Így gyárts tartalmat a közösségi oldalakra influencer segítségével!

2018-11-19

<<< Vissza a bloghoz
2018-11-19

Mostanában egyre több márka vág bele az influencerekkel való együttműködésbe, ezért mi is elkezdtünk kutatni a témában, hogy folyamatosan el tudjunk látni benneteket olyan ötletekkel és tanácsokkal, amiket felhasználhattok a napi munkátok során.

Nem rég a Cosmopolitan Bloggers Day-en jártunk, ami Magyarország legnagyobb influencer konferenciájává nőtte ki magát az elmúlt három évben. Rengeteg érdekes előadást hallgattunk meg mind a márkák oldaláról, mind pedig véleményvezér oldalról. A számunkra egyik legizgalmasabb előadás a tartalomgyártásról szólt, ezért szeretnénk most veletek is megosztani azt a néhány tippet, amit a konferencián hallottunk!

1. Miért hasít jobban az Instagram a Facebooknál?

Amikor véleményvezérekkel dolgozunk együtt, valahogy mindig az Instagram csatornája helyeződik fókuszba a közösségi kommunikáció során. De miért lehet ez? A válasz egyszerű. Míg a Facebook inkább repostolásra használt felület, addig az Instagram a márka/énnmárka erősítése miatt sikeres, illetve gyorsabban és egyszerűbben használható és kezelhető, mint a Facebook csatornája.

2. Sztori vagy feed?

Ez a kérdés is rengeteg alkalommal felmerül, főleg, ha a véleményvezérrel korlátozott az együttműködés, így a posztok száma is kevés egy adott csatornán. De vajon mi a jó döntés? A képfolyam használata, ami után a márka bejegyzése még sokáig elérhető az influencer Instagram oldalán, vagy esetleg a sztori, aminek elérési aránya, nagyobb, mint a feed-é? Érdemes a kérdést témák szerint megközelíteni, valamint vegyük figyelembe a rendelkezésre álló időt is. A képfolyamba alapjában véve minőségibb, jobban megszerkesztett tartalmat érdemes használni, ezt hosszú távon is látni fogják a követők. Ilyen tartalom lehet például, amikor már konkrétan terméket szeretnénk értékesíteni. Ha azonban a márkaépítés és az elérés az elsődleges cél, tudnunk kell, hogy az Instagram sztorikkal 48%-al több felhasználót lehet elérni mint a feedben elhelyezett posztokkal. Ha fontos a téma akkor mehet sztoriba és feedbe is, ha jól teljesít a sztori akkor nyugodtan osszátok meg a képfolyamban is a bejegyzést.

3. Hogyan változnak a számok az egymás után elhelyezett sztorik között?

Mostanában egyre több márka és influencer használja ki az Instagram történetekben rejlő lehetőségeket. Ilyen például a story telling is, amikor egy adott tartalmat 15 mp-es részekre bontva egymás után helyezel el a történetekben. Az ötlet szuper, de egy dolgora nagyon figyelj! A poszt lényegét és üzenetét mindenképpen az első sztoriban helyezd el, mert az első és az utolsó sztori között akár 10-30%-al kevesebb megtekintést érhetsz el!

Reméljük a fentiekkel neked is adtunk néhány praktikus tanácsot, amit meg tudsz majd valósítani, ha véleményvezérrel készülsz együtt dolgozni a közeljövőben.

Ha még többet szeretnél megtudni az Instagram csatornáról, vagy az influencerekről, akkor tedd fel a kérdéseid egy konzultáció keretében!

 


Szerző:
Gere Alexandra
Online Marketing Menedzser

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

Valentin nap, esküvő szezon, hol vagytok menyasszonyok? - Így érd el esküvői szolgáltatóként a célcsoportodat eredményes közösségi marketing kampányokkal!

Ha te is a szolgáltatói piacon dolgozol, akár étteremvezetőként, esküvőszervezőként, dekorosként, ruhatervezőként, fotósként vagy zenekar vezetőként akkor biztosan tudod, hogy ez az időszak a legideálisabb arra, hogy egy intenzív kampányba kezdj az egyes közösségi média csatornákon. Éppen ezért, most a tapasztalataink alapján adunk nektek pár tippet, hogyan érhetitek el a célcsoportotokat hatékonyan és milyen kampányokat […]

Olvass tovább
5 tipp a sikeres eseménymarketingért

A különböző közösségi média felületek használata elengedhetetlen, ha egy közelgő esemény megszervezése előtt állsz. Ugyanakkor fontos, hogy legyen egy átgondolt közösségi kommunikációs stratégiád a rendezvény szervezése mellett. Blogcikkünkben 5 hasznos tippel látunk el, mely segíthet fellendíteni közelegő eseménye(i)d iránti érdeklődést! Válaszd ki a fő platformot Érdemes az esemény célközönségéhez igazítanod a kommunikációd, ezért mindenek előtt […]

Olvass tovább
Játék a szívekkel – Hozz össze egy gyors nyereményjátékot Valentin-Napra!

A szerelem már a levegőben van, mindjárt itt a Valentin nap. A szerelmesek ünnepére hozz össze te is egy bejegyzés alapú nyereményjátékot, hogy aktivizáld a rajongótáborod! Gyorsan megvannak az előkészületek és hamar le tudod bonyolítani. Tegyük tisztába a szabályokat, hogy a nyereményjáték neked se okozzon szívfájdalmat. Ha Facebook posztban játszol, akkor a közösségi oldal szabályzata […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
CHATBOT FELIRATKOZÁS
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
RG Stúdió Kft.
1113 Budapest, Bocskai út 77-79.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram