Hogyan használd üzleti célokra a LinkedIn felületét - II. rész

2018-09-13

<<< Vissza a bloghoz
2018-09-13

A LinkedIn üzleti célra való használatáról szóló első cikkünkben bemutattunk azt az első 5 javaslatot, amit mindenképp érdemes áttanulmányoznia azoknak, akik üzleti célra szeretnék használni a LinkedIn platformját. Cikkünk második részében további 5 javaslatot adunk a megfelelő üzleti jelenléthez.

1. Releváns tartalmak közzététele a vállalati oldalon

A vállalati oldalunkon lényeges, hogy rendszeresen tegyünk közzé olyan tartalmakat, amelyek a célközönségünk érdeklődését felkeltik. A bejegyzésünkre történő kattintások, kedvelések, kommentek, illetve megosztások száma mind azt tükrözik számunkra, hogy mennyire sikerült megfelelő tartalmat megosztanunk. Sokan esnek abba a hiába, hogy egyből értékesíteni szeretnének a LinkedIn-en a bejegyzések által. Bizonyított, hogy a jó eredményeket nem ilyen úton érhetjük el.
A posztjaink mondanivalóját a következő témák szerint érdemes variálnunk: aktualitás, problémafelvetés, olyan kérdések megválaszolása, amelyekre a célközönségünk keresi a választ, tippek, trükkök, stb.

2. Használjunk multimédiás kreatívokat a jobb eredmények elérése érdekében

A képes, illetve videós tartalmak hatszor nagyobb arányban keltik fel a felhasználók érdeklődését, ezért a mondanivalónkat érdemes szöveges posztok helyett akár egy képre rátenni, vagy egy videó formájában diavetítésként tálalni a mondanivalónkat.

3. Hirdessük meg a legjobb tartalmainkat

Nem érdemes a kevésbé jól teljesítő posztjainknál megpróbálni úgy jó eredményt elérni, hogy meghirdetjük azokat. Hiszen attól, hogy több elérést kap és esetleg több aktivitás érkezik rá, arányaiban még mindig nem mondható sikeres bejegyzésnek. Azonban azok a posztok, amelyek a követőinknél jó eredményt értek el, azok nagy valószínűséggel hirdetés által is jól teljesítenek. A szponzorált tartalom kampánytípus segítségével tudunk létrehozni olyan hirdetéseket, amelyek a hírfolyamban jelennek meg, akárcsak az általunk követett vállalati és személyes profilok bejegyzései.

4. Hozzunk létre hirdetéseket a marketing céljainkhoz igazodva

Jelenleg a LinkedIn felületén 5 hirdetési típus közül választhatunk, ezek a következőek: szöveges hirdetés, szponzorált tartalom, szponzorált InMail, dinamikus hirdetés, display hirdetés. (utóbbi csak bizonyos feltételek mellett érhető el, ezekről a hirdetési típusokról egy későbbi cikkben írok) Függetlenül attól, hogy az előbb felsorolt kampánytípusok közül melyiket választjuk, a következő elemeket mindegyiknél megtaláljuk: célzás, ajánlattétel, mérés és optimalizálás. Az üzleti oldal létrehozásához hasonlóan, a kampányok létrehozása előtt is fontos meghatározni annak célját. Más-más kampánytípusokra, illetve beállításokra lesz szükségünk attól függően, hogy az érdeklődés felkeltése, a kapcsolatépítés, a lead gyűjtés vagy az értékesítés a célunk.

5. Mérjük az eredményeinket

Egyszerűbb úgy kampányokat létrehoznunk, illetve tartalmakat közzétennünk, ha ismerjük a korábbi eredményeinket. Meg tudjuk nézni a vállalati oldalunk elemzésében, hogy az adott bejegyzéseinkre a felhasználók hogy reagáltak. Ezen felül pedig a hirdetéskezelőben megkapunk minden fontos információt a kampányunk teljesítményével kapcsolatban, valamint konverziókövetésre is lehetőségünk van.

A kétrészes cikkünkben megtalálható 5-5 javaslat alkalmazása jó alapot biztosít minden olyan vállalat számára, akik felismerték a LinkedIn-ben rejlő lehetőségeket, hiszen hazánkban már több mint 900.000 felhasználó van jelen a felületen.

Szeretnéd jobban megismerni a LinkedIn platformjában rejlő üzleti lehetőségeidet? Egyre több vállalat választja ezt a felületet mind B2B, mind B2C kommunikációra és értékesítésre. Legyél Te is köztük, mi segítünk!

 

Szerző:
Berek Péter
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

Egy partnerkapcsolat, amely tényleg Erősnek bizonyult

Cégünk immár négy éve támogatja a Pannon Filharmonikusokat online marketing folyamataikban. Az alábbi interjú megtalálható a PFZ weboldalán, melyet Bereczki Lajos készített cégünk vezetőjével, Erős Gáborral. A beszélgetés során szóba került az RG Stúdió múltja, jelene és persze jövője is. Íme a részletek: - Mikori a kapcsolat a Pannon Filharmonikusokkal? - Több mint négy éve […]

Olvass tovább
2019-es videó marketing trendek

Bizonyára nem újdonság, hogy a videó napjainkban az online marketing egyik kulcsfontosságú eszköze. A videó a legjobban teljesítő tartalomtípus a Facebookon, a videókat tartalmazó tweetek 10-szer több elkötelezettséget kapnak, míg a LinkedIn felhasználók 20-szor nagyobb valószínűséggel osztják meg a videós tartalmakat a platformon. Nem meglepő, hogy 2020-ra a globális internetforgalom 82%-át várhatóan a videók generálják majd. […]

Olvass tovább
E-kereskedelemi kihívások, kapcsolatrendszer és nonprofit együttműködések a III. Big Marketing Day-en

A május 23-án megrendezésre kerülő III. Big Marketing Day konferenciánk tematikája a generációváltás köré épül, mely köztudottan számos kihívást rejt az üzleti élet minden terültén. Ebből kifolyólag az előadások témáját is úgy válogattuk össze, hogy garantáltan olyan tudást és tippeket adjanak, amelyekkel eredményesebbé tehető a vidéki vállalkozások (online) működése. Mi jellemzi ma a hazai e-kereskedelmet, s […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
CHATBOT FELIRATKOZÁS
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
RG Stúdió Kft.
1113 Budapest, Bocskai út 77-79.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram