Valentin nap, esküvő szezon, hol vagytok menyasszonyok? - Így érd el esküvői szolgáltatóként a célcsoportodat eredményes közösségi marketing kampányokkal!

2019-02-12

<<< Vissza a bloghoz
2019-02-12

esküvő szezonHa te is a szolgáltatói piacon dolgozol, akár étteremvezetőként, esküvőszervezőként, dekorosként, ruhatervezőként, fotósként vagy zenekar vezetőként akkor biztosan tudod, hogy ez az időszak a legideálisabb arra, hogy egy intenzív kampányba kezdj az egyes közösségi média csatornákon. Éppen ezért, most a tapasztalataink alapján adunk nektek pár tippet, hogyan érhetitek el a célcsoportotokat hatékonyan és milyen kampányokat érdemes tervezni az esküvő szezon előtt.

Folyamatosan jönnek az esküvő napok rendezvényei, már itt van a Valentin nap, hát mikor, ha nem ilyenkor kell az online jelenlétre kiemelt fókuszt tenni?! Ha jó időben, megfelelő csatornán és kommunikációval vagy jelen az online térben ebben az időszakban, ráadásul még a szolgáltatásod minősége is magas színvonalú, akkor garantáltan te leszel a befutó a menyasszonyok álom esküvőjének kivitelezésében! Olvasd el az alábbi ötleteinket, kezdd el alkalmazni már ma és szaladj a konkurenciád elé!

1. Indíts célzott PPC alapú hirdetéseket!

Tudtad, hogy a Facebook hirdetéskezelőjében tudsz alkalmazni beállítási lehetőséget a kapcsolati státuszra vonatkozóan? Szuper célzás például az eljegyezve, vagy frissen eljegyezve célközönség, amit megyére és nemekre vonatkozóan is le tudsz szűkíteni.

esküvő szezon2. Legyen a kommunikációd figyelemfelkeltő!

Ha alkalmazkodsz a célcsoport igényeihez és kommunikációs stílusához, akkor biztosan nagyobb az esély rá, hogy a hír- vagy Instagram esetében a képfolyamot görgetve a te hirdetésedet olvassák el és reagálnak majd rá. Jó lehet erre egy Valentin napi nyereményjáték, melyről ebben a cikkünkben olvashatsz konkrét tippeket, vagy akár egy rövid videós referenciaanyag, ami átadja azt az életérzést, amit a pár az esküvője napján a szeretne előidézni. Mivel a trendek szerint a videós tartalmak sokkal magasabb interakciós arányt eredményeznek, ne félj időt és energiát szánni egy rövid anyag összeállítására, amit akár Instagramon, akár YouTube-on is érdemes meghirdetned. Mindig szívesen fogadják az olyan jellegű tartalmakat is, amiben valamilyen problémára adsz megoldást. Az esküvőszervezés minden menyasszony számára stresszes időszak, így ők még szívesebben fogadják az ötleteket, megoldásokat, amik a nagy napot segítik tökéletessé tenni! Készíts live videót, amiben 3+1 tippet adsz akár a megfelelő étel, ruha, fotó, vagy egyéb szolgáltatás kiválasztásával kapcsolatban. Ennek segítségével máris értéket adhatsz a célcsoportnak és szakmailag hitelessé válhatsz a szemükben.

esküvő szezon3. Készíts kiemelt ajánlatot!

Ha már az 1. pontban leírt releváns célzással felhívtad a figyelmet magadra a 2. pontban kifejtett kommunikációs tartalmak segítségével, akkor nincs más hátra, hogy azokat, akik már megnézték a videódat, vagy aktívak voltak a hirdetésed láttán, egy konkrét ajánlattal érd el. Jó eszköz lehet erre vonatkozóan, ha megadsz egy konkrét időpontot, ameddig az ajánlatod érvényes. Például, ha március 31-ig foglalnak nálad időpontot, akkor most 10-15-25% kedvezményt adsz a szolgáltatásod árából. Egy konkrét kedvezmény a legtöbb esetben a laikus érdeklődőt potenciális ügyféllé változtathatja.

+1  Fontos, hogy integráld az online marketing csatornáidat!

Minden platformon az ahhoz igazodó kommunikációval és tartalommal célszerű jelen lenned, hogy megszólíthasd a célcsoportodat. Használj kreatív megoldásokat, elemezd, hogy a követőid/rajongóid mikor vannak jelen az egyes csatornákon és az organikus posztjaidat időzítsd ezekre az időpontokra!

Ha elakadtál a stratégia vagy a technikai megvalósításban, akkor konzultálj velünk és segítünk, hogy a fenti ötleteket a gyakorlatban is megvalósíthasd még az idei esküvő szezon előtt!

Eredményes esküvő szezont kívánunk! 😉

Szerző:
Gere Alexandra
Online Marketing Menedzser

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

Valentin nap, esküvő szezon, hol vagytok menyasszonyok? - Így érd el esküvői szolgáltatóként a célcsoportodat eredményes közösségi marketing kampányokkal!

Ha te is a szolgáltatói piacon dolgozol, akár étteremvezetőként, esküvőszervezőként, dekorosként, ruhatervezőként, fotósként vagy zenekar vezetőként akkor biztosan tudod, hogy ez az időszak a legideálisabb arra, hogy egy intenzív kampányba kezdj az egyes közösségi média csatornákon. Éppen ezért, most a tapasztalataink alapján adunk nektek pár tippet, hogyan érhetitek el a célcsoportotokat hatékonyan és milyen kampányokat […]

Olvass tovább
5 tipp a sikeres eseménymarketingért

A különböző közösségi média felületek használata elengedhetetlen, ha egy közelgő esemény megszervezése előtt állsz. Ugyanakkor fontos, hogy legyen egy átgondolt közösségi kommunikációs stratégiád a rendezvény szervezése mellett. Blogcikkünkben 5 hasznos tippel látunk el, mely segíthet fellendíteni közelegő eseménye(i)d iránti érdeklődést! Válaszd ki a fő platformot Érdemes az esemény célközönségéhez igazítanod a kommunikációd, ezért mindenek előtt […]

Olvass tovább
Játék a szívekkel – Hozz össze egy gyors nyereményjátékot Valentin-Napra!

A szerelem már a levegőben van, mindjárt itt a Valentin nap. A szerelmesek ünnepére hozz össze te is egy bejegyzés alapú nyereményjátékot, hogy aktivizáld a rajongótáborod! Gyorsan megvannak az előkészületek és hamar le tudod bonyolítani. Tegyük tisztába a szabályokat, hogy a nyereményjáték neked se okozzon szívfájdalmat. Ha Facebook posztban játszol, akkor a közösségi oldal szabályzata […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
CHATBOT FELIRATKOZÁS
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
RG Stúdió Kft.
1113 Budapest, Bocskai út 77-79.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram