Így gyárts tartalmat a közösségi oldalakra influencer segítségével!

2018-11-19

<<< Vissza a bloghoz
2018-11-19

Mostanában egyre több márka vág bele az influencerekkel való együttműködésbe, ezért mi is elkezdtünk kutatni a témában, hogy folyamatosan el tudjunk látni benneteket olyan ötletekkel és tanácsokkal, amiket felhasználhattok a napi munkátok során.

Nem rég a Cosmopolitan Bloggers Day-en jártunk, ami Magyarország legnagyobb influencer konferenciájává nőtte ki magát az elmúlt három évben. Rengeteg érdekes előadást hallgattunk meg mind a márkák oldaláról, mind pedig véleményvezér oldalról. A számunkra egyik legizgalmasabb előadás a tartalomgyártásról szólt, ezért szeretnénk most veletek is megosztani azt a néhány tippet, amit a konferencián hallottunk!

1. Miért hasít jobban az Instagram a Facebooknál?

Amikor véleményvezérekkel dolgozunk együtt, valahogy mindig az Instagram csatornája helyeződik fókuszba a közösségi kommunikáció során. De miért lehet ez? A válasz egyszerű. Míg a Facebook inkább repostolásra használt felület, addig az Instagram a márka/énnmárka erősítése miatt sikeres, illetve gyorsabban és egyszerűbben használható és kezelhető, mint a Facebook csatornája.

2. Sztori vagy feed?

Ez a kérdés is rengeteg alkalommal felmerül, főleg, ha a véleményvezérrel korlátozott az együttműködés, így a posztok száma is kevés egy adott csatornán. De vajon mi a jó döntés? A képfolyam használata, ami után a márka bejegyzése még sokáig elérhető az influencer Instagram oldalán, vagy esetleg a sztori, aminek elérési aránya, nagyobb, mint a feed-é? Érdemes a kérdést témák szerint megközelíteni, valamint vegyük figyelembe a rendelkezésre álló időt is. A képfolyamba alapjában véve minőségibb, jobban megszerkesztett tartalmat érdemes használni, ezt hosszú távon is látni fogják a követők. Ilyen tartalom lehet például, amikor már konkrétan terméket szeretnénk értékesíteni. Ha azonban a márkaépítés és az elérés az elsődleges cél, tudnunk kell, hogy az Instagram sztorikkal 48%-al több felhasználót lehet elérni mint a feedben elhelyezett posztokkal. Ha fontos a téma akkor mehet sztoriba és feedbe is, ha jól teljesít a sztori akkor nyugodtan osszátok meg a képfolyamban is a bejegyzést.

3. Hogyan változnak a számok az egymás után elhelyezett sztorik között?

Mostanában egyre több márka és influencer használja ki az Instagram történetekben rejlő lehetőségeket. Ilyen például a story telling is, amikor egy adott tartalmat 15 mp-es részekre bontva egymás után helyezel el a történetekben. Az ötlet szuper, de egy dolgora nagyon figyelj! A poszt lényegét és üzenetét mindenképpen az első sztoriban helyezd el, mert az első és az utolsó sztori között akár 10-30%-al kevesebb megtekintést érhetsz el!

Reméljük a fentiekkel neked is adtunk néhány praktikus tanácsot, amit meg tudsz majd valósítani, ha véleményvezérrel készülsz együtt dolgozni a közeljövőben.

Ha még többet szeretnél megtudni az Instagram csatornáról, vagy az influencerekről, akkor tedd fel a kérdéseid egy konzultáció keretében!


Szerző:
Gere Alexandra
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Így növeld webáruházad bevételét

Napjainkban hasít az e-kereskedelem és szinte naponta nyitnak meg újabb és újabb webáruházak. Ugyanakkor hiába rendelkezel webshoppal, egyre több a konkurencia és a verseny, így a webáruház megléte mellett elengedhetetlen, hogy online marketinggel is foglalkozz. Első körben javasoljuk, hogy készíts egy integrált online marketing startégiát, melyben lefekteted a célcsoportod, szolgáltatásod/termékedhez tartozó lehetőségeket, céljaid, rendelkezésre álló […]

Olvass tovább
A csalódás mindig fáj, főleg, ha üzleti sikerről van szó!

Online marketinges cégként az utóbbi időszakban sok olyan új megkereséssel találkoztunk, amely valamilyen korábbi csalódásból eredt. Gondolunk itt például a nem túl kompetens marketinges munkatársra, a nem túl korrekt online marketing ügynökségre vagy mentorra, akikkel a közös munka koránt sem érte el a várt üzleti sikert. Sajnos rendkívül nehéz bizalmat építeni az első beszélgetés során […]

Olvass tovább
5 marketing tipp a nyári uborkaszezonra

Biztosan Te is tapasztaltad már a nyári holtidőszakot, amikor ügyfeleid nyaralnak vagy éppen hosszabb szabadságon vannak. Ez az esetleges bevételkiesés mellett felszabadult kapacitást is jelenthet számodra, melyet érdemes kihasználnod. Cikkünkben összeszedtünk 5 hatékony tippet, amelyekkel felturbózhatod online marketinged és eladásaid! Itt az ideje, hogy frissítsd a weboldalat Elemezd ki a weboldaladra vonatkozó statisztikákat és tárd […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
Írj nekünk!
RG Stúdió Kft.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.

Minősítéseink

  • digitalisan-felkeszult-vallalkozas-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • opten-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • csaladbarat-munkahely-rg-studio
  • google-partner-rg-studio
  • manychat-agency-partner-rg-studio
  • messenger-marketing-partner-rg-studio
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram