Landing Page vs. Weboldal

2015-08-27

<<< Vissza a bloghoz
2015-08-27

„Jó lesz a weboldalam egyik oldala is landing page-nek!”

Ezt halljuk a leggyakrabban, ha megkérdezzük, hogy a Facebook weboldal kattintásos vagy Adwords hirdetéseket milyen érkező oldal fogadja majd. Igaz történet, sajnos.

Ami azt illeti, nem, nem lesz jó!

A landing pagenek és a weboldalnak más-más funkciói vannak. A weboldal tájékoztatásra, információátadásra, brandépítésre és persze értékesítésre is szolgálhat, de egy jó landing page csak és kizárólag a konverziókat szolgálja. Egy meghatározott funkciója van, éspedig az, hogy az oda érkező delikvens végrehajtsa azt a műveletet amit szeretnénk tőle.

Sok tipp van, amivel ezt el tudjuk érni, de ez célonként változó lehet. Van, ahol a hosszas meggyőzés, a referenciák, ajánlások és termékértékek ecsetelése fog eredményre vezetni, de láttunk már olyan landing page-et is, ahol egy űrlap és minimális infó kellett csak ahhoz, hogy az oda érkezőket rábírjuk a regisztrálásra, megrendelésre. Nem megyünk most bele, abba, hogy könyvek tanulmányok íródtak arról, hogy bizonyos színű és feliratú gombok hogyan teljesítenek, vagy, hogy hova kell helyezned a call-to-action gombokat és az űrlapot. Ez egy hosszabb cikket kíván.

Azt azonban általános tényként fogadhatjuk el, hogy azok az érkező oldalak, amik egy weboldal valamelyik lapja, mindig rosszabbul konvertálnak.

Miért?

Mert kíváncsi az ember.

Ha a hirdetéseidből az alany megérkezik az oldalra, akkor érdekli a téma, de valószínűleg még nem ismeri a céged. Ha érdekli a téma, akkor utánaolvas. Nem ismer téged, ezért többet akar tudni. Ha vannak más menüpontok, külső linkek is az űrlapkitöltésen kívül, akkor meg fogja nézni azokat. Ha megnézi, és elkalandozik az oldaladon akár le is mondhatsz róla. Lehet persze, hogy később ezek a látogatók csúcs ügyfelek lesznek, de nem szolgálják a pillanatnyi célodat.

A hirdetéseiddel célod van és ezt a célt úgy érheted el leghatékonyabban, ha csak erre koncentrálod a látogatóid figyelmét. Legyen minden információ egy oldalon, egy kimeneti ponttal, az űrlappal, ahol rendelhet, regisztrálhat, feliratkozhat, visszahívást kérhet. Aztán ha felfedte magát előtted az űrlapkitöltéssel, mehet a weboldalra.

Kezeld az érkező oldalaidat a weboldaladtól elkülönítve, és gondolj rá egy zárt rendszerként. Meglátod megéri.

 

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Mi fáj, gyere mesélj! – Avagy, hogyan lesz jobb a marketinged attól, hogy mesélsz róla

Az online marketing nem egy kiló kenyér. Különös, hogy erről egyáltalán beszélni kell, de meglepődve tapasztaljuk néha, hogy a partnerek úgy hívnak fel minket, hogy Google Ads hirdetéskezelést vagy Facebook hirdetéskezelést szeretnének tőlünk vásárolni. Természetesen ennek nincsen semmi akadálya, hiszen ezzel (is) foglalkozunk, de mindenesetre itt megálljt szoktunk mondani és inkább beszélgetést kezdeményezni. Miért a […]

Olvass tovább
Mi a jó ügyfélkommunikáció titka? Ez itt a kérdés!

Vagy ez a válasz? 🙂 Spoiler alert: igen. A nyári (minimális) lassítás lehetőséget adott nekünk arra, hogy egy kicsit magunkkal is foglalkozzunk. Nem, nem spa-ba mentünk (bár egy hangulatos, nevetgélős, iszogatós fotózással összekötött csapatépítő bulit azért tartottunk), hanem magunkon dolgoztunk. Melyik területen? Azon, amiben azt gondoljuk, hogy a legjobbak vagyunk. Ellentmondás? Nem. A legbüszkébbek arra […]

Olvass tovább
Keresőoptimalizálás vagy Google Ads kampányok?

2020-ban, amikor az internet térhódítása az egekben, amikor minden felületen cégek értékesítő vagy márkaépítő hirdetéseivel találkozunk, akkor elképesztően nehéz kitűnni a tömegből. Egy dolog azonban biztos: ha szeretnéd, hogy rád találjanak, akkor a Google találati listáján való megjelenés elsődleges fontosságú az értékesítés tekintetében, hiszen még mindig ez a legnagyobb kereső hazánkban. Márpedig ha a felhasználó […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
Írj nekünk!
RG Stúdió Kft.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.

Minősítéseink

  • digitalisan-felkeszult-vallalkozas-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • opten-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • csaladbarat-munkahely-rg-studio
  • google-partner-rg-studio
  • manychat-agency-partner-rg-studio
  • messenger-marketing-partner-rg-studio
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram