Játék a szívekkel – Hozz össze egy gyors nyereményjátékot Valentin-Napra!

2019-02-08

<<< Vissza a bloghoz
2019-02-08

A szerelem már a levegőben van, mindjárt itt a Valentin nap. A szerelmesek ünnepére hozz össze te is egy bejegyzés alapú nyereményjátékot, hogy aktivizáld a rajongótáborod! Gyorsan megvannak az előkészületek és hamar le tudod bonyolítani.

Tegyük tisztába a szabályokat, hogy a nyereményjáték neked se okozzon szívfájdalmat.

Ha Facebook posztban játszol, akkor a közösségi oldal szabályzata szerint csak olyan promóciókat szervezhetsz, amelyek nem helyezik el posztot „hívatlanul” a felhasználók hírfolyamára. Tehát nem megengedett a megosztás, taggelés, mert ezzel kényszeríted a résztvevőket, hogy ismerőseik hírfolyamába posztoljanak. Ez nem lehet előírás, de persze jelezheted, hogy örülsz a megosztásoknak, oldalkedveléseknek sokan így is reflexből meg fogják tenni. Sokan kérik az oldal kedvelését is, ez sem szabályszerű. Az ilyen döntéseket a Facebook az alapelvei értelmében a felhasználóira bízza.

A nyereményjáték játékszabályzatával és adatkezelésével kapcsolatban mindenképp egyeztess jogásszal.

Marad tehát a kommentelés és a lájkolás, mint részvételi feltétel, de ezzel is lehet kreatívnak lenni.

A legfontosabb: amikor tervezed a nyereményjátékodat gondold végig, hogy mit szeretnél elérni vele.

Ha csak aktivizálni akarod a rajongótáborod, akkor egy egyszerűbb kommentelős játék is jó lehet. Készítsenek szóláncot, vagy küldjenek egy szívecskét. Ha bonyolítani akarod, akkor írhatnak szabadszavas válaszokat is a kérdésedre, mondjuk arról, hogy mi volt a legszebb Valentin napi ajándékuk. Vigyázz! Minél „nehezebb” a feladat, minél több időt követel a részvételi feltételek teljesítése annál kisebb lesz a részvételi szándék. Ezt jól tudod ellensúlyozni a megfelelő ajándékkal, hogy megérje nekik rászánni az időt.

Forgalmat is terelhetsz a weboldalra, ha egy választ például ott kell megtekinteniük. Kérdezd meg, hogy melyik termékedet adná a párjának Valentin napra. Linkelje be!

A feleletválasztós kérdések megkönnyítik a résztvevők dolgát, de valljuk be mindannyian csaltunk már úgy, hogy megnéztük előttünk mit kommenteltek. Egy kicsit ezzel is jobban megismeri a terméked, de nem valószínű, hogy a weboldalad forgalma változni fog.

A nyereményen is gondolkodsz? Jól teszed. Igazítsd így, hogy megfeleljen az erőfeszítésének, és ne akarja mindenki. Ha túlságosan általános a nyereményed (iPhone, Nutella, Wellness hétvége…), akkor tényleg mindenki részt fog venni a promócióban, ami kecsegtető, de inkább károd fog származni belőle, ha a rajongótáborod felhígul a nem releváns játékvadászokkal. Válassz a saját termékeid közül, vagy válasszon ő nyereményt magának, így tudod, hogy valóban érdeklődik és nem csak játszik.

Az utókövetésről se feledkezz meg

Ha már egyszer aktivizáltad a közösséged, akkor csapj is le rájuk egy exkluzív ajánlattal. Készíts rövid lejáratú remarketing listákat a weboldaladra vagy kampányoldaladra látogatókból vagy a bejegyzéseidre reagálókból. Vagy kommenteld a nyereményjáték poszt alá a nekik szóló ajánlatod. Ha nem nyert, de valóban akarja a terméked, akkor erre le fog csapni.

Ha jól jönne egy kis szakmai segítség a nyereményjáték lebonyolításához, vagy egyéb online marketinggel kapcsolatos kérdésed van, írj nekünk!

Szerző:
Müller-Váczi Lívia
Online Marketing Tanácsadó

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

Tartalomgyártás mesterfokon - tippek még a főszezon kezdete előtt

Napjainkban a közösségi média térhódításával és a „slow living” életmód előretörésével a turizmus teljesen átformálódott. Az utazások már nem feltétlen a pihenésről, sokkal inkább az élménykeresésről szólnak. Napunk legnagyobb részét a közösségi média különböző felületein töltjük, nem csoda hát, ha közelgő utazásainkhoz is innen gyűjtünk terveket és inspirációt. A Facebook, az Instagram, vagy a YouTube […]

Olvass tovább
Chatbotok, amelyek megváltoztatták az utazási ágazatot

A chatbotok és az utazások kezdenek egyre jobban összefonódni. A mesterséges intelligencia az iparág fontos elemévé vált, hiszen az utazók, illetve a vállalatok számára megegyszerűsíti a foglalások folyamatát, illetve segítséget nyújt az utazás alatt. Egy utazási chatbot segíthet a felhasználóknak kiválasztani a következő úti célt, megszervezni az utazást, illetve a látogatás alatt különböző látnivalókat javasolhat. […]

Olvass tovább
Álláshirdetés a közösségi médiában? Működik vagy maradjunk a jól bevált eszközöknél? Lássuk a gyakorlatban!

2019-ben fordult a kocka! Már nem a munkavállaló szalad a munka után, hanem a cégek keresik azokat a minőségi szakembereket, akikkel hosszú távon tudnak hatékonyan együttműködni. Ez a szemléletváltás alapjaiban módosítja az álláshirdetések gyakorlatban alkalmazható eszközrendszerét. Az alábbi esettanulmányban olyan ügyfeleinknél szerzett tapasztalatokat mutatunk be az online álláshirdetésekkel kapcsolatban, amik talán a te stratégiádat is […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
CHATBOT FELIRATKOZÁS
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
RG Stúdió Kft.
1113 Budapest, Bocskai út 77-79.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram