Generációváltás a marketingben – Ez lesz a III. Dél-dunántúli online marketing konferencia fő témája

2019-03-13

<<< Vissza a bloghoz
2019-03-13

Izgalmas előadások, profi szakemberektől, HR, PR, szervezetfejlesztés, vevőszerzés és értékesítés témakörben az online marketing szemüvegén keresztül. Erre számíthatnak azok, akik május 23-án ellátogatnak a III. Big Marketing Day konferenciára.

online marketing konferencia

Számos vállalkozás küzd azzal napi szinten, hogy az online csatornák színes palettáját, a lehető leghatékonyabban tudja kihasználni  üzleti céljai elérése érdekében. A mai felgyorsult világban folyamatosan változnak a fogyasztói szokások nem csak a vásárlásban, hanem az online platformok fogyasztásában is. Az Y generáció tagjai már javában fizetőképes kereslettel rendelkeznek, és játszi könnyedséggel vásárolják meg a kiszemelt terméket vagy szolgáltatást az online felületeken keresztül, míg az X generáció csak az információt szerzi meg az internet segítségével de a vásárlásaik többségét még offline környezetben hajtja végre. Nem mehetünk el azonban a Z generáció mellett sem, akik már tizenéves korban a legnagyobb videómegosztó és közösségi oldalak befolyása alatt állnak, így az ő vásárlási preferencia rendszerük is elkezdett kialakulni az online térben.

Fontos tehát, hogy bemutassuk a régióban működő cégek számára az aktuális marketing piaci trendeket, fogyasztói szokásokat és segítsük a dél-dunántúli kkv-k és multinacionális vállalkozások marketingjének erősítését.

Mi várható az idei Big Marketing Day konferencián?

online marketing konferenciaA konferencia előadói és programja a vállalkozások számára kifejezetten hasznosnak ígérkezik. „A generációk változó fogyasztói magatartása” címmel egy igazán izgalmas előadással készül Dr. Törőcsik Mária, a Pécsi Tudományegyetem elismert tanára is, aki szerint „a fogyasztói magatartástrendek hatására folyamatosan alakul a fogyasztók magatartása, amely folyamat a generációkat eltérően érinti meg.  A bekövetkezett változások egyre újabb alkalmazkodást kívánnak meg a piacok szereplőitől, ezért nagy figyelem fordul napjainkban a vásárlói csoportok, a trendek és a generációk irányába is.” – ajánlotta előadását Törőcsik Mária, aki előadásában kitér majd  a nagyobb ívű változások kiváltóira, valamint a fogyasztói típusok jellemzőit is bemutatja a résztvevőknek.

 

online marketing konferenciaA magas színvonalú szakmai programhoz adja tudását Vas Dóra, PR szakértő, kríziskommunikációs szaktanácsadó, a MatrixPr Kft. tulajdonosa, aki a „Generációváltás kihívásai a kríziskommunikációban” címmel tart előadást a konferencián, aminek keretein belül elmondja, hogyan rombolhatják le pillanatok alatt a z generáció tagjai egy cég márkáját, ami mögött akár több tízévnyi munka és pénz befektetés áll. „Nyilvánosan közzétett vásárlói panasz, bojkott, trolltámadás, márkarombolás? Az új fogyasztók pillanatok alatt éles kritikával lépnek fel és gyorsan elpártolnak cégünktől, ha valami nem tetszik nekik. Nem a vállalattól kérdeznek, nem az ügyfélszolgálatnak panaszkodnak. Hangjuk messzire hallatszik, a közösségi médián keresztül felnagyítva pedig komoly anyagi és reputációs károkat okozhat akár egyetlen elégedetlen vevő. Mit tehetünk hírnevünk megóvásáért? Az előadás az Y és Z generációs fogyasztók megváltozott vásárlói magatartásával kapcsolatos krízishelyzetek kezelését mutatja be.” –mondta Vas Dóra.

Ehhez hasonló izgalmas témákkal találkozhatnak a dél-dunántúli vállalkozások  a 2019-es Big Marketing Day-en. A rendezvényen elsősorban azokat a cégvezetőket, vállalkozókat várjuk akik szeretnék tudásukat naprakésszé tenni az idei üzleti célok elérésének érdekében.

A konferenciára való jelentkezés még early bird áron zajlik, ezért érdemes minél hamarabb lecsapni a jegyekre. Jegyvásárlás: https://bigmarketingday.hu/

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

F8: Instagram újdonságok

Nem csak a Messenger felülete fog számos újítást kapni, hanem az Instagram platformjában rejlő funkciókat is tovább bővítik. Az F8 fejlesztői konferencián több újdonságot is bejelentettek. Röviden: eltűnnek a lájk számok, megvásárolhatjuk az influencerek termékeit és még több kreatív lehetőséggel dobhatjuk fel képeinket. Nézzük mire érdemes számítanunk! Volt lájk, nincs lájk Többször érte már az […]

Olvass tovább
Hogyan YouTube-ozzunk jól márkaként? Most eláruljuk!

Az elmúlt időszakban a Facebook és az Instagram mellett kiemelt szerepet kapott a YouTube is a cégek közösségi média életében, hiszen a videós tartalomfogyasztás jócskán lenyomta a régen jól bevált képes és szöveges tartalmainkat. Ráadásul a YouTube a világ legnagyobb videómegosztó közösségi média csatornájává nőtte ki magát az évek alatt. De hogyan is kell ezt […]

Olvass tovább
Újdonságunk: Professzionális időpontfoglaló ChatBot!

A vállalatok nagy részénél, főként a szolgáltató iparban elengedhetetlen az időpontfoglalás. Ennek is köszönhetően egyre több helyen találkozhatunk online időpontfoglaló rendszerrel. Ez a rendszer egyrészt időt takarít meg a vállalat számára, hiszen erőforrása szabadul fel azzal, hogy nem manuális történik az időpontok leegyeztetése. Másrészről pedig növelheti a felhasználók elégedettségét, hiszen nagyobb idő és energia ráfordítás […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
CHATBOT FELIRATKOZÁS
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
RG Stúdió Kft.
1113 Budapest, Bocskai út 77-79.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram