 43%-a használja a LinkedIn-t ügyfélszerzésre.

Szeretnéd jobban megismerni a LinkedIn platformjában rejlő üzleti lehetőségeidet? Egyre több vállalat választja ezt a felületet mind B2B, mind B2C kommunikációra és értékesítésre. Legyél Te is köztük, mi segítünk!

Szerző:
Berek Péter
Online Marketing Menedzser

Forrás: Red-website-design

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Olcsóbb, vagy alacsonyabb kategóriás marketing? Nem mindegy

Már többször is írtunk arról, hogy milyen szempontok alapján válasszunk magunknak marketingest, ügynökséget. Most pedig abban adunk segítséget, hogy hogyan hasonlítsd össze és értékeld a látszatra hasonló ajánlatokat online marketingre. A fókusz itt azon van, hogy hasonló. Előfordul néhány alkalommal, hogy azt tapasztaljuk, hogy érdeklődőink egy-egy egyeztetést követően úgy döntenek, hogy az általunk egyeztetett stratégia […]

Olvass tovább
Kreativitás vs. automatizmusok

A robotok elveszik a munkánkat? Ahogy egyre többet hallani marketing automatizmusokról, robotokról felmerül a kérdés, hogy mi lesz a kreativitás szerepe a marketingben a jövőben? Mi azt mondjuk, hogy ugyanúgy kulcsszerepe lesz, mint most. Félreértés ne essék, mi nagyon is hiszünk az adatlapú marketingben. Azonban abban is hiszünk, hogy az adatok nem elfojtják, és nem […]

Olvass tovább
Te is bekerültél a Facebook letiltási hullámba?

Mostanában bárhova is nézünk mindenhol letiltott hirdetési fiókokat látunk! Belépünk a szakmai csoportokba: letiltott Facebook hirdetési fiókok! Jönnek a megkeresések online: Letiltották a hirdetési fiókom. Belépünk a hirdetéskezelőbe: igen, jól gondoljátok, a Facebook azzal fogad, hogy letiltotta valamelyik hirdetési fiókunk! Szinte mindennapossá vált, hogy ezzel a problémával szembesülünk, ezért úgy gondoltuk összeszedjük nektek a tapasztalatokat […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
Adatkezelési tájékoztató
Impresszum 
©Copyright 2020. RG Stúdió Kft. Minden jog fenntartva!

Székhely: 7632 Pécs, Kodolányi János u. 37
Telefon: +36 30 539 35 56
E-mail: info@rgstudio.hu
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • Digitálisan felkészült vállalkozás
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram