Így szerezz több ezres követőtábort Instagramon pár hónap alatt!

2018-08-27

<<< Vissza a bloghoz
2018-08-27

Mára egyre több szakember kezdi felfedezni az Instagramban rejlő üzleti lehetőséget, de a legtöbb esetben felmerül a kérdés, hogy milyen egy jó üzleti profil és hogyan tudunk releváns követőtábort szerezni viszonylag rövid időn belül, akiket aztán edukálhatunk az egyes üzleti céljainknak megfelelően.

Most adunk pár tippet arról, hogyan szerezhetsz követőket a vállalkozásod Instagram oldalára, azonban fontos megjegyezni, hogy nem minden cég esetében válik be ugyanaz a módszer. Próbáld ki te is a lehetőségeket, végezz teszteket amiből láthatod, hogy melyik a neked legmegfelelőbb követőszerző módszer!

Instagram követőtábor

1. Használj Facebook forgalomterelő vagy márkaépítő kampánytípust!

Ha Instagram hirdetés, akkor vagy márkaépítő, vagy forgalomterelő hirdetéseket érdemes alkalmaznod. A forgalomterelő kampányok esetében köztudott, hogy a rendszer kattintásra/érkezési oldal megtekintésre optimalizál, vagyis itt van a legnagyobb esélyünk arra, hogy nagy mennyiségű felhasználót tereljünk egy külső felületre. Készíts ütős kreatívot, ami egyértelműen átadja, hogy mi a célod a hirdetéssel és a weboldal url helyére húzd be az Instagram profilod linkjét! A márkaépítő kampányok esetében a rendszer megjelenésre optimalizál, így ebben az esetben érhetjük el a legtöbb felhasználót a potenciális célcsoportból. Mindkét kampánytípus esetében próbáld ki a hirdetéseket az Instagram Stories-ban és a képfolyamban is, hogy lásd, melyik elhelyezés teljesít a legjobban! Fontos, hogy azokra az emberekre célozz, akik nagy valószínűséggel rendelkeznek Insta profillal, tehát indulásnál az életkor szerinti szűrést már be is állíthatod. A Facebook hirdetéskezelője ehhez segítséget nyújt, hiszen a jobb oldali sávban látható, hogy mennyi a becsült felhasználószám, akiket elérhetsz a kampányoddal.

A fizetett hirdetésekkel való követőszerzést  ügyfelünknél, a Magyar Diáksport Szövetségnél  teszteltük először, ahol látványos eredményeket értünk el a célcsoport körében, hiszen két hét alatt a kezdeti 762 követő 1593-ra nőtt,  márkaápítő kampánytípussal, két hirdetéssorozattal, egy videós kreatív hirdetéssel.

Instagram követőtábor

"Az RG Stúdióval rugalmas és gördülékeny a közös munka.
Az együttműködésünk kezdete óta főként az Instagram felületén értünk el kiemelkedő eredményeket. A hirdetési kampány hatására 2 hét alatt 762 követőről 1593 felhasználóra nőtt a Diákolimpia követőinek a száma. A későbbi adatokból kiderült, hogy releváns követőket sikerült szerezni, mivel a bejegyzéseknél történő aktivitások a követőtáborral arányosan növekedtek."
Kun Benedek - Magyar Diáksport Szövetség

2. Használj követőszerző szoftvert!

A fizetett hirdetések mellett lehetőséged van előfizetni különböző követőgyűjtő szoftverekre, melyek lényege, hogy automatizált be -és kikövetéssel, az Instagram szabályzatának megfelelően gyűjtik neked a releváns követőket. Ebben az esetben megadhatod a lokációt, valamint olyan oldalakat, melynek követői számodra is célcsoport lehetnek és a program ezen információk alapján hozza neked a csomagban megrendelt követőszámot. Ennél a lehetőségnél azt kell alaposan átgondolnod, hogy vajon veszít-e a márkád az értékéből, ha bekövetéssel szerzed a követőidet. Mi jelenleg is tesztelünk egy szoftvert, eddig abszolút pozitívak a tapasztalatok.

3. Manuálisan be- és kikövethetsz embereket!

Ha a profilod indításakor inkább low-budget megoldáson töröd a fejed, akkor érdemes manuálisan be- és kikövetned általad meghatározott releváns felhasználókat. Ezt többféle módon is megteheted. Például, az explorelben keress rá azokra a hashtagekre, amik számodra is megfelelőek lehetnek és tükrözik az oldalad üzenetét, vagy a vállalkozásod tevékenységét. Kövesd be azokat a felhasználókat, akik ilyen hashtaggel látták el a posztjaikat. Egy másik jó módszer, ha olyan oldalak követőire célzol, akik vagy konkurenciád, vagy számodra releváns követőtáborral rendelkeznek. Amennyiben van fizikai üzleted és megadtad a lokációd a profilodban, úgy érdemes bekövetned minden felhasználót, aki valaha becsekkolt már a helyszínedről. Fontos azonban, hogy a be- és kikövetések tekintetében az Instagram komoly szabályozást vezetett be, így mindenképpen olvass utána, mielőtt elkezded követőtáborod növelését, vagy kattints ide és kérj tőlünk tanácsot a témában.

Szerző:
Gere Alexandra
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Olcsóbb, vagy alacsonyabb kategóriás marketing? Nem mindegy

Már többször is írtunk arról, hogy milyen szempontok alapján válasszunk magunknak marketingest, ügynökséget. Most pedig abban adunk segítséget, hogy hogyan hasonlítsd össze és értékeld a látszatra hasonló ajánlatokat online marketingre. A fókusz itt azon van, hogy hasonló. Előfordul néhány alkalommal, hogy azt tapasztaljuk, hogy érdeklődőink egy-egy egyeztetést követően úgy döntenek, hogy az általunk egyeztetett stratégia […]

Olvass tovább
Kreativitás vs. automatizmusok

A robotok elveszik a munkánkat? Ahogy egyre többet hallani marketing automatizmusokról, robotokról felmerül a kérdés, hogy mi lesz a kreativitás szerepe a marketingben a jövőben? Mi azt mondjuk, hogy ugyanúgy kulcsszerepe lesz, mint most. Félreértés ne essék, mi nagyon is hiszünk az adatlapú marketingben. Azonban abban is hiszünk, hogy az adatok nem elfojtják, és nem […]

Olvass tovább
Te is bekerültél a Facebook letiltási hullámba?

Mostanában bárhova is nézünk mindenhol letiltott hirdetési fiókokat látunk! Belépünk a szakmai csoportokba: letiltott Facebook hirdetési fiókok! Jönnek a megkeresések online: Letiltották a hirdetési fiókom. Belépünk a hirdetéskezelőbe: igen, jól gondoljátok, a Facebook azzal fogad, hogy letiltotta valamelyik hirdetési fiókunk! Szinte mindennapossá vált, hogy ezzel a problémával szembesülünk, ezért úgy gondoltuk összeszedjük nektek a tapasztalatokat […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
Adatkezelési tájékoztató
Impresszum 
©Copyright 2020. RG Stúdió Kft. Minden jog fenntartva!

Székhely: 7632 Pécs, Kodolányi János u. 37
Telefon: +36 30 539 35 56
E-mail: info@rgstudio.hu
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • Digitálisan felkészült vállalkozás
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram