Az elmúlt hónapok korántsem
voltak könnyűek a vállalkozások számára. Rengeteg gazdasági szereplőnek kellett
átalakítania a működését, egyes szektorokban pedig sajnos a munkaerőtől is meg
kellett válni.
Amint felütötte a fejét a vírushelyzet Magyarországon, az RG Stúdiónál egyből beszélgetni kezdtünk, hogyan tudnánk segíteni a vállalkozásoknak. Arra jutottunk, hogy mivel nem csak online marketing témában, hanem online jelenlétben és működésben is tudunk segíteni, két részre bontjuk a támogatási tevékenységet.
De miben is támogattuk
ügyfeleinket és külsős vállalkozásokat egyaránt?
Az egyik legfontosabb dolog volt, hogy ügyfeleinknek és más vállalkozásoknak is kapacitásainkon belül segítséget adjunk abban, hogyan tudnak az irodai működésről átállni a home office környezetre, melyek azok a hatékony kommunikációs eszközök és programok, amelyek megfelelő kialakításával hatékonnyá tehetik az otthoni munkavégzést.
A másik rendkívül fontos támogatási szempont pedig az volt, hogy az eddigi offline környezetben történő termék – és szolgáltatás értékesítést, minél gyorsabban át tudjuk segíteni az online értékesítésre és az ügyfelek online kiszolgálására a vállalkozások körében.
"Egy konzultáció keretében volt szerencsém megtapasztalni, hogy micsoda profizmus és széles alapokon nyugvó szakértelem jellemzi az RG Stúdiót. Alexandra Gere-nek nagyon köszönöm a tanácsokat és a kreatív ötleteket!" Götz Attila
Lássuk az eseteket!
Kiemelkedő esetek voltak az oktatási szektorban tevékenykedő ügyfeleink (nyelvstúdió, érettségi felkészítés), hiszen ezeknél a szolgáltatásoknál a felépített üzleti modell alapján nagyon fontos a személyes kapcsolattartás a tanárok és tanulók között. E cégeknél bevezetésre kerültek az online rendszerek és felkészítők, ahol alapfeltétel volt, hogy a személyes kapcsolattartás online környezetben továbbra is adott legyen a hatékonyság szempontjából. E mellett pedig rendkívül gyorsan kellett reagálnia a korábban jól kiépített marketing stratégiának is a változásokra és egyik napról a másikra, az új rendszerekhez alkalmazkodva átgondolni az értékesítési stratégiát!
Ezek az esetek annyira sikertörténetek, hogy most, amikor már visszatérni látszik minden a normális kerékvágásba, az elmúlt hónapok munkája egy sokkal eredményesebb működéshez vezetett. A piac pozitív visszajelzése alapján sikerült mind az értékesítésben, mind a kiszolgálásban fejlődést elérni partnereinkkel, így elmondható, hogy egy sokkal hatékonyabb és több szegmenset kiszolgáló üzleti modellel lettek partnereink gazdagabbak.
Igazi sikersztorik!
A fókuszunk másik fele a webshopokon volt, hiszen tudtuk, hogy az e-kereskedelem ugrásszerűen fog növekedni a kötelező otthon maradás időszakában. Előérzeteink nem csaltak, így erőforrásaink mértékében ingyenes konzultációs lehetőséget biztosítottunk azoknak a webshop tulajdonosoknak, akiknek segítségre volt szüksége az értékesítési számok felpörgetéséhez ebben az időszakban. Számos válllakozást mentoráltunk és segítettünk mind technikai, mind startégiai oldalon egy hatékonyabb és eredményesebb e-kereskedelmi működést biztosítani, ami nem csak most, hanem hosszú távon szolgálja a vállalkozás érdekeit és növeli bevételeit.
"Nagyon szépen köszönöm Berek Péter segítségét a konzultációval. Lépésről-lépésre vezetett végig hogy mit és hogyan kell beállítani, tanácsokat adott a jövőre nézve, mit tartsak szem előtt, mire kell figyelni. Mindent részletesen elmagyarázott, hatalmas segítség volt számomra és köszönöm a lehetőséget." Mankó Szilvia
Büszkék vagyunk az RG Stúdió csapatára, ügyfeleire és minden olyan partnerre, akik az elmúlt időszakban kellő kitartással, innovatív ötletekkel és pozitív gondolkodással, közösen, egy emberként segítették az eredményesebb működést. Azt mondják, ami nem öl meg az megerősít. Ez bár sablonos, de nagyon is igaz, hiszen bátran mondhatjuk, hogy a vírushelyzet közepette sem hagytuk ügyeleinket és számos más vállalkozást megrekedni és mára mindannyian átláthatóbb és erősebb online jelenlétet képviselnek.
Az RG Stúdiónál továbbra is hisszük, hogy együtt minden könnyebb és technikai, stratégiai és sokszínű piaci ismereteink segítségével hatékonyabb online működést biztosíthatunk partnereinknek!
Talán sosem volt olyan nehéz jóslatokat, elvárásokat mondani egy évre, mint most. Eddig minden év végén már nagyjából láttuk azt, hogy milyen lesz a következő, de legalábbis a trendeket, meghatározó gondolatokat és jellemző stratégiákat fel lehetett előre térképezni. Idén nem. Idén tanácsokat adunk inkább arra, hogy hogyan készüljünk fel a következő évre, ennek az évnek […]
A Collins szótár minden évben kihirdeti az év szavát, és tökéletesen jellemzi az évet az, hogy idén ez a szó a lockdown (vagyis lezárás, karantén) lett. Ha az online marketing világában keressük 2020 legjellemzőbb kifejezéseit akkor valószínűleg az újratervezés, reagálás és fejlesztés lennének azok a szavak amik először az eszünkbe jutnak. Ha a saját dolgainkra, […]
A novemberi időszak mindig nagyon sűrű online marketing kampányok tekintetében egyrészt mert a karácsony közeledtével egyre több a hirdető és nagyobb a zaj, másrészt pedig ez a fekete pénteki akciók hónapja. Fekete hónaptól kezdve fekete napokig mindenféle ajánlattal találkozunk, ezért elég nehéz kiemelkedni a kedvezményes lehetőségek közül. Ügyfelünk, aki társasjátékokat és kártyajátékokat forgalmaz több kedvezményes […]