Hogyan használd üzleti célokra a LinkedIn felületét - II. rész

2018-09-13

<<< Vissza a bloghoz
2018-09-13

A LinkedIn üzleti célra való használatáról szóló első cikkünkben bemutattunk azt az első 5 javaslatot, amit mindenképp érdemes áttanulmányoznia azoknak, akik üzleti célra szeretnék használni a LinkedIn platformját. Cikkünk második részében további 5 javaslatot adunk a megfelelő üzleti jelenléthez.

1. Releváns tartalmak közzététele a vállalati oldalon

A vállalati oldalunkon lényeges, hogy rendszeresen tegyünk közzé olyan tartalmakat, amelyek a célközönségünk érdeklődését felkeltik. A bejegyzésünkre történő kattintások, kedvelések, kommentek, illetve megosztások száma mind azt tükrözik számunkra, hogy mennyire sikerült megfelelő tartalmat megosztanunk. Sokan esnek abba a hiába, hogy egyből értékesíteni szeretnének a LinkedIn-en a bejegyzések által. Bizonyított, hogy a jó eredményeket nem ilyen úton érhetjük el.
A posztjaink mondanivalóját a következő témák szerint érdemes variálnunk: aktualitás, problémafelvetés, olyan kérdések megválaszolása, amelyekre a célközönségünk keresi a választ, tippek, trükkök, stb.

2. Használjunk multimédiás kreatívokat a jobb eredmények elérése érdekében

A képes, illetve videós tartalmak hatszor nagyobb arányban keltik fel a felhasználók érdeklődését, ezért a mondanivalónkat érdemes szöveges posztok helyett akár egy képre rátenni, vagy egy videó formájában diavetítésként tálalni a mondanivalónkat.

3. Hirdessük meg a legjobb tartalmainkat

Nem érdemes a kevésbé jól teljesítő posztjainknál megpróbálni úgy jó eredményt elérni, hogy meghirdetjük azokat. Hiszen attól, hogy több elérést kap és esetleg több aktivitás érkezik rá, arányaiban még mindig nem mondható sikeres bejegyzésnek. Azonban azok a posztok, amelyek a követőinknél jó eredményt értek el, azok nagy valószínűséggel hirdetés által is jól teljesítenek. A szponzorált tartalom kampánytípus segítségével tudunk létrehozni olyan hirdetéseket, amelyek a hírfolyamban jelennek meg, akárcsak az általunk követett vállalati és személyes profilok bejegyzései.

Amennyiben kihasználnád a LinkedIn hirdetésben rejlő lehetőségeket, itt bővebb információt találsz, mi mindenben tudunk segíteni neked.

4. Hozzunk létre hirdetéseket a marketing céljainkhoz igazodva

Jelenleg a LinkedIn felületén 5 hirdetési típus közül választhatunk, ezek a következőek: szöveges hirdetés, szponzorált tartalom, szponzorált InMail, dinamikus hirdetés, display hirdetés. (utóbbi csak bizonyos feltételek mellett érhető el, ezekről a hirdetési típusokról egy későbbi cikkben írok) Függetlenül attól, hogy az előbb felsorolt kampánytípusok közül melyiket választjuk, a következő elemeket mindegyiknél megtaláljuk: célzás, ajánlattétel, mérés és optimalizálás. Az üzleti oldal létrehozásához hasonlóan, a kampányok létrehozása előtt is fontos meghatározni annak célját. Más-más kampánytípusokra, illetve beállításokra lesz szükségünk attól függően, hogy az érdeklődés felkeltése, a kapcsolatépítés, a lead gyűjtés vagy az értékesítés a célunk.

5. Mérjük az eredményeinket

Egyszerűbb úgy kampányokat létrehoznunk, illetve tartalmakat közzétennünk, ha ismerjük a korábbi eredményeinket. Meg tudjuk nézni a vállalati oldalunk elemzésében, hogy az adott bejegyzéseinkre a felhasználók hogy reagáltak. Ezen felül pedig a hirdetéskezelőben megkapunk minden fontos információt a kampányunk teljesítményével kapcsolatban, valamint konverziókövetésre is lehetőségünk van.

A kétrészes cikkünkben megtalálható 5-5 javaslat alkalmazása jó alapot biztosít minden olyan vállalat számára, akik felismerték a LinkedIn-ben rejlő lehetőségeket, hiszen hazánkban már több mint 900.000 felhasználó van jelen a felületen.

Szeretnéd jobban megismerni a LinkedIn platformjában rejlő üzleti lehetőségeidet? Egyre több vállalat választja ezt a felületet mind B2B, mind B2C kommunikációra és értékesítésre. Legyél Te is köztük, mi segítünk!

Szerző:
Berek Péter
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Olcsóbb, vagy alacsonyabb kategóriás marketing? Nem mindegy

Már többször is írtunk arról, hogy milyen szempontok alapján válasszunk magunknak marketingest, ügynökséget. Most pedig abban adunk segítséget, hogy hogyan hasonlítsd össze és értékeld a látszatra hasonló ajánlatokat online marketingre. A fókusz itt azon van, hogy hasonló. Előfordul néhány alkalommal, hogy azt tapasztaljuk, hogy érdeklődőink egy-egy egyeztetést követően úgy döntenek, hogy az általunk egyeztetett stratégia […]

Olvass tovább
Kreativitás vs. automatizmusok

A robotok elveszik a munkánkat? Ahogy egyre többet hallani marketing automatizmusokról, robotokról felmerül a kérdés, hogy mi lesz a kreativitás szerepe a marketingben a jövőben? Mi azt mondjuk, hogy ugyanúgy kulcsszerepe lesz, mint most. Félreértés ne essék, mi nagyon is hiszünk az adatlapú marketingben. Azonban abban is hiszünk, hogy az adatok nem elfojtják, és nem […]

Olvass tovább
Te is bekerültél a Facebook letiltási hullámba?

Mostanában bárhova is nézünk mindenhol letiltott hirdetési fiókokat látunk! Belépünk a szakmai csoportokba: letiltott Facebook hirdetési fiókok! Jönnek a megkeresések online: Letiltották a hirdetési fiókom. Belépünk a hirdetéskezelőbe: igen, jól gondoljátok, a Facebook azzal fogad, hogy letiltotta valamelyik hirdetési fiókunk! Szinte mindennapossá vált, hogy ezzel a problémával szembesülünk, ezért úgy gondoltuk összeszedjük nektek a tapasztalatokat […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
Adatkezelési tájékoztató
Impresszum 
©Copyright 2020. RG Stúdió Kft. Minden jog fenntartva!

Székhely: 7632 Pécs, Kodolányi János u. 37
Telefon: +36 30 539 35 56
E-mail: info@rgstudio.hu
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • Digitálisan felkészült vállalkozás
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram