F8 2019: Messenger újdonságok

2019-05-07

<<< Vissza a bloghoz
2019-05-07

Az F8-on, a Facebook fejlesztői konferenciáján számos olyan újdonságot jelentettek be, amelyek hatással lesznek az elkövetkezendő időszakokra. Cikkünkben a Messengert érintő újdonságokról számolunk be.

A cég életében a fő fókusz a Facebook helyett a Messengeren lesz, ezért is fontos kiemelten foglalkozni ezzel a felülettel. Lássuk mire érdemes számítani a jövőben:

1. Lead űrlap sablon a hirdetésekhez, időpont foglaló API

A lead űrlap sablon segítségével a hirdetésből Messengerbe terelt felhasználóktól a platformon keresztül bekérhetünk adatokat az általunk meghatározott kérdésekre. A begyűjtött adatokat ezt követően könnyedén kiexportálhatjuk CRM rendszerünkbe.

Az időpont foglaló API segítségével a felhasználók a Messengeren keresztül foglalhatnak időpontot az adott vállalkozásnál. A Messengerben foglalt időpontról a vállalat értesítést küldhet a felhasználónak, az időpont megkezdését követően, így emlékeztetheti a foglalt időpontról. A Messengeren keresztül történő időpont foglalás számos vállalat számára lehet hasznos, hiszen például a szolgáltatói iparban elengedhetetlen az időpont foglalás lehetősége. Ezt a folyamatot nagyban megtudja könnyíteni egy olyan rendszer, ami automatizálva, a Messengeren keresztül kezeli mindezt.

Ezt az igényt vállalatunk is felismerte, portfóliónkba pedig bekerült egy olyan professzionális időpont foglaló Chatbot kialakítása, amely 10 különböző funkcióval szolgálja ki maximálisan a felhasználók, illetve a vállalatok igényeit. Érdekel? Erről a szolgáltatásunkról ide kattintva olvashatsz részletesebben.

2. LightSpeed projekt

A LightSpeed néven futó projekt keretében a vállalat bejelentette, hogy minden eszközön javítani fogja az alkalmazás betöltődési idejét. Ez a hír különösen örömteli a chatbottal rendelkező cégek számára, hiszen sok felhasználó használja a Messenger Lite alkalmazást, amely az alkalmazás egy korlátozott verziója. A korlátozás által pedig ebben az alkalmazásban nem érhető el számos funkció, mint például a galéria, vagy a gyors válaszok. Így amikor egy galéria, vagy gyors válasz lehetőséget tartalmazó üzenetet küldtünk ki olyan felhasználónak, aki a Lite alkalmazást használta, annak nem jelent meg kellőképpen az üzenetünk. Ez a projekt azonban azt jelenti, hogy a vállalat megszüntetni világszerte a Lite alkalmazást.

3. Messenger asztali alkalmazás

Az asztali alkalmazás nem változtatja meg a platform funkcionalitását, azonban egy könnyebben elérhető, vizuálisan vonzóbb felületet biztosít. Ennek köszönhetően pedig könnyebben válthatunk üzenetet, vagy indíthatunk videó hívást a Messengeren keresztül asztali környezetben is. Ezzel próbálja meg felvenni a versenyt a vállalat az asztali üzenetküldő alkalmazásokkal, mint például az iMessage, vagy a Skype.

4. A Messenger tartalmak korlátozása a közeli ismerősök számára

Ezzel kapcsolatban az egyik új elem, az emoji státusz hozzáadása, ahogy a képen látható, a közeli barátaink profilképe alatt található egy emoji-t, amely egy rövid leírást is tartalmaz. Az első kép alatt a „Dancing” a második kép alatt pedig a „80s everything” szöveg látható. Így a felhasználók tudathatják a közeli ismerőseikkel, hogy az adott időpontban éppen mit is csinálnak. Továbbá az Instagramhoz hasonlóan, ezentúl Messengeren is elérhető, hogy csak a közeli ismerőseink számára jelenjenek meg az egyes történeteink.

5. Közös videó nézés a Messengeren

A felhasználónak lehetőségük lesz a Messengeren keresztül közös videó nézésre is, így a platformon elérhető videós tartalmakat egyidejűleg, a barátaikkal közösen nézhetik. Ennek a Facebook változata a videó party, amelyet a vállalat szerint a tavaly júliusi bevezetése óta több, mint 12 millió alkalommal használtak a felhasználók.

Forrás: https://newsroom.fb.com/news/

Ha Te is szeretnéd kibővíteni online marketing eszköztárad és alkalmaznál ChatBot-ot az online kommunikációdban, vagy bővebben érdekelnek a platform újdonságai, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk kiépíteni ChatBotodat!

Szerző:
Berek Péter
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

A chatbotok fontossága a jelenlegi helyzetben

A jelenlegi helyzetben az online folyamatok és eszközök elkerülhetetlenné váltak minden vállalat számára. Az egyik ilyen eszköz a Messenger chatbot, amely azon felül, hogy hatékonyan tartja a kapcsolatot meglévő és potenciális ügyfeleinkkel, pénzt és időt spórol meg cégünk számára. Az alábbiakban 5 példán keresztül mutatjuk be, hogy miért célszerű minden vállalat számára a Messenger chatbot […]

Olvass tovább
Hogyan és milyen rendszerekkel állj át pillanatok alatt a home officera?

Az elmúlt hetek és napok történéseit egy több oldalas cikkben sem lehetne összefoglalni, hiszen az az információ mennyiség ami világ szinten ránk ömlött az egyes médiumoknak köszönhetően, feldolgozhatatlan. Sajnos a közelmúlt történései azonban szinte mindenkitől aki teheti azt kívánja, hogy áttérjen a home office-ra, azaz az otthoni munkavégzésre, ami koránt sem egyszerű feladat. Ehhez szeretnénk […]

Olvass tovább
Fordítsd a másik orcád is az online felé

A koronavírus miatt, de talán inkább a szigorú – de szükséges – kormányintézkedések miatt sok kis és középvállalat kényszerül rá arra, hogy a működését átszervezze. A vásárlók mobilitása és a fókuszuk változása miatt számos iparág került nehéz helyzetbe, de szerencsére azt látjuk, hogy akik erős online jelenléttel rendelkeznek, azok kevésbé sínylik meg a jelenlegi szituációt. […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram