Így gyárts tartalmat a közösségi oldalakra influencer segítségével!

2018-11-19

<<< Vissza a bloghoz
2018-11-19

Mostanában egyre több márka vág bele az influencerekkel való együttműködésbe, ezért mi is elkezdtünk kutatni a témában, hogy folyamatosan el tudjunk látni benneteket olyan ötletekkel és tanácsokkal, amiket felhasználhattok a napi munkátok során.

Nem rég a Cosmopolitan Bloggers Day-en jártunk, ami Magyarország legnagyobb influencer konferenciájává nőtte ki magát az elmúlt három évben. Rengeteg érdekes előadást hallgattunk meg mind a márkák oldaláról, mind pedig véleményvezér oldalról. A számunkra egyik legizgalmasabb előadás a tartalomgyártásról szólt, ezért szeretnénk most veletek is megosztani azt a néhány tippet, amit a konferencián hallottunk!

1. Miért hasít jobban az Instagram a Facebooknál?

Amikor véleményvezérekkel dolgozunk együtt, valahogy mindig az Instagram csatornája helyeződik fókuszba a közösségi kommunikáció során. De miért lehet ez? A válasz egyszerű. Míg a Facebook inkább repostolásra használt felület, addig az Instagram a márka/énnmárka erősítése miatt sikeres, illetve gyorsabban és egyszerűbben használható és kezelhető, mint a Facebook csatornája.

2. Sztori vagy feed?

Ez a kérdés is rengeteg alkalommal felmerül, főleg, ha a véleményvezérrel korlátozott az együttműködés, így a posztok száma is kevés egy adott csatornán. De vajon mi a jó döntés? A képfolyam használata, ami után a márka bejegyzése még sokáig elérhető az influencer Instagram oldalán, vagy esetleg a sztori, aminek elérési aránya, nagyobb, mint a feed-é? Érdemes a kérdést témák szerint megközelíteni, valamint vegyük figyelembe a rendelkezésre álló időt is. A képfolyamba alapjában véve minőségibb, jobban megszerkesztett tartalmat érdemes használni, ezt hosszú távon is látni fogják a követők. Ilyen tartalom lehet például, amikor már konkrétan terméket szeretnénk értékesíteni. Ha azonban a márkaépítés és az elérés az elsődleges cél, tudnunk kell, hogy az Instagram sztorikkal 48%-al több felhasználót lehet elérni mint a feedben elhelyezett posztokkal. Ha fontos a téma akkor mehet sztoriba és feedbe is, ha jól teljesít a sztori akkor nyugodtan osszátok meg a képfolyamban is a bejegyzést.

3. Hogyan változnak a számok az egymás után elhelyezett sztorik között?

Mostanában egyre több márka és influencer használja ki az Instagram történetekben rejlő lehetőségeket. Ilyen például a story telling is, amikor egy adott tartalmat 15 mp-es részekre bontva egymás után helyezel el a történetekben. Az ötlet szuper, de egy dolgora nagyon figyelj! A poszt lényegét és üzenetét mindenképpen az első sztoriban helyezd el, mert az első és az utolsó sztori között akár 10-30%-al kevesebb megtekintést érhetsz el!

Reméljük a fentiekkel neked is adtunk néhány praktikus tanácsot, amit meg tudsz majd valósítani, ha véleményvezérrel készülsz együtt dolgozni a közeljövőben.

Ha még többet szeretnél megtudni az Instagram csatornáról, vagy az influencerekről, akkor tedd fel a kérdéseid egy konzultáció keretében!


Szerző:
Gere Alexandra
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Mire számíthatunk 2021-ben az online piacon?

Talán sosem volt olyan nehéz jóslatokat, elvárásokat mondani egy évre, mint most. Eddig minden év végén már nagyjából láttuk azt, hogy milyen lesz a következő, de legalábbis a trendeket, meghatározó gondolatokat és jellemző stratégiákat fel lehetett előre térképezni. Idén nem. Idén tanácsokat adunk inkább arra, hogy hogyan készüljünk fel a következő évre, ennek az évnek […]

Olvass tovább
Mit tanított nekünk 2020?

A Collins szótár minden évben kihirdeti az év szavát, és tökéletesen jellemzi az évet az, hogy idén ez a szó a lockdown (vagyis lezárás, karantén) lett. Ha az online marketing világában keressük 2020 legjellemzőbb kifejezéseit akkor valószínűleg az újratervezés, reagálás és fejlesztés lennének azok a szavak amik először az eszünkbe jutnak. Ha a saját dolgainkra, […]

Olvass tovább
Egy sikeres NEM Black Friday akció novemberben

A novemberi időszak mindig nagyon sűrű online marketing kampányok tekintetében egyrészt mert a karácsony közeledtével egyre több a hirdető és nagyobb a zaj, másrészt pedig ez a fekete pénteki akciók hónapja. Fekete hónaptól kezdve fekete napokig mindenféle ajánlattal találkozunk, ezért elég nehéz kiemelkedni a kedvezményes lehetőségek közül. Ügyfelünk, aki társasjátékokat és kártyajátékokat forgalmaz több kedvezményes […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram