Jó landoló oldal nélkül is érdemes Facebookon hirdetni? Naná, most elmondjuk hogyan!

2020-06-26

<<< Vissza a bloghoz
2020-06-26

Sok marketinggel foglalkozó munkatárs gondolkodik úgy, hogy egy hatékony online marketing kampány alapfeltétele egy jól kialakított landoló oldal. Ez így igaz és ha van időd és energiád, akkor továbbra is készíts egyedi landingeket! Azonban ha instant megoldásban gondolkosz, akkor van egy tuti tippünk, ahol érkezőoldal nélkül is lehet eredményes online kampányt indítani!

Mint azt már sokan tudják, a Facebook Messenger egy erős, különálló platformmá nőtte ki magát az évek alatt, ami rengeteg lehetőséget rejt magában! Azt is tudjuk, hogy a hírlevelek korszaka már kezd feledésbe merülni és az új irány az automatizációban, a chatbotokban mutatkozik meg!

Jó hír, hogy nem kell ahhoz chatbotot fejleszteni, hogy üzenetet küldhess a célcsoportodnak és nem feltétlenül kell külön kampányoldalt vagy landoló oldalt gyártanod egy eredményes Facebook hirdetéshez!

Tereld a felhasználókat a márkaoldalad Messengerébe és kommunikálj velük személyesen!

Tegyél ajánlatot, népszerűsítsd a termékedet vagy akciódat Facebook messengeren, ahol növelni tudod az elköteleződést a céged iránt, miközben minden fontos információt 1/1-ben juttathatsz el a célcsoportodhoz!

Hogyan teheted ezt?

  • Egyszerűen csak ki kell választanod a forgalomterelő vagy üzenetküldő kampánytípust a Facebook hirdetéskezelőjében.
  • Ezt követően ki kell választanunk, hogy nem webhelyre, hanem messengerbe szeretnénk forgalmat terelni, majd a megfelelő célzási, elhelyezési és költségkeret beállítások után jön a hirdetés kreatív tartalma, azaz a hirdetésbejegyzés beállítása.
  • Ezen a felületen adhatod meg a képet/videót és a szöveget a promótálni kívánt termékről vagy szolgáltatásról.
  • Ha ezzel megvagy, akkor az utolsó opcióban az üzenetsablonoknál  ki tudod választani, hogy egy új beszélgetést hozol létre a messengeren! Itt be tudod állítani a szöveget, amit szeretnél elküldeni a felhasználónak messengeren. Érdemes minden esetben a nevén szólítani a felhasználót, hogy még személyesebb legyen a beszélgetés. Ha megvagy a szöveggel, akkor állíts be kérdéseket a gyakran ismételt kérdések rovatba, amire rákattintva értékes információkhoz juthatnak a célcsoport. 
  • Ha megvan, akkor nincs más hátra, mint közzétenni a  kampányt és várni az érdeklődőket!

Ugye, hogy nem is olyan bonyolult?

Ha úgy gondolod, hogy segítségre lenne szükséges egy ilyen típusú üzenetküldő kampány beállításához, akkor keress minket bátran és segítünk neked!


Szerző:
Gere Alexandra
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Mi fáj, gyere mesélj! – Avagy, hogyan lesz jobb a marketinged attól, hogy mesélsz róla

Az online marketing nem egy kiló kenyér. Különös, hogy erről egyáltalán beszélni kell, de meglepődve tapasztaljuk néha, hogy a partnerek úgy hívnak fel minket, hogy Google Ads hirdetéskezelést vagy Facebook hirdetéskezelést szeretnének tőlünk vásárolni. Természetesen ennek nincsen semmi akadálya, hiszen ezzel (is) foglalkozunk, de mindenesetre itt megálljt szoktunk mondani és inkább beszélgetést kezdeményezni. Miért a […]

Olvass tovább
Mi a jó ügyfélkommunikáció titka? Ez itt a kérdés!

Vagy ez a válasz? 🙂 Spoiler alert: igen. A nyári (minimális) lassítás lehetőséget adott nekünk arra, hogy egy kicsit magunkkal is foglalkozzunk. Nem, nem spa-ba mentünk (bár egy hangulatos, nevetgélős, iszogatós fotózással összekötött csapatépítő bulit azért tartottunk), hanem magunkon dolgoztunk. Melyik területen? Azon, amiben azt gondoljuk, hogy a legjobbak vagyunk. Ellentmondás? Nem. A legbüszkébbek arra […]

Olvass tovább
Keresőoptimalizálás vagy Google Ads kampányok?

2020-ban, amikor az internet térhódítása az egekben, amikor minden felületen cégek értékesítő vagy márkaépítő hirdetéseivel találkozunk, akkor elképesztően nehéz kitűnni a tömegből. Egy dolog azonban biztos: ha szeretnéd, hogy rád találjanak, akkor a Google találati listáján való megjelenés elsődleges fontosságú az értékesítés tekintetében, hiszen még mindig ez a legnagyobb kereső hazánkban. Márpedig ha a felhasználó […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
Írj nekünk!
RG Stúdió Kft.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.

Minősítéseink

  • digitalisan-felkeszult-vallalkozas-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • opten-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • csaladbarat-munkahely-rg-studio
  • google-partner-rg-studio
  • manychat-agency-partner-rg-studio
  • messenger-marketing-partner-rg-studio
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram