Így érd el esküvői szolgáltatóként a célcsoportodat eredményes közösségi marketing kampányokkal!

2019-02-12

<<< Vissza a bloghoz
2019-02-12

Ha te is a szolgáltatói piacon dolgozol, akár étteremvezetőként, esküvőszervezőként, dekorosként, ruhatervezőként, fotósként vagy zenekar vezetőként akkor biztosan tudod, hogy ez az időszak a legideálisabb arra, hogy egy intenzív kampányba kezdj az egyes közösségi média csatornákon. Éppen ezért, most a tapasztalataink alapján adunk nektek pár tippet, hogyan érhetitek el a célcsoportotokat hatékonyan és milyen kampányokat érdemes tervezni az esküvő szezon előtt.

eskuvo-marketing

Folyamatosan jönnek az esküvő napok rendezvényei, már itt van a Valentin nap, hát mikor, ha nem ilyenkor kell az online jelenlétre kiemelt fókuszt tenni?!

Ha jó időben, megfelelő csatornán és kommunikációval vagy jelen az online térben ebben az időszakban, ráadásul még a szolgáltatásod minősége is magas színvonalú, akkor garantáltan te leszel a befutó a menyasszonyok álom esküvőjének kivitelezésében! Olvasd el az alábbi ötleteinket, kezdd el alkalmazni már ma és szaladj a konkurenciád elé!

1. Indíts célzott PPC alapú hirdetéseket!

Tudtad, hogy a Facebook hirdetéskezelőjében tudsz alkalmazni beállítási lehetőséget a kapcsolati státuszra vonatkozóan? Szuper célzás például az eljegyezve, vagy frissen eljegyezve célközönség, amit megyére és nemekre vonatkozóan is le tudsz szűkíteni.

esküvő szezon2. Legyen a kommunikációd figyelemfelkeltő!

Ha alkalmazkodsz a célcsoport igényeihez és kommunikációs stílusához, akkor biztosan nagyobb az esély rá, hogy a hír- vagy Instagram esetében a képfolyamot görgetve a te hirdetésedet olvassák el és reagálnak majd rá. Jó lehet erre egy Valentin napi nyereményjáték, melyről ebben a cikkünkben olvashatsz konkrét tippeket, vagy akár egy rövid videós referenciaanyag, ami átadja azt az életérzést, amit a pár az esküvője napján a szeretne előidézni. Mivel a trendek szerint a videós tartalmak sokkal magasabb interakciós arányt eredményeznek, ne félj időt és energiát szánni egy rövid anyag összeállítására, amit akár Instagramon, akár YouTube-on is érdemes meghirdetned.

Mindig szívesen fogadják az olyan jellegű tartalmakat is, amiben valamilyen problémára adsz megoldást. Az esküvőszervezés minden menyasszony számára stresszes időszak, így ők még szívesebben fogadják az ötleteket, megoldásokat, amik a nagy napot segítik tökéletessé tenni! Készíts live videót, amiben 3+1 tippet adsz akár a megfelelő étel, ruha, fotó, vagy egyéb szolgáltatás kiválasztásával kapcsolatban. Ennek segítségével máris értéket adhatsz a célcsoportnak és szakmailag hitelessé válhatsz a szemükben.

esküvő szezon3. Készíts kiemelt ajánlatot!

Ha már az 1. pontban leírt releváns célzással felhívtad a figyelmet magadra a 2. pontban kifejtett kommunikációs tartalmak segítségével, akkor nincs más hátra, hogy azokat, akik már megnézték a videódat, vagy aktívak voltak a hirdetésed láttán, egy konkrét ajánlattal érd el. Jó eszköz lehet erre vonatkozóan, ha megadsz egy konkrét időpontot, ameddig az ajánlatod érvényes. Például, ha március 31-ig foglalnak nálad időpontot, akkor most 10-15-25% kedvezményt adsz a szolgáltatásod árából. Egy konkrét kedvezmény a legtöbb esetben a laikus érdeklődőt potenciális ügyféllé változtathatja.

+1  Fontos, hogy integráld az online marketing csatornáidat!

Minden platformon az ahhoz igazodó kommunikációval és tartalommal célszerű jelen lenned, hogy megszólíthasd a célcsoportodat. Használj kreatív megoldásokat, elemezd, hogy a követőid/rajongóid mikor vannak jelen az egyes csatornákon és az organikus posztjaidat időzítsd ezekre az időpontokra!

Ha elakadtál a stratégia vagy a technikai megvalósításban, akkor konzultálj velünk és segítünk, hogy a fenti ötleteket a gyakorlatban is megvalósíthasd még az idei esküvő szezon előtt!

Eredményes esküvő szezont kívánunk! 😉

Szerző:
Gere Alexandra
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

A chatbotok fontossága a jelenlegi helyzetben

A jelenlegi helyzetben az online folyamatok és eszközök elkerülhetetlenné váltak minden vállalat számára. Az egyik ilyen eszköz a Messenger chatbot, amely azon felül, hogy hatékonyan tartja a kapcsolatot meglévő és potenciális ügyfeleinkkel, pénzt és időt spórol meg cégünk számára. Az alábbiakban 5 példán keresztül mutatjuk be, hogy miért célszerű minden vállalat számára a Messenger chatbot […]

Olvass tovább
Hogyan és milyen rendszerekkel állj át pillanatok alatt a home officera?

Az elmúlt hetek és napok történéseit egy több oldalas cikkben sem lehetne összefoglalni, hiszen az az információ mennyiség ami világ szinten ránk ömlött az egyes médiumoknak köszönhetően, feldolgozhatatlan. Sajnos a közelmúlt történései azonban szinte mindenkitől aki teheti azt kívánja, hogy áttérjen a home office-ra, azaz az otthoni munkavégzésre, ami koránt sem egyszerű feladat. Ehhez szeretnénk […]

Olvass tovább
Fordítsd a másik orcád is az online felé

A koronavírus miatt, de talán inkább a szigorú – de szükséges – kormányintézkedések miatt sok kis és középvállalat kényszerül rá arra, hogy a működését átszervezze. A vásárlók mobilitása és a fókuszuk változása miatt számos iparág került nehéz helyzetbe, de szerencsére azt látjuk, hogy akik erős online jelenléttel rendelkeznek, azok kevésbé sínylik meg a jelenlegi szituációt. […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram