Így gyárts tartalmat a közösségi oldalakra influencer segítségével!

2018-11-19

<<< Vissza a bloghoz
2018-11-19

Mostanában egyre több márka vág bele az influencerekkel való együttműködésbe, ezért mi is elkezdtünk kutatni a témában, hogy folyamatosan el tudjunk látni benneteket olyan ötletekkel és tanácsokkal, amiket felhasználhattok a napi munkátok során.

Nem rég a Cosmopolitan Bloggers Day-en jártunk, ami Magyarország legnagyobb influencer konferenciájává nőtte ki magát az elmúlt három évben. Rengeteg érdekes előadást hallgattunk meg mind a márkák oldaláról, mind pedig véleményvezér oldalról. A számunkra egyik legizgalmasabb előadás a tartalomgyártásról szólt, ezért szeretnénk most veletek is megosztani azt a néhány tippet, amit a konferencián hallottunk!

1. Miért hasít jobban az Instagram a Facebooknál?

Amikor véleményvezérekkel dolgozunk együtt, valahogy mindig az Instagram csatornája helyeződik fókuszba a közösségi kommunikáció során. De miért lehet ez? A válasz egyszerű. Míg a Facebook inkább repostolásra használt felület, addig az Instagram a márka/énnmárka erősítése miatt sikeres, illetve gyorsabban és egyszerűbben használható és kezelhető, mint a Facebook csatornája.

2. Sztori vagy feed?

Ez a kérdés is rengeteg alkalommal felmerül, főleg, ha a véleményvezérrel korlátozott az együttműködés, így a posztok száma is kevés egy adott csatornán. De vajon mi a jó döntés? A képfolyam használata, ami után a márka bejegyzése még sokáig elérhető az influencer Instagram oldalán, vagy esetleg a sztori, aminek elérési aránya, nagyobb, mint a feed-é? Érdemes a kérdést témák szerint megközelíteni, valamint vegyük figyelembe a rendelkezésre álló időt is. A képfolyamba alapjában véve minőségibb, jobban megszerkesztett tartalmat érdemes használni, ezt hosszú távon is látni fogják a követők. Ilyen tartalom lehet például, amikor már konkrétan terméket szeretnénk értékesíteni. Ha azonban a márkaépítés és az elérés az elsődleges cél, tudnunk kell, hogy az Instagram sztorikkal 48%-al több felhasználót lehet elérni mint a feedben elhelyezett posztokkal. Ha fontos a téma akkor mehet sztoriba és feedbe is, ha jól teljesít a sztori akkor nyugodtan osszátok meg a képfolyamban is a bejegyzést.

3. Hogyan változnak a számok az egymás után elhelyezett sztorik között?

Mostanában egyre több márka és influencer használja ki az Instagram történetekben rejlő lehetőségeket. Ilyen például a story telling is, amikor egy adott tartalmat 15 mp-es részekre bontva egymás után helyezel el a történetekben. Az ötlet szuper, de egy dolgora nagyon figyelj! A poszt lényegét és üzenetét mindenképpen az első sztoriban helyezd el, mert az első és az utolsó sztori között akár 10-30%-al kevesebb megtekintést érhetsz el!

Reméljük a fentiekkel neked is adtunk néhány praktikus tanácsot, amit meg tudsz majd valósítani, ha véleményvezérrel készülsz együtt dolgozni a közeljövőben.

Ha még többet szeretnél megtudni az Instagram csatornáról, vagy az influencerekről, akkor tedd fel a kérdéseid egy konzultáció keretében!


Szerző:
Gere Alexandra
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Mi fáj, gyere mesélj! – Avagy, hogyan lesz jobb a marketinged attól, hogy mesélsz róla

Az online marketing nem egy kiló kenyér. Különös, hogy erről egyáltalán beszélni kell, de meglepődve tapasztaljuk néha, hogy a partnerek úgy hívnak fel minket, hogy Google Ads hirdetéskezelést vagy Facebook hirdetéskezelést szeretnének tőlünk vásárolni. Természetesen ennek nincsen semmi akadálya, hiszen ezzel (is) foglalkozunk, de mindenesetre itt megálljt szoktunk mondani és inkább beszélgetést kezdeményezni. Miért a […]

Olvass tovább
Mi a jó ügyfélkommunikáció titka? Ez itt a kérdés!

Vagy ez a válasz? 🙂 Spoiler alert: igen. A nyári (minimális) lassítás lehetőséget adott nekünk arra, hogy egy kicsit magunkkal is foglalkozzunk. Nem, nem spa-ba mentünk (bár egy hangulatos, nevetgélős, iszogatós fotózással összekötött csapatépítő bulit azért tartottunk), hanem magunkon dolgoztunk. Melyik területen? Azon, amiben azt gondoljuk, hogy a legjobbak vagyunk. Ellentmondás? Nem. A legbüszkébbek arra […]

Olvass tovább
Keresőoptimalizálás vagy Google Ads kampányok?

2020-ban, amikor az internet térhódítása az egekben, amikor minden felületen cégek értékesítő vagy márkaépítő hirdetéseivel találkozunk, akkor elképesztően nehéz kitűnni a tömegből. Egy dolog azonban biztos: ha szeretnéd, hogy rád találjanak, akkor a Google találati listáján való megjelenés elsődleges fontosságú az értékesítés tekintetében, hiszen még mindig ez a legnagyobb kereső hazánkban. Márpedig ha a felhasználó […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
Írj nekünk!
RG Stúdió Kft.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.

Minősítéseink

  • digitalisan-felkeszult-vallalkozas-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • opten-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • csaladbarat-munkahely-rg-studio
  • google-partner-rg-studio
  • manychat-agency-partner-rg-studio
  • messenger-marketing-partner-rg-studio
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram