Így pörgesd fel Instagram Stories tartalmaid!

2018-11-12

<<< Vissza a bloghoz
2018-11-12

Az Instagram Stories népszerűsége rendkívüli gyorsasággal nő. Gondoltad volna, hogy az Instagram legnépszerűbb történeteinek harmada vállalkozásoktól származik? Ha eddig még nem használtad ki maximálisan a sztorikban rejlő lehetőségeket, akkor most itt az ideje!

Mire tudod használni a sztori funkciót?

- Történetmesélés, „behind the scenes” pillanatok
- Márkádhoz kapcsolódó fontos információk megosztása (pl. aktuális akciók, közelegő események)
- Terméked és szolgáltatásod népszerűsítése
- Aktuális blogcikk bemutatása, tippek
- Márkaismertség fokozása
- Élő videó indítása

Az Instagram remek csatorna arra, hogy érzelmi kapcsolatot alakíts ki követőiddel. Az Insta felülete tízszer nagyobb elköteleződést vált ki a felhasználókból, mint a Facebook. Ezért tartalmaid készítése során kiemelten fontos, hogy kreatív és „érzelemdús” bejegyzéseket készíts, egyszerű termékbemutatás helyett.

Milyen jó Instagram sztori?

- Aktuális és friss – a történetekben érdemes az aktualitásokat megosztanod. Ha valamelyik terméked épp készülőben van, akkor mutasd meg hol tart a folyamat. Ha pedig egy eseményen veszel részt, akkor tedd közzé az ott készített képeket, videókat.

- Eredeti – egyedi, márkádhoz passzoló megjelenés, mely megkülönböztet a többiektől. Erre megoldás lehet, ha készítesz egy saját sztori sablont, melyet konzekvensen követsz.

- Kreatív – fontos a figyelemfelkeltő tartalom. Próbáld meg terméked vagy szolgáltatásod egy teljesen új szemszögből megvilágítani.

Interakciót kiváltó – bírd cselekvésre a követőidet! Erre remek eszköz, ha tartalmadban szerepel valamilyen CTA felhívás, aminek hatására kommentelnek, átmennek weboldaladra vagy épp üzenetet írnak neked. Egy fontos kérdésben érdemes követőid véleményét kikérni egy sztori poszttal vagy szavazást indítanod. Ezzel ráadásul a márkád iránti elköteleződés mértékét is növeled.

Emeld ki a fontos tartalmakat 

A kiemelésnek köszönhetően még többet hozhatsz ki a történeteidből, hiszen újra felhasználhatod őket a profilodban található bemutatkozó rész alatt. A Highlight funkció tudatos használatával hosszú távon felépítheted sztori tartalmaidat, hiszen általa tematikusan csoportokba szedheted főbb bejegyzéseid, termékeid, eseményeid, valamint az aktualitásokat is. Highlight posztjaidhoz érdemes egy egységes stílusban kialakított borítóképet készítened, hiszen így még közvetlenebb és profibb megjelenést kölcsönözhetsz az Insta profilodnak.

Használj videót!

Statisztikai adatok szerint a videós bejegyzések iránt mutatkozik a legnagyobb elköteleződés. Amikor videós tartalmat hozol létre, ügyelj arra, hogy a legérdekesebb pillanatok már az első pár másodpercében megjelenjenek, mivel így biztosan felkelted a követőid figyelmét. Az Instagram Stories rengeteg kreatív videós opciót kínál ahhoz, hogy történeteid izgalmas és szórakoztatóak legyenek. Ilyen például a visszatekerés (rewind) vagy a boomerang, amelyek által videóid egyediek és könnyen „magával ragadóak” lehetnek.

Legfontosabb a kreativitás

Rengeteg lehetőség van, hogy történeteid feldobd és különlegessé tedd. Ilyenek például a matricák, GIF-ek, szavazások és a különböző betűtípusok, amelyekkel még kreatívabb tartalmakat jeleníthetsz meg. Ráadásul az Instagram-on kívül számos olyan app van, mellyel személyre szabott, egyedi tartalmakat gyárthatsz.

Növeld a konverziód

Az Instagram felülete jelentősen hozzájárul a vásárlási folyamatok növeléséhez, mivel az Insta tartalmak által a felhasználók vizuálisan is közelebb kerülhetnek kedvenc termékeikhez, és további olyan termékekre bukkanhatnak, amelyekből ihletet meríthetnek. Havonta több mint 90 millió felhasználó koppint rá a vásárlásra ösztönző címkékre. Ebből kifolyólag már shoppingcímkéket is elhelyezhetsz a sztori tartalmaikban, így magasabb szintre emelheted az átkattintások és a konverziód arányát.

Ha jelen vagy már üzleti profillal az Instagram-on, akkor érdemes a sztorikban rejlő lehetőségeket kihasználnod. Tartalmaid létrehozásakor pedig mindig tartsd szem előtt üzleti céljaid, a követőid szokásait és az aktuális trendeket.

Szeretnéd hatékonyabbá tenni Instagram kommunikációd, vagy követőbázisod számát növelnéd?
Írj nekünk és személyre szabott tanácsainkkal segítünk, hogy a legjobb eredményeket érd el a platformon!

Szerző:
Bognár Adrienn
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Olcsóbb, vagy alacsonyabb kategóriás marketing? Nem mindegy

Már többször is írtunk arról, hogy milyen szempontok alapján válasszunk magunknak marketingest, ügynökséget. Most pedig abban adunk segítséget, hogy hogyan hasonlítsd össze és értékeld a látszatra hasonló ajánlatokat online marketingre. A fókusz itt azon van, hogy hasonló. Előfordul néhány alkalommal, hogy azt tapasztaljuk, hogy érdeklődőink egy-egy egyeztetést követően úgy döntenek, hogy az általunk egyeztetett stratégia […]

Olvass tovább
Kreativitás vs. automatizmusok

A robotok elveszik a munkánkat? Ahogy egyre többet hallani marketing automatizmusokról, robotokról felmerül a kérdés, hogy mi lesz a kreativitás szerepe a marketingben a jövőben? Mi azt mondjuk, hogy ugyanúgy kulcsszerepe lesz, mint most. Félreértés ne essék, mi nagyon is hiszünk az adatlapú marketingben. Azonban abban is hiszünk, hogy az adatok nem elfojtják, és nem […]

Olvass tovább
Te is bekerültél a Facebook letiltási hullámba?

Mostanában bárhova is nézünk mindenhol letiltott hirdetési fiókokat látunk! Belépünk a szakmai csoportokba: letiltott Facebook hirdetési fiókok! Jönnek a megkeresések online: Letiltották a hirdetési fiókom. Belépünk a hirdetéskezelőbe: igen, jól gondoljátok, a Facebook azzal fogad, hogy letiltotta valamelyik hirdetési fiókunk! Szinte mindennapossá vált, hogy ezzel a problémával szembesülünk, ezért úgy gondoltuk összeszedjük nektek a tapasztalatokat […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
Adatkezelési tájékoztató
Impresszum 
©Copyright 2020. RG Stúdió Kft. Minden jog fenntartva!

Székhely: 7632 Pécs, Kodolányi János u. 37
Telefon: +36 30 539 35 56
E-mail: info@rgstudio.hu
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • Digitálisan felkészült vállalkozás
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram