Hogyan használd üzleti célokra a LinkedIn felületét - II. rész

2018-09-13

<<< Vissza a bloghoz
2018-09-13

A LinkedIn üzleti célra való használatáról szóló első cikkünkben bemutattunk azt az első 5 javaslatot, amit mindenképp érdemes áttanulmányoznia azoknak, akik üzleti célra szeretnék használni a LinkedIn platformját. Cikkünk második részében további 5 javaslatot adunk a megfelelő üzleti jelenléthez.

1. Releváns tartalmak közzététele a vállalati oldalon

A vállalati oldalunkon lényeges, hogy rendszeresen tegyünk közzé olyan tartalmakat, amelyek a célközönségünk érdeklődését felkeltik. A bejegyzésünkre történő kattintások, kedvelések, kommentek, illetve megosztások száma mind azt tükrözik számunkra, hogy mennyire sikerült megfelelő tartalmat megosztanunk. Sokan esnek abba a hiába, hogy egyből értékesíteni szeretnének a LinkedIn-en a bejegyzések által. Bizonyított, hogy a jó eredményeket nem ilyen úton érhetjük el.
A posztjaink mondanivalóját a következő témák szerint érdemes variálnunk: aktualitás, problémafelvetés, olyan kérdések megválaszolása, amelyekre a célközönségünk keresi a választ, tippek, trükkök, stb.

2. Használjunk multimédiás kreatívokat a jobb eredmények elérése érdekében

A képes, illetve videós tartalmak hatszor nagyobb arányban keltik fel a felhasználók érdeklődését, ezért a mondanivalónkat érdemes szöveges posztok helyett akár egy képre rátenni, vagy egy videó formájában diavetítésként tálalni a mondanivalónkat.

3. Hirdessük meg a legjobb tartalmainkat

Nem érdemes a kevésbé jól teljesítő posztjainknál megpróbálni úgy jó eredményt elérni, hogy meghirdetjük azokat. Hiszen attól, hogy több elérést kap és esetleg több aktivitás érkezik rá, arányaiban még mindig nem mondható sikeres bejegyzésnek. Azonban azok a posztok, amelyek a követőinknél jó eredményt értek el, azok nagy valószínűséggel hirdetés által is jól teljesítenek. A szponzorált tartalom kampánytípus segítségével tudunk létrehozni olyan hirdetéseket, amelyek a hírfolyamban jelennek meg, akárcsak az általunk követett vállalati és személyes profilok bejegyzései.

Amennyiben kihasználnád a LinkedIn hirdetésben rejlő lehetőségeket, itt bővebb információt találsz, mi mindenben tudunk segíteni neked.

4. Hozzunk létre hirdetéseket a marketing céljainkhoz igazodva

Jelenleg a LinkedIn felületén 5 hirdetési típus közül választhatunk, ezek a következőek: szöveges hirdetés, szponzorált tartalom, szponzorált InMail, dinamikus hirdetés, display hirdetés. (utóbbi csak bizonyos feltételek mellett érhető el, ezekről a hirdetési típusokról egy későbbi cikkben írok) Függetlenül attól, hogy az előbb felsorolt kampánytípusok közül melyiket választjuk, a következő elemeket mindegyiknél megtaláljuk: célzás, ajánlattétel, mérés és optimalizálás. Az üzleti oldal létrehozásához hasonlóan, a kampányok létrehozása előtt is fontos meghatározni annak célját. Más-más kampánytípusokra, illetve beállításokra lesz szükségünk attól függően, hogy az érdeklődés felkeltése, a kapcsolatépítés, a lead gyűjtés vagy az értékesítés a célunk.

5. Mérjük az eredményeinket

Egyszerűbb úgy kampányokat létrehoznunk, illetve tartalmakat közzétennünk, ha ismerjük a korábbi eredményeinket. Meg tudjuk nézni a vállalati oldalunk elemzésében, hogy az adott bejegyzéseinkre a felhasználók hogy reagáltak. Ezen felül pedig a hirdetéskezelőben megkapunk minden fontos információt a kampányunk teljesítményével kapcsolatban, valamint konverziókövetésre is lehetőségünk van.

A kétrészes cikkünkben megtalálható 5-5 javaslat alkalmazása jó alapot biztosít minden olyan vállalat számára, akik felismerték a LinkedIn-ben rejlő lehetőségeket, hiszen hazánkban már több mint 900.000 felhasználó van jelen a felületen.

Szeretnéd jobban megismerni a LinkedIn platformjában rejlő üzleti lehetőségeidet? Egyre több vállalat választja ezt a felületet mind B2B, mind B2C kommunikációra és értékesítésre. Legyél Te is köztük, mi segítünk!

Szerző:
Berek Péter
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Mi tesz egy webáruházat JÓ webáruházzá?

A webshop indítás előnyeiről alighanem már nem nagyon kell győzködni a vállalkozókat, mindenki tisztában van vele, hogy a rugalmas és érintésmentes vásárlás lehetősége nem csak a vásárlóknak, de a kereskedőknek fontos. Nem csak a bizonytalan egészségügyi helyzet miatt elengedhetetlen, hogy a kereskedők biztosítsanak egy olyan felületet, ahol a vásárlóik bármikor-bárhonnan el tudják érni a termékeiket, […]

Olvass tovább
Nem értünk hozzá, nem is kell, hogy értsünk

Elsőre ez elég vad kijelentésnek tűnik, de nem, nem az online marketingről van szó. Ahhoz egyértelműen értünk, hiszen az RG Stúdió 20 éves múltjának nagy részét azzal töltötte, hogy tökéletesítette a tudását a témában és már több száz ügyfél bizonyítja, hogy sikerült.   Ahhoz nem kell értenünk, amit Te csinálsz. Ez is vad? Nem az. […]

Olvass tovább
Mi fáj, gyere mesélj! – Avagy, hogyan lesz jobb a marketinged attól, hogy mesélsz róla

Az online marketing nem egy kiló kenyér. Különös, hogy erről egyáltalán beszélni kell, de meglepődve tapasztaljuk néha, hogy a partnerek úgy hívnak fel minket, hogy Google Ads hirdetéskezelést vagy Facebook hirdetéskezelést szeretnének tőlünk vásárolni. Természetesen ennek nincsen semmi akadálya, hiszen ezzel (is) foglalkozunk, de mindenesetre itt megálljt szoktunk mondani és inkább beszélgetést kezdeményezni. Miért a […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
Írj nekünk!
RG Stúdió Kft.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.

Minősítéseink

  • digitalisan-felkeszult-vallalkozas-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • opten-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • csaladbarat-munkahely-rg-studio
  • google-partner-rg-studio
  • manychat-agency-partner-rg-studio
  • messenger-marketing-partner-rg-studio
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram