Így érd el esküvői szolgáltatóként a célcsoportodat eredményes közösségi marketing kampányokkal!

2019-02-12

<<< Vissza a bloghoz
2019-02-12

Ha te is a szolgáltatói piacon dolgozol, akár étteremvezetőként, esküvőszervezőként, dekorosként, ruhatervezőként, fotósként vagy zenekar vezetőként akkor biztosan tudod, hogy ez az időszak a legideálisabb arra, hogy egy intenzív kampányba kezdj az egyes közösségi média csatornákon. Éppen ezért, most a tapasztalataink alapján adunk nektek pár tippet, hogyan érhetitek el a célcsoportotokat hatékonyan és milyen kampányokat érdemes tervezni az esküvő szezon előtt.

eskuvo-marketing

Folyamatosan jönnek az esküvő napok rendezvényei, már itt van a Valentin nap, hát mikor, ha nem ilyenkor kell az online jelenlétre kiemelt fókuszt tenni?!

Ha jó időben, megfelelő csatornán és kommunikációval vagy jelen az online térben ebben az időszakban, ráadásul még a szolgáltatásod minősége is magas színvonalú, akkor garantáltan te leszel a befutó a menyasszonyok álom esküvőjének kivitelezésében! Olvasd el az alábbi ötleteinket, kezdd el alkalmazni már ma és szaladj a konkurenciád elé!

1. Indíts célzott PPC alapú hirdetéseket!

Tudtad, hogy a Facebook hirdetéskezelőjében tudsz alkalmazni beállítási lehetőséget a kapcsolati státuszra vonatkozóan? Szuper célzás például az eljegyezve, vagy frissen eljegyezve célközönség, amit megyére és nemekre vonatkozóan is le tudsz szűkíteni.

esküvő szezon2. Legyen a kommunikációd figyelemfelkeltő!

Ha alkalmazkodsz a célcsoport igényeihez és kommunikációs stílusához, akkor biztosan nagyobb az esély rá, hogy a hír- vagy Instagram esetében a képfolyamot görgetve a te hirdetésedet olvassák el és reagálnak majd rá. Jó lehet erre egy Valentin napi nyereményjáték, melyről ebben a cikkünkben olvashatsz konkrét tippeket, vagy akár egy rövid videós referenciaanyag, ami átadja azt az életérzést, amit a pár az esküvője napján a szeretne előidézni. Mivel a trendek szerint a videós tartalmak sokkal magasabb interakciós arányt eredményeznek, ne félj időt és energiát szánni egy rövid anyag összeállítására, amit akár Instagramon, akár YouTube-on is érdemes meghirdetned.

Mindig szívesen fogadják az olyan jellegű tartalmakat is, amiben valamilyen problémára adsz megoldást. Az esküvőszervezés minden menyasszony számára stresszes időszak, így ők még szívesebben fogadják az ötleteket, megoldásokat, amik a nagy napot segítik tökéletessé tenni! Készíts live videót, amiben 3+1 tippet adsz akár a megfelelő étel, ruha, fotó, vagy egyéb szolgáltatás kiválasztásával kapcsolatban. Ennek segítségével máris értéket adhatsz a célcsoportnak és szakmailag hitelessé válhatsz a szemükben.

esküvő szezon3. Készíts kiemelt ajánlatot!

Ha már az 1. pontban leírt releváns célzással felhívtad a figyelmet magadra a 2. pontban kifejtett kommunikációs tartalmak segítségével, akkor nincs más hátra, hogy azokat, akik már megnézték a videódat, vagy aktívak voltak a hirdetésed láttán, egy konkrét ajánlattal érd el. Jó eszköz lehet erre vonatkozóan, ha megadsz egy konkrét időpontot, ameddig az ajánlatod érvényes. Például, ha március 31-ig foglalnak nálad időpontot, akkor most 10-15-25% kedvezményt adsz a szolgáltatásod árából. Egy konkrét kedvezmény a legtöbb esetben a laikus érdeklődőt potenciális ügyféllé változtathatja.

+1  Fontos, hogy integráld az online marketing csatornáidat!

Minden platformon az ahhoz igazodó kommunikációval és tartalommal célszerű jelen lenned, hogy megszólíthasd a célcsoportodat. Használj kreatív megoldásokat, elemezd, hogy a követőid/rajongóid mikor vannak jelen az egyes csatornákon és az organikus posztjaidat időzítsd ezekre az időpontokra!

Ha elakadtál a stratégia vagy a technikai megvalósításban, akkor konzultálj velünk és segítünk, hogy a fenti ötleteket a gyakorlatban is megvalósíthasd még az idei esküvő szezon előtt!

Eredményes esküvő szezont kívánunk! 😉

Szerző:
Gere Alexandra
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Újabb országokban elérhető a LinkedIn Stories funkciója

Ha közösségi média felületekről beszélünk, akkor kevés szó esik a LinkedInről, pedig a világ legnagyobb szakmai üzleti közösségi platformjának számít. A Linkedin nagy befolyással bír a munkakeresők, márkák, fejvadászok és iparágak területén is, éppen ezért fontos, hogy a vállalatnak legyen egy céges LinkedIn profilja és ott is rendszeresen kommunikáljon követőivel. Mint arról már korábban beszámoltunk, a LinkedIn […]

Olvass tovább
Webáruház készítés 2 hét alatt? Velünk lehetséges!

Nem csak mi gondoljuk úgy, hogy a webshop ma már elengedhetetlen, ügyfelünk, a Salad Island tulajdonosa Kovács János Adrián is hasonlóképpen vélekedett. A salátázó a Netpincéren ugyan elérhető volt, de Adrián érezte, hogy ez nem elegendő, ugyanis az étterem gyűjtő oldal merev rendszere nem engedte neki, hogy egyedi legyen, és a saját elképzelései szerint alakítsa […]

Olvass tovább
Jó landoló oldal nélkül is érdemes Facebookon hirdetni? Naná, most elmondjuk hogyan!

Sok marketinggel foglalkozó munkatárs gondolkodik úgy, hogy egy hatékony online marketing kampány alapfeltétele egy jól kialakított landoló oldal. Ez így igaz és ha van időd és energiád, akkor továbbra is készíts egyedi landingeket! Azonban ha instant megoldásban gondolkosz, akkor van egy tuti tippünk, ahol érkezőoldal nélkül is lehet eredményes online kampányt indítani! Mint azt már […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
Írj nekünk!
RG Stúdió Kft.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.

Minősítéseink

  • digitalisan-felkeszult-vallalkozas-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • opten-rg-studio
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • csaladbarat-munkahely-rg-studio
  • google-partner-rg-studio
  • manychat-agency-partner-rg-studio
  • messenger-marketing-partner-rg-studio
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram