F8 2019: Messenger újdonságok

2019-05-07

<<< Vissza a bloghoz
2019-05-07

Az F8-on, a Facebook fejlesztői konferenciáján számos olyan újdonságot jelentettek be, amelyek hatással lesznek az elkövetkezendő időszakokra. Cikkünkben a Messengert érintő újdonságokról számolunk be.

A cég életében a fő fókusz a Facebook helyett a Messengeren lesz, ezért is fontos kiemelten foglalkozni ezzel a felülettel. Lássuk mire érdemes számítani a jövőben:

1. Lead űrlap sablon a hirdetésekhez, időpont foglaló API

A lead űrlap sablon segítségével a hirdetésből Messengerbe terelt felhasználóktól a platformon keresztül bekérhetünk adatokat az általunk meghatározott kérdésekre. A begyűjtött adatokat ezt követően könnyedén kiexportálhatjuk CRM rendszerünkbe.

Az időpont foglaló API segítségével a felhasználók a Messengeren keresztül foglalhatnak időpontot az adott vállalkozásnál. A Messengerben foglalt időpontról a vállalat értesítést küldhet a felhasználónak, az időpont megkezdését követően, így emlékeztetheti a foglalt időpontról. A Messengeren keresztül történő időpont foglalás számos vállalat számára lehet hasznos, hiszen például a szolgáltatói iparban elengedhetetlen az időpont foglalás lehetősége. Ezt a folyamatot nagyban megtudja könnyíteni egy olyan rendszer, ami automatizálva, a Messengeren keresztül kezeli mindezt.

Ezt az igényt vállalatunk is felismerte, portfóliónkba pedig bekerült egy olyan professzionális időpont foglaló Chatbot kialakítása, amely 10 különböző funkcióval szolgálja ki maximálisan a felhasználók, illetve a vállalatok igényeit. Érdekel? Erről a szolgáltatásunkról ide kattintva olvashatsz részletesebben.

2. LightSpeed projekt

A LightSpeed néven futó projekt keretében a vállalat bejelentette, hogy minden eszközön javítani fogja az alkalmazás betöltődési idejét. Ez a hír különösen örömteli a chatbottal rendelkező cégek számára, hiszen sok felhasználó használja a Messenger Lite alkalmazást, amely az alkalmazás egy korlátozott verziója. A korlátozás által pedig ebben az alkalmazásban nem érhető el számos funkció, mint például a galéria, vagy a gyors válaszok. Így amikor egy galéria, vagy gyors válasz lehetőséget tartalmazó üzenetet küldtünk ki olyan felhasználónak, aki a Lite alkalmazást használta, annak nem jelent meg kellőképpen az üzenetünk. Ez a projekt azonban azt jelenti, hogy a vállalat megszüntetni világszerte a Lite alkalmazást.

3. Messenger asztali alkalmazás

Az asztali alkalmazás nem változtatja meg a platform funkcionalitását, azonban egy könnyebben elérhető, vizuálisan vonzóbb felületet biztosít. Ennek köszönhetően pedig könnyebben válthatunk üzenetet, vagy indíthatunk videó hívást a Messengeren keresztül asztali környezetben is. Ezzel próbálja meg felvenni a versenyt a vállalat az asztali üzenetküldő alkalmazásokkal, mint például az iMessage, vagy a Skype.

4. A Messenger tartalmak korlátozása a közeli ismerősök számára

Ezzel kapcsolatban az egyik új elem, az emoji státusz hozzáadása, ahogy a képen látható, a közeli barátaink profilképe alatt található egy emoji-t, amely egy rövid leírást is tartalmaz. Az első kép alatt a „Dancing” a második kép alatt pedig a „80s everything” szöveg látható. Így a felhasználók tudathatják a közeli ismerőseikkel, hogy az adott időpontban éppen mit is csinálnak. Továbbá az Instagramhoz hasonlóan, ezentúl Messengeren is elérhető, hogy csak a közeli ismerőseink számára jelenjenek meg az egyes történeteink.

5. Közös videó nézés a Messengeren

A felhasználónak lehetőségük lesz a Messengeren keresztül közös videó nézésre is, így a platformon elérhető videós tartalmakat egyidejűleg, a barátaikkal közösen nézhetik. Ennek a Facebook változata a videó party, amelyet a vállalat szerint a tavaly júliusi bevezetése óta több, mint 12 millió alkalommal használtak a felhasználók.

Forrás: https://newsroom.fb.com/news/

Ha Te is szeretnéd kibővíteni online marketing eszköztárad és alkalmaznál ChatBot-ot az online kommunikációdban, vagy bővebben érdekelnek a platform újdonságai, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk kiépíteni ChatBotodat!

Szerző:
Berek Péter
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

Karácsonyi marketing útmutató

Vészesen közeledik az ünnepi időszak, a vásárlók közel 40%-a pedig már novemberben letudja az ajándék vásárlást. Az early bird fogyasztókat már lehet elvesztetted, ugyanakkor még nem késtél el, ha most látnál hozzá a karácsonyi kampányod és tartalmaid előkészítéséhez. Ehhez adunk hasznos tippek cikkünkben, lássuk: Karácsonyi vásárlások számokban Az ünnepi időszak évről évre egyre korábban kezdődik […]

Olvass tovább
Már elindult ám a karácsonyi shoppingolás!

Még mindig csak a Black Fridaynél tartunk, de a vásárlók már az ünnepekre készülnek. Ami azt illeti elég sokan, 37%-uk már a Fekete Pénteken és a Cyber Mondayen letudta a karácsonyi ajándékokat, de persze a korai madarakon túl van még piac, aki inkább későbbre hagyják azt. Segítsd a vásárlásban, több lesz a vásárlásod! Az idei […]

Olvass tovább
Facebook, Insta, YouTube, Messenger… Na de mi a helyzet a Whatsappal?

A közelmúltban rengeteg tartalmat, statisztikát és trendet hoztunk nektek az egyes közösségi média csatornákkal kapcsolatban, mint például a Facebook, az Instagram, a YouTube vagy a Messeneger, de egy nagyon fontos platfromról még nem esett szó. Ez pedig nem más, mint a szintén Facebook tulajdonban levő Whatsapp üzenetküldő alkalmazás. Mit is kell tudni a Whatsapp felületéről? […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram