Landing Page vs. Weboldal

2015-08-27

<<< Vissza a bloghoz
2015-08-27

„Jó lesz a weboldalam egyik oldala is landing page-nek!”

Ezt halljuk a leggyakrabban, ha megkérdezzük, hogy a Facebook weboldal kattintásos vagy Adwords hirdetéseket milyen érkező oldal fogadja majd. Igaz történet, sajnos.

Ami azt illeti, nem, nem lesz jó!

A landing pagenek és a weboldalnak más-más funkciói vannak. A weboldal tájékoztatásra, információátadásra, brandépítésre és persze értékesítésre is szolgálhat, de egy jó landing page csak és kizárólag a konverziókat szolgálja. Egy meghatározott funkciója van, éspedig az, hogy az oda érkező delikvens végrehajtsa azt a műveletet amit szeretnénk tőle.

Sok tipp van, amivel ezt el tudjuk érni, de ez célonként változó lehet. Van, ahol a hosszas meggyőzés, a referenciák, ajánlások és termékértékek ecsetelése fog eredményre vezetni, de láttunk már olyan landing page-et is, ahol egy űrlap és minimális infó kellett csak ahhoz, hogy az oda érkezőket rábírjuk a regisztrálásra, megrendelésre. Nem megyünk most bele, abba, hogy könyvek tanulmányok íródtak arról, hogy bizonyos színű és feliratú gombok hogyan teljesítenek, vagy, hogy hova kell helyezned a call-to-action gombokat és az űrlapot. Ez egy hosszabb cikket kíván.

Azt azonban általános tényként fogadhatjuk el, hogy azok az érkező oldalak, amik egy weboldal valamelyik lapja, mindig rosszabbul konvertálnak.

Miért?

Mert kíváncsi az ember.

Ha a hirdetéseidből az alany megérkezik az oldalra, akkor érdekli a téma, de valószínűleg még nem ismeri a céged. Ha érdekli a téma, akkor utánaolvas. Nem ismer téged, ezért többet akar tudni. Ha vannak más menüpontok, külső linkek is az űrlapkitöltésen kívül, akkor meg fogja nézni azokat. Ha megnézi, és elkalandozik az oldaladon akár le is mondhatsz róla. Lehet persze, hogy később ezek a látogatók csúcs ügyfelek lesznek, de nem szolgálják a pillanatnyi célodat.

A hirdetéseiddel célod van és ezt a célt úgy érheted el leghatékonyabban, ha csak erre koncentrálod a látogatóid figyelmét. Legyen minden információ egy oldalon, egy kimeneti ponttal, az űrlappal, ahol rendelhet, regisztrálhat, feliratkozhat, visszahívást kérhet. Aztán ha felfedte magát előtted az űrlapkitöltéssel, mehet a weboldalra.

Kezeld az érkező oldalaidat a weboldaladtól elkülönítve, és gondolj rá egy zárt rendszerként. Meglátod megéri.

 

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

3 érv amiért kezdj el blogolni - Mutatjuk, hogyan láss neki és mire figyelj!

Gondolkoztál már azon, hogy elkezdj blogolni? A blog egy újabb online csatornát kínál, ahol másfajta kommunikációval érheted el célközönségedet, általa pedig erősítheted tartalommarketinged és piaci jelenléted a szakmában. Statisztikák szerint a bloggal rendelkező cégek havi konverziós aránya 126%-kal magasabb, mint a blog nélküli társaiknak. Ebből is látható, hogy a blog napjainkban a márkaépítés és a […]

Olvass tovább
Berek Péter az országban negyedikként került fel a Manychat ügynökségi listájára

A Facebook a 2019-es F8-on bejelentette, hogy a fókuszt a vállalat platformjai közül a Messengerre fogja helyezni. A csatorna jelenleg 1,3 milliárd aktív felhasználóval büszkélkedik, a vállalat tervei szerint ez a szám 2021-re 2,4 milliárdra növekszik. A platformban rejlő potenciált egyre több vállalat ismeri fel, hiszen havonta körülbelül 20 milliárd üzenetváltás történik a felhasználók és […]

Olvass tovább
Ismerkedés az online marketinggel

Nem csak az RG Stúdió, hanem mi az RG Stúdió munkatársai is szívügyünknek tekintjük azt, hogy a régió is fejlődjön az online marketingben. Amikor fejlődésről beszélünk nem feltétlenül azt értjük alatta, hogy minél többen kezdjenek bele az online marketingbe, készítsenek maguknak weboldalt, legyenek aktívak a közösségi média felületeken és hirdessenek, hanem hogy gondolkodjanak azon, hogy […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram