Így érd el esküvői szolgáltatóként a célcsoportodat eredményes közösségi marketing kampányokkal!

2019-02-12

<<< Vissza a bloghoz
2019-02-12

Ha te is a szolgáltatói piacon dolgozol, akár étteremvezetőként, esküvőszervezőként, dekorosként, ruhatervezőként, fotósként vagy zenekar vezetőként akkor biztosan tudod, hogy ez az időszak a legideálisabb arra, hogy egy intenzív kampányba kezdj az egyes közösségi média csatornákon. Éppen ezért, most a tapasztalataink alapján adunk nektek pár tippet, hogyan érhetitek el a célcsoportotokat hatékonyan és milyen kampányokat érdemes tervezni az esküvő szezon előtt.

eskuvo-marketing

Folyamatosan jönnek az esküvő napok rendezvényei, már itt van a Valentin nap, hát mikor, ha nem ilyenkor kell az online jelenlétre kiemelt fókuszt tenni?!

Ha jó időben, megfelelő csatornán és kommunikációval vagy jelen az online térben ebben az időszakban, ráadásul még a szolgáltatásod minősége is magas színvonalú, akkor garantáltan te leszel a befutó a menyasszonyok álom esküvőjének kivitelezésében! Olvasd el az alábbi ötleteinket, kezdd el alkalmazni már ma és szaladj a konkurenciád elé!

1. Indíts célzott PPC alapú hirdetéseket!

Tudtad, hogy a Facebook hirdetéskezelőjében tudsz alkalmazni beállítási lehetőséget a kapcsolati státuszra vonatkozóan? Szuper célzás például az eljegyezve, vagy frissen eljegyezve célközönség, amit megyére és nemekre vonatkozóan is le tudsz szűkíteni.

2. Legyen a kommunikációd figyelemfelkeltő!

Ha alkalmazkodsz a célcsoport igényeihez és kommunikációs stílusához, akkor biztosan nagyobb az esély rá, hogy a hír- vagy Instagram esetében a képfolyamot görgetve a te hirdetésedet olvassák el és reagálnak majd rá. Jó lehet erre egy Valentin napi nyereményjáték, melyről ebben a cikkünkben olvashatsz konkrét tippeket, vagy akár egy rövid videós referenciaanyag, ami átadja azt az életérzést, amit a pár az esküvője napján a szeretne előidézni. Mivel a trendek szerint a videós tartalmak sokkal magasabb interakciós arányt eredményeznek, ne félj időt és energiát szánni egy rövid anyag összeállítására, amit akár Instagramon, akár YouTube-on is érdemes meghirdetned.

Mindig szívesen fogadják az olyan jellegű tartalmakat is, amiben valamilyen problémára adsz megoldást. Az esküvőszervezés minden menyasszony számára stresszes időszak, így ők még szívesebben fogadják az ötleteket, megoldásokat, amik a nagy napot segítik tökéletessé tenni! Készíts live videót, amiben 3+1 tippet adsz akár a megfelelő étel, ruha, fotó, vagy egyéb szolgáltatás kiválasztásával kapcsolatban. Ennek segítségével máris értéket adhatsz a célcsoportnak és szakmailag hitelessé válhatsz a szemükben.

3. Készíts kiemelt ajánlatot!

Ha már az 1. pontban leírt releváns célzással felhívtad a figyelmet magadra a 2. pontban kifejtett kommunikációs tartalmak segítségével, akkor nincs más hátra, hogy azokat, akik már megnézték a videódat, vagy aktívak voltak a hirdetésed láttán, egy konkrét ajánlattal érd el. Jó eszköz lehet erre vonatkozóan, ha megadsz egy konkrét időpontot, ameddig az ajánlatod érvényes. Például, ha március 31-ig foglalnak nálad időpontot, akkor most 10-15-25% kedvezményt adsz a szolgáltatásod árából. Egy konkrét kedvezmény a legtöbb esetben a laikus érdeklődőt potenciális ügyféllé változtathatja.

+1  Fontos, hogy integráld az online marketing csatornáidat!

Minden platformon az ahhoz igazodó kommunikációval és tartalommal célszerű jelen lenned, hogy megszólíthasd a célcsoportodat. Használj kreatív megoldásokat, elemezd, hogy a követőid/rajongóid mikor vannak jelen az egyes csatornákon és az organikus posztjaidat időzítsd ezekre az időpontokra!

Ha elakadtál a stratégia vagy a technikai megvalósításban, akkor konzultálj velünk és segítünk, hogy a fenti ötleteket a gyakorlatban is megvalósíthasd még az idei esküvő szezon előtt!

Eredményes esküvő szezont kívánunk! 😉

Szerző:
Gere Alexandra
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Az online marketing, olyan, mint a hagyma

Az online marketing olyan, mint a hagyma (meg mint az ogre). Réteges. Ha visszafejtünk egy réteget, mögötte egy újabb réteg lesz és egy újabb, ami mind hozzájárul ahhoz, hogy valami jól működjön. Vagy valami ne működjön jól. Ezért az együttműködéseinkben sosem csak a felszínt nézzük. Nem kezdjük el csiszolgatni a külső réteget anélkül, hogy le […]

Olvass tovább
A referenciák ereje, avagy esettanulmány az esettanulmányok megosztásáról

Azt már régóta tudjuk, és reméljük ti is tudjátok, hogy az online világban a legmegbízhatóbb forrás egy fogyasztónak az ismerőseinek a szava. Ha valaki, akiben Ő bízik és/vagy hitelesnek tart korábban már kipróbálta, felpróbálta, látta, szagolta, fogta azt a terméket, vagy részesült abban a szolgáltatásban, amit Ő is kinézett magának az lesz hiteles. Ahogy egyre […]

Olvass tovább
Hogyan találj magadnak Marketingest, „marketinges” helyett!

Korábban már mi is írtunk róla, hogy milyen szempontok szerint érdemes marketing ügynökséget választani, de ezek a szempontok az utóbbi hetek-hónapok változásai miatt egy kicsit átalakultak, szóval érdemes nekünk is frissíteni a neked segítséget nyújtó check listánkat. Sajnos az a tapasztalatunk, hogy sokan pejoratív értelemben gondolnak a marketingesekre, és ez abból fakad, hogy sokan csalódtak […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram