A leghasznosabb LinkedIn statisztikák a 2020-as marketingterv elkészítéséhez

2019-12-02

<<< Vissza a bloghoz
2019-12-02

A 2020-as online marketing tervünk kidolgozásához hasznos lehet alábbi cikkünk, hiszen kiderül belőle, hogy mennyire érdemes jelen lenni a felületen, valamint milyen típusú LinkedIn kampányokat javasolt tervezni a következő évre.

Felhasználói adatok

Kezdésnek érdemes átnézni, hogy melyek azok az adatok, amelyek érdemes megismernünk a felhasználókról. A LinkedIn felhasználók 36%-a 18 és 29 éves között található, 13%-uk éves keresete pedig 20 és 49.000 dollár között helyezkedik el. A nemek szerint eloszlásból kiderül, hogy a felhasználók 46%-a nő, 54%-uk pedig férfi.

Az eszközöket tekintve asztali környezetben havonta átlagosan 60 millióan használják a felületet, mobilon pedig 20 millióan.

Elérések

Az elérések szempontjából célszerű olyan bejegyzéseket létrehoznunk, amelyekben található link, hiszen ezek 200%-al nagyobb elérésűek, mint a szöveges posztok. A döntéshozók 59%-a állítja azt, hogy a videós tartalmakat fogyasztja a legszívesebben.

Amennyiben aktivitást szeretnénk kiváltani a felhasználókból érdemes egyrészt képes posztot kitennünk, hiszen ezek a bejegyzések 98%-al növelik a hozzászólások arányát. Aokban az esetekben pedig, amikor a poszt kérdéssel volt befejezve, az elérések 50%-os növekedést mutattak.

Milyen gyakran érdemes posztolni a LinekdIn felületére? 3 milliárd felhasználó oszt meg bejegyzést heti rendszerességgel.

LinkedIn üzleti adatok

A marketingesek 79%-a tartja a LinkedIn-t remek lehetőségnek lead generálás tekintetében. 10 szakemberből 7 szerint kifejezetten megbízható szakmai tartalmak forrása a platfrom.

A csatorna nevének feltűnése elkerülhetetlen akkor, ha online környezetben szeretnénk B2B terméket vagy szolgáltatást értékesíteni. A számok is ezt mutatják, hiszen a B2B vásárlók 50%-a használja a LinkedIn-t, amikor meghozza a vásárlási döntését. A közösségi médiából érkező B2B leadek 80%-a érkezik erről a csatornáról.

Hirdetések a felületen

Korábban említettük már a lead típusú kampányokat. Érdemes a LinkedIn-en lead kampányokat létrehozni, hiszen 227%-al hatékonyabban tudunk érdeklődőket szerezni üzleti témában, mint a többi közösségi média felületen.

A B2B vállalatok weboldalára a közösségi felületekről érkező forgalom 46%-a a LinkedIn-ről érkezik. Továbbá az üzleti szereplők 43%-a használja a LinkedIn-t ügyfélszerzésre.

Szeretnéd jobban megismerni a LinkedIn platformjában rejlő üzleti lehetőségeidet? Egyre több vállalat választja ezt a felületet mind B2B, mind B2C kommunikációra és értékesítésre. Legyél Te is köztük, mi segítünk!

Szerző:
Berek Péter
Online Marketing Menedzser

Forrás: Red-website-design

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Mi fáj, gyere mesélj! – Avagy, hogyan lesz jobb a marketinged attól, hogy mesélsz róla

Az online marketing nem egy kiló kenyér. Különös, hogy erről egyáltalán beszélni kell, de meglepődve tapasztaljuk néha, hogy a partnerek úgy hívnak fel minket, hogy Google Ads hirdetéskezelést vagy Facebook hirdetéskezelést szeretnének tőlünk vásárolni. Természetesen ennek nincsen semmi akadálya, hiszen ezzel (is) foglalkozunk, de mindenesetre itt megálljt szoktunk mondani és inkább beszélgetést kezdeményezni. Miért a […]

Olvass tovább
Mi a jó ügyfélkommunikáció titka? Ez itt a kérdés!

Vagy ez a válasz? 🙂 Spoiler alert: igen. A nyári (minimális) lassítás lehetőséget adott nekünk arra, hogy egy kicsit magunkkal is foglalkozzunk. Nem, nem spa-ba mentünk (bár egy hangulatos, nevetgélős, iszogatós fotózással összekötött csapatépítő bulit azért tartottunk), hanem magunkon dolgoztunk. Melyik területen? Azon, amiben azt gondoljuk, hogy a legjobbak vagyunk. Ellentmondás? Nem. A legbüszkébbek arra […]

Olvass tovább
Keresőoptimalizálás vagy Google Ads kampányok?

2020-ban, amikor az internet térhódítása az egekben, amikor minden felületen cégek értékesítő vagy márkaépítő hirdetéseivel találkozunk, akkor elképesztően nehéz kitűnni a tömegből. Egy dolog azonban biztos: ha szeretnéd, hogy rád találjanak, akkor a Google találati listáján való megjelenés elsődleges fontosságú az értékesítés tekintetében, hiszen még mindig ez a legnagyobb kereső hazánkban. Márpedig ha a felhasználó […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
Írj nekünk!
RG Stúdió Kft.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.

Minősítéseink

  • digitalisan-felkeszult-vallalkozas-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • opten-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • csaladbarat-munkahely-rg-studio
  • google-partner-rg-studio
  • manychat-agency-partner-rg-studio
  • messenger-marketing-partner-rg-studio
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram