Így gyárts tartalmat a közösségi oldalakra influencer segítségével!

2018-11-19

<<< Vissza a bloghoz
2018-11-19

Mostanában egyre több márka vág bele az influencerekkel való együttműködésbe, ezért mi is elkezdtünk kutatni a témában, hogy folyamatosan el tudjunk látni benneteket olyan ötletekkel és tanácsokkal, amiket felhasználhattok a napi munkátok során.

Nem rég a Cosmopolitan Bloggers Day-en jártunk, ami Magyarország legnagyobb influencer konferenciájává nőtte ki magát az elmúlt három évben. Rengeteg érdekes előadást hallgattunk meg mind a márkák oldaláról, mind pedig véleményvezér oldalról. A számunkra egyik legizgalmasabb előadás a tartalomgyártásról szólt, ezért szeretnénk most veletek is megosztani azt a néhány tippet, amit a konferencián hallottunk!

1. Miért hasít jobban az Instagram a Facebooknál?

Amikor véleményvezérekkel dolgozunk együtt, valahogy mindig az Instagram csatornája helyeződik fókuszba a közösségi kommunikáció során. De miért lehet ez? A válasz egyszerű. Míg a Facebook inkább repostolásra használt felület, addig az Instagram a márka/énnmárka erősítése miatt sikeres, illetve gyorsabban és egyszerűbben használható és kezelhető, mint a Facebook csatornája.

2. Sztori vagy feed?

Ez a kérdés is rengeteg alkalommal felmerül, főleg, ha a véleményvezérrel korlátozott az együttműködés, így a posztok száma is kevés egy adott csatornán. De vajon mi a jó döntés? A képfolyam használata, ami után a márka bejegyzése még sokáig elérhető az influencer Instagram oldalán, vagy esetleg a sztori, aminek elérési aránya, nagyobb, mint a feed-é? Érdemes a kérdést témák szerint megközelíteni, valamint vegyük figyelembe a rendelkezésre álló időt is. A képfolyamba alapjában véve minőségibb, jobban megszerkesztett tartalmat érdemes használni, ezt hosszú távon is látni fogják a követők. Ilyen tartalom lehet például, amikor már konkrétan terméket szeretnénk értékesíteni. Ha azonban a márkaépítés és az elérés az elsődleges cél, tudnunk kell, hogy az Instagram sztorikkal 48%-al több felhasználót lehet elérni mint a feedben elhelyezett posztokkal. Ha fontos a téma akkor mehet sztoriba és feedbe is, ha jól teljesít a sztori akkor nyugodtan osszátok meg a képfolyamban is a bejegyzést.

3. Hogyan változnak a számok az egymás után elhelyezett sztorik között?

Mostanában egyre több márka és influencer használja ki az Instagram történetekben rejlő lehetőségeket. Ilyen például a story telling is, amikor egy adott tartalmat 15 mp-es részekre bontva egymás után helyezel el a történetekben. Az ötlet szuper, de egy dolgora nagyon figyelj! A poszt lényegét és üzenetét mindenképpen az első sztoriban helyezd el, mert az első és az utolsó sztori között akár 10-30%-al kevesebb megtekintést érhetsz el!

Reméljük a fentiekkel neked is adtunk néhány praktikus tanácsot, amit meg tudsz majd valósítani, ha véleményvezérrel készülsz együtt dolgozni a közeljövőben.

Ha még többet szeretnél megtudni az Instagram csatornáról, vagy az influencerekről, akkor tedd fel a kérdéseid egy konzultáció keretében!


Szerző:
Gere Alexandra
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Az online marketing, olyan, mint a hagyma

Az online marketing olyan, mint a hagyma (meg mint az ogre). Réteges. Ha visszafejtünk egy réteget, mögötte egy újabb réteg lesz és egy újabb, ami mind hozzájárul ahhoz, hogy valami jól működjön. Vagy valami ne működjön jól. Ezért az együttműködéseinkben sosem csak a felszínt nézzük. Nem kezdjük el csiszolgatni a külső réteget anélkül, hogy le […]

Olvass tovább
A referenciák ereje, avagy esettanulmány az esettanulmányok megosztásáról

Azt már régóta tudjuk, és reméljük ti is tudjátok, hogy az online világban a legmegbízhatóbb forrás egy fogyasztónak az ismerőseinek a szava. Ha valaki, akiben Ő bízik és/vagy hitelesnek tart korábban már kipróbálta, felpróbálta, látta, szagolta, fogta azt a terméket, vagy részesült abban a szolgáltatásban, amit Ő is kinézett magának az lesz hiteles. Ahogy egyre […]

Olvass tovább
Hogyan találj magadnak Marketingest, „marketinges” helyett!

Korábban már mi is írtunk róla, hogy milyen szempontok szerint érdemes marketing ügynökséget választani, de ezek a szempontok az utóbbi hetek-hónapok változásai miatt egy kicsit átalakultak, szóval érdemes nekünk is frissíteni a neked segítséget nyújtó check listánkat. Sajnos az a tapasztalatunk, hogy sokan pejoratív értelemben gondolnak a marketingesekre, és ez abból fakad, hogy sokan csalódtak […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram