Közösségi média, chatbotok, keresési szokások – hasznos marketing tanácsok a Big Marketing Day-en

2019-05-02

<<< Vissza a bloghoz
2019-05-02

A májusban megrendezésre kerülő III. Big Marketing Day konferencia számos kapcsolódó szakterületre is kitekint, mint például a PR, HR, vagy épp a szervezetfejlesztés témaköre. A középpontjában ugyanakkor természetesen az online marketing áll. Milyen előadásokkal készülünk az idei rendezvényre? Cikkünkből kiderül.

20 tapasztalata 20 percben 

Erős Gábor, az RG Stúdió tulajdonosa az elmúlt 20 év tapasztalatait osztja meg a résztvevőkkel a Jó tanácsok magamnak - hibák, amiket elkövettem 20 év alatt. Te ne tedd! című előadásában. „Minden vállalkozó saját pályája során követ el hibákat, melyeket visszatekintve oly könnyen elkerülhetett volna. Nos volt az én 20 éves Stúdiós pályafutásom alatt is nagyon sok olyan hiba, amiken akkor éjszakákat forgolódtam át és most már mosolyogva kerülném el.” Gábor előadásában megpróbál minél több olyan helyzetet megosztani, mely megkönnyíti a komolyabb döntéshozatalokat. Elvégre a hibákból tanul az ember, igaz?

Tudod hol konvertál a célcsoportod?

Gere Alexandra a Facebook, Insta, YouTube? X, y, z generáció? A te célcsoportod hol konvertál? című előadásával készül az idei Big Marketing Day-re. Köztudott, hogy az online marketingben elengedhetetlen a különböző közösségi csatornák megfelelő integrációja. Ugyanakkor kevés márka és cég tudja, ezeket a folyamatokat sikeresen beilleszteni az értékesítésbe. „Az előadásomban az egyes platformok aktuális felhasználószámain és trendjein túl, szeretném bevezetni a résztvevőket az értékesítést támogató stratégia alkotásba, valamint gyakorlati példákkal bemutatom, hogy az egyes generációk fogyasztói magatartását tekintve melyik csatornán, milyen folyamatok segítségével tudnak a legjobban konvertálni” – mondta Szandra a prezentációja kapcsán.

Tudod hogyan keresnek a vevőid? 

Nemcsak a fogyasztói magatartás, hanem az online csatornák, és így a keresési szokások is igen sokat változtak az elmúlt évek során. Müller-Váczi Lívia, online marketing tanácsadó utóbbi témakört taglalja majd Így kerestek ti! - A keresési szokások változásáról című előadásában. Ahogy mondta „a generációváltás a régi szokások újraértelmezését is jelenti, és míg a szándék változatlan, addig a kereséshez, az információ felkutatásához már más eszközöket, módszereket és platformokat használunk, mint korábban. Mit jelent ez a te vállalkozásod számára? Hogy kell alkalmazkodnod?” Mindezekre választ ad az előadása során, így kiderül, hogyan keresnek napjaink felhasználói, és hogyan lehet őket könnyedén megtalálni.

ChatBotban a jövő? 

A konferencia végén egy izgalmas, a jövő marketing trendjeit meghatározó téma kerül a porondra. Berek Péter a Messenger Marketing: a Chatbotok térhódítása című előadásban mutatja be a chatbotokban rejlő lehetőségeket. „A generációk változásával a vállalatoknak olyan marketing eszközök felé kell nyitniuk, amelyeken keresztül a leghatékonyabb módon érhetik el a célcsoportjukat. Az előadásom során bemutatom, hogy egyes vállalati profiloktól függően, milyen típusú chatbot támogathatja legjobban a célok elérését”.

A harmadik alkalommal megrendezésre a kerülő konferencia programjában számos további előadás is helyet kapott. Az előadók bemutatják az aktuális trendeket és gyakorlati megoldásokat, valamint egyéb olyan eszközöket, amelyek hozzájárulhatnak a régió cégeinek sikeréhez és stabil (online) jelenlétéhez.

Jelentkezés és további információk a bigmarketingday.hu weboldalán.

A konferencia támogatói a Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara, valamint a Jobcapital Kft.

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

F8: Instagram újdonságok

Nem csak a Messenger felülete fog számos újítást kapni, hanem az Instagram platformjában rejlő funkciókat is tovább bővítik. Az F8 fejlesztői konferencián több újdonságot is bejelentettek. Röviden: eltűnnek a lájk számok, megvásárolhatjuk az influencerek termékeit és még több kreatív lehetőséggel dobhatjuk fel képeinket. Nézzük mire érdemes számítanunk! Volt lájk, nincs lájk Többször érte már az […]

Olvass tovább
Hogyan YouTube-ozzunk jól márkaként? Most eláruljuk!

Az elmúlt időszakban a Facebook és az Instagram mellett kiemelt szerepet kapott a YouTube is a cégek közösségi média életében, hiszen a videós tartalomfogyasztás jócskán lenyomta a régen jól bevált képes és szöveges tartalmainkat. Ráadásul a YouTube a világ legnagyobb videómegosztó közösségi média csatornájává nőtte ki magát az évek alatt. De hogyan is kell ezt […]

Olvass tovább
Újdonságunk: Professzionális időpontfoglaló ChatBot!

A vállalatok nagy részénél, főként a szolgáltató iparban elengedhetetlen az időpontfoglalás. Ennek is köszönhetően egyre több helyen találkozhatunk online időpontfoglaló rendszerrel. Ez a rendszer egyrészt időt takarít meg a vállalat számára, hiszen erőforrása szabadul fel azzal, hogy nem manuális történik az időpontok leegyeztetése. Másrészről pedig növelheti a felhasználók elégedettségét, hiszen nagyobb idő és energia ráfordítás […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
CHATBOT FELIRATKOZÁS
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
RG Stúdió Kft.
1113 Budapest, Bocskai út 77-79.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram