A leghasznosabb LinkedIn statisztikák a 2020-as marketingterv elkészítéséhez

2019-12-02

<<< Vissza a bloghoz
2019-12-02

A 2020-as online marketing tervünk kidolgozásához hasznos lehet alábbi cikkünk, hiszen kiderül belőle, hogy mennyire érdemes jelen lenni a felületen, valamint milyen típusú LinkedIn kampányokat javasolt tervezni a következő évre.

Felhasználói adatok

Kezdésnek érdemes átnézni, hogy melyek azok az adatok, amelyek érdemes megismernünk a felhasználókról. A LinkedIn felhasználók 36%-a 18 és 29 éves között található, 13%-uk éves keresete pedig 20 és 49.000 dollár között helyezkedik el. A nemek szerint eloszlásból kiderül, hogy a felhasználók 46%-a nő, 54%-uk pedig férfi.

Az eszközöket tekintve asztali környezetben havonta átlagosan 60 millióan használják a felületet, mobilon pedig 20 millióan.

Elérések

Az elérések szempontjából célszerű olyan bejegyzéseket létrehoznunk, amelyekben található link, hiszen ezek 200%-al nagyobb elérésűek, mint a szöveges posztok. A döntéshozók 59%-a állítja azt, hogy a videós tartalmakat fogyasztja a legszívesebben.

Amennyiben aktivitást szeretnénk kiváltani a felhasználókból érdemes egyrészt képes posztot kitennünk, hiszen ezek a bejegyzések 98%-al növelik a hozzászólások arányát. Aokban az esetekben pedig, amikor a poszt kérdéssel volt befejezve, az elérések 50%-os növekedést mutattak.

Milyen gyakran érdemes posztolni a LinekdIn felületére? 3 milliárd felhasználó oszt meg bejegyzést heti rendszerességgel.

LinkedIn üzleti adatok

A marketingesek 79%-a tartja a LinkedIn-t remek lehetőségnek lead generálás tekintetében. 10 szakemberből 7 szerint kifejezetten megbízható szakmai tartalmak forrása a platfrom.

A csatorna nevének feltűnése elkerülhetetlen akkor, ha online környezetben szeretnénk B2B terméket vagy szolgáltatást értékesíteni. A számok is ezt mutatják, hiszen a B2B vásárlók 50%-a használja a LinkedIn-t, amikor meghozza a vásárlási döntését. A közösségi médiából érkező B2B leadek 80%-a érkezik erről a csatornáról.

Hirdetések a felületen

Korábban említettük már a lead típusú kampányokat. Érdemes a LinkedIn-en lead kampányokat létrehozni, hiszen 227%-al hatékonyabban tudunk érdeklődőket szerezni üzleti témában, mint a többi közösségi média felületen.

A B2B vállalatok weboldalára a közösségi felületekről érkező forgalom 46%-a a LinkedIn-ről érkezik. Továbbá az üzleti szereplők 43%-a használja a LinkedIn-t ügyfélszerzésre.

Szeretnéd jobban megismerni a LinkedIn platformjában rejlő üzleti lehetőségeidet? Egyre több vállalat választja ezt a felületet mind B2B, mind B2C kommunikációra és értékesítésre. Legyél Te is köztük, mi segítünk!

Szerző:
Berek Péter
Online Marketing Menedzser

Forrás: Red-website-design

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

A leghasznosabb LinkedIn statisztikák a 2020-as marketingterv elkészítéséhez

A 2020-as online marketing tervünk kidolgozásához hasznos lehet alábbi cikkünk, hiszen kiderül belőle, hogy mennyire érdemes jelen lenni a felületen, valamint milyen típusú LinkedIn kampányokat javasolt tervezni a következő évre. Felhasználói adatok Kezdésnek érdemes átnézni, hogy melyek azok az adatok, amelyek érdemes megismernünk a felhasználókról. A LinkedIn felhasználók 36%-a 18 és 29 éves között található, […]

Olvass tovább
Építkezz az alapoktól az online marketingedben!

Furcsa lehet egy online marketing ügynökség cikkében azt a szalagcímet olvasni, hogy „Ezért ne vegyél teljes körű marketing csomagot az ügynökségektől…” De hogy megvilágítsuk, megosztunk Veled pár szempontot: Alapvetően az le kell szögezni, hogy az igazán eredményes online marketing hosszú távon folytatott tevékenység eredménye. Azt pedig csak úgy lehet megvalósítani, hogy az ügyfél és az […]

Olvass tovább
Karácsonyi marketing útmutató

Vészesen közeledik az ünnepi időszak, a vásárlók közel 40%-a pedig már novemberben letudja az ajándék vásárlást. Az early bird fogyasztókat már lehet elvesztetted, ugyanakkor még nem késtél el, ha most látnál hozzá a karácsonyi kampányod és tartalmaid előkészítéséhez. Ehhez adunk hasznos tippek cikkünkben, lássuk: Karácsonyi vásárlások számokban Az ünnepi időszak évről évre egyre korábban kezdődik […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram