Valentin nap, esküvő szezon, hol vagytok menyasszonyok? - Így érd el esküvői szolgáltatóként a célcsoportodat eredményes közösségi marketing kampányokkal!

2019-02-12

<<< Vissza a bloghoz
2019-02-12

esküvő szezonHa te is a szolgáltatói piacon dolgozol, akár étteremvezetőként, esküvőszervezőként, dekorosként, ruhatervezőként, fotósként vagy zenekar vezetőként akkor biztosan tudod, hogy ez az időszak a legideálisabb arra, hogy egy intenzív kampányba kezdj az egyes közösségi média csatornákon. Éppen ezért, most a tapasztalataink alapján adunk nektek pár tippet, hogyan érhetitek el a célcsoportotokat hatékonyan és milyen kampányokat érdemes tervezni az esküvő szezon előtt.

Folyamatosan jönnek az esküvő napok rendezvényei, már itt van a Valentin nap, hát mikor, ha nem ilyenkor kell az online jelenlétre kiemelt fókuszt tenni?! Ha jó időben, megfelelő csatornán és kommunikációval vagy jelen az online térben ebben az időszakban, ráadásul még a szolgáltatásod minősége is magas színvonalú, akkor garantáltan te leszel a befutó a menyasszonyok álom esküvőjének kivitelezésében! Olvasd el az alábbi ötleteinket, kezdd el alkalmazni már ma és szaladj a konkurenciád elé!

1. Indíts célzott PPC alapú hirdetéseket!

Tudtad, hogy a Facebook hirdetéskezelőjében tudsz alkalmazni beállítási lehetőséget a kapcsolati státuszra vonatkozóan? Szuper célzás például az eljegyezve, vagy frissen eljegyezve célközönség, amit megyére és nemekre vonatkozóan is le tudsz szűkíteni.

esküvő szezon2. Legyen a kommunikációd figyelemfelkeltő!

Ha alkalmazkodsz a célcsoport igényeihez és kommunikációs stílusához, akkor biztosan nagyobb az esély rá, hogy a hír- vagy Instagram esetében a képfolyamot görgetve a te hirdetésedet olvassák el és reagálnak majd rá. Jó lehet erre egy Valentin napi nyereményjáték, melyről ebben a cikkünkben olvashatsz konkrét tippeket, vagy akár egy rövid videós referenciaanyag, ami átadja azt az életérzést, amit a pár az esküvője napján a szeretne előidézni. Mivel a trendek szerint a videós tartalmak sokkal magasabb interakciós arányt eredményeznek, ne félj időt és energiát szánni egy rövid anyag összeállítására, amit akár Instagramon, akár YouTube-on is érdemes meghirdetned. Mindig szívesen fogadják az olyan jellegű tartalmakat is, amiben valamilyen problémára adsz megoldást. Az esküvőszervezés minden menyasszony számára stresszes időszak, így ők még szívesebben fogadják az ötleteket, megoldásokat, amik a nagy napot segítik tökéletessé tenni! Készíts live videót, amiben 3+1 tippet adsz akár a megfelelő étel, ruha, fotó, vagy egyéb szolgáltatás kiválasztásával kapcsolatban. Ennek segítségével máris értéket adhatsz a célcsoportnak és szakmailag hitelessé válhatsz a szemükben.

esküvő szezon3. Készíts kiemelt ajánlatot!

Ha már az 1. pontban leírt releváns célzással felhívtad a figyelmet magadra a 2. pontban kifejtett kommunikációs tartalmak segítségével, akkor nincs más hátra, hogy azokat, akik már megnézték a videódat, vagy aktívak voltak a hirdetésed láttán, egy konkrét ajánlattal érd el. Jó eszköz lehet erre vonatkozóan, ha megadsz egy konkrét időpontot, ameddig az ajánlatod érvényes. Például, ha március 31-ig foglalnak nálad időpontot, akkor most 10-15-25% kedvezményt adsz a szolgáltatásod árából. Egy konkrét kedvezmény a legtöbb esetben a laikus érdeklődőt potenciális ügyféllé változtathatja.

+1  Fontos, hogy integráld az online marketing csatornáidat!

Minden platformon az ahhoz igazodó kommunikációval és tartalommal célszerű jelen lenned, hogy megszólíthasd a célcsoportodat. Használj kreatív megoldásokat, elemezd, hogy a követőid/rajongóid mikor vannak jelen az egyes csatornákon és az organikus posztjaidat időzítsd ezekre az időpontokra!

Ha elakadtál a stratégia vagy a technikai megvalósításban, akkor konzultálj velünk és segítünk, hogy a fenti ötleteket a gyakorlatban is megvalósíthasd még az idei esküvő szezon előtt!

Eredményes esküvő szezont kívánunk! 😉

Szerző:
Gere Alexandra
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

Tartalomgyártás mesterfokon - tippek még a főszezon kezdete előtt

Napjainkban a közösségi média térhódításával és a „slow living” életmód előretörésével a turizmus teljesen átformálódott. Az utazások már nem feltétlen a pihenésről, sokkal inkább az élménykeresésről szólnak. Napunk legnagyobb részét a közösségi média különböző felületein töltjük, nem csoda hát, ha közelgő utazásainkhoz is innen gyűjtünk terveket és inspirációt. A Facebook, az Instagram, vagy a YouTube […]

Olvass tovább
Chatbotok, amelyek megváltoztatták az utazási ágazatot

A chatbotok és az utazások kezdenek egyre jobban összefonódni. A mesterséges intelligencia az iparág fontos elemévé vált, hiszen az utazók, illetve a vállalatok számára megegyszerűsíti a foglalások folyamatát, illetve segítséget nyújt az utazás alatt. Egy utazási chatbot segíthet a felhasználóknak kiválasztani a következő úti célt, megszervezni az utazást, illetve a látogatás alatt különböző látnivalókat javasolhat. […]

Olvass tovább
Álláshirdetés a közösségi médiában? Működik vagy maradjunk a jól bevált eszközöknél? Lássuk a gyakorlatban!

2019-ben fordult a kocka! Már nem a munkavállaló szalad a munka után, hanem a cégek keresik azokat a minőségi szakembereket, akikkel hosszú távon tudnak hatékonyan együttműködni. Ez a szemléletváltás alapjaiban módosítja az álláshirdetések gyakorlatban alkalmazható eszközrendszerét. Az alábbi esettanulmányban olyan ügyfeleinknél szerzett tapasztalatokat mutatunk be az online álláshirdetésekkel kapcsolatban, amik talán a te stratégiádat is […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
CHATBOT FELIRATKOZÁS
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
RG Stúdió Kft.
1113 Budapest, Bocskai út 77-79.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram