Online marketing blog

2019-04-30
Egy kicsi is sokra megy a videóknál

Nem fogjuk többet hangsúlyozni, hogy a videó mennyire hasznos eszköze lehet az online marketingednek a közösségi médiában, ez mostanra gyakorlatilag tudott. Ha még mindig nem érzed magad meggyőzve, akkor itt van néhány adat, ami a videók hatékonyságát támasztja alá: A fogyasztók a videós tartalmak 90%-át tudják befogadni, ellentétben a szöveges tartalmak 10%-ával. 2019-re az lakossági […]

Olvass tovább
2019-04-18
Egy partnerkapcsolat, amely tényleg Erősnek bizonyult

Cégünk immár négy éve támogatja a Pannon Filharmonikusokat online marketing folyamataikban. Az alábbi interjú megtalálható a PFZ weboldalán, melyet Bereczki Lajos készített cégünk vezetőjével, Erős Gáborral. A beszélgetés során szóba került az RG Stúdió múltja, jelene és persze jövője is. Íme a részletek: - Mikori a kapcsolat a Pannon Filharmonikusokkal? - Több mint négy éve […]

Olvass tovább
2019-04-16
2019-es videó marketing trendek

Bizonyára nem újdonság, hogy a videó napjainkban az online marketing egyik kulcsfontosságú eszköze. A videó a legjobban teljesítő tartalomtípus a Facebookon, a videókat tartalmazó tweetek 10-szer több elkötelezettséget kapnak, míg a LinkedIn felhasználók 20-szor nagyobb valószínűséggel osztják meg a videós tartalmakat a platformon. Nem meglepő, hogy 2020-ra a globális internetforgalom 82%-át várhatóan a videók generálják majd. […]

Olvass tovább
2019-04-10
E-kereskedelemi kihívások, kapcsolatrendszer és nonprofit együttműködések a III. Big Marketing Day-en

A május 23-án megrendezésre kerülő III. Big Marketing Day konferenciánk tematikája a generációváltás köré épül, mely köztudottan számos kihívást rejt az üzleti élet minden terültén. Ebből kifolyólag az előadások témáját is úgy válogattuk össze, hogy garantáltan olyan tudást és tippeket adjanak, amelyekkel eredményesebbé tehető a vidéki vállalkozások (online) működése. Mi jellemzi ma a hazai e-kereskedelmet, s […]

Olvass tovább
2019-04-10
Hogyan egészítik ki a chatbotok a videós tartalmakat?

A közösségi médiában manapság elengedhetetlenek a videós tartalmak, hiszen a videókat fogyasztják a felhasználók a legnagyobb arányban. Ha megvizsgáljuk a posztjainkat, akkor láthatjuk, hogy többségében a videós bejegyzéseknél figyelhető meg a legnagyobb számú aktivitás. Ez többek között abból is adódik, hogy ezekkel a bejegyzésekkel érjük el organikusan a legtöbb felhasználót. Azonban a különböző közösségi média […]

Olvass tovább
2019-03-22
Tartalomgyártás mesterfokon - tippek még a főszezon kezdete előtt

Napjainkban a közösségi média térhódításával és a „slow living” életmód előretörésével a turizmus teljesen átformálódott. Az utazások már nem feltétlen a pihenésről, sokkal inkább az élménykeresésről szólnak. Napunk legnagyobb részét a közösségi média különböző felületein töltjük, nem csoda hát, ha közelgő utazásainkhoz is innen gyűjtünk terveket és inspirációt. A Facebook, az Instagram, vagy a YouTube […]

Olvass tovább
2019-03-20
Chatbotok, amelyek megváltoztatták az utazási ágazatot

A chatbotok és az utazások kezdenek egyre jobban összefonódni. A mesterséges intelligencia az iparág fontos elemévé vált, hiszen az utazók, illetve a vállalatok számára megegyszerűsíti a foglalások folyamatát, illetve segítséget nyújt az utazás alatt. Egy utazási chatbot segíthet a felhasználóknak kiválasztani a következő úti célt, megszervezni az utazást, illetve a látogatás alatt különböző látnivalókat javasolhat. […]

Olvass tovább
2019-03-14
Álláshirdetés a közösségi médiában? Működik vagy maradjunk a jól bevált eszközöknél?

2019-ben fordult a kocka! Már nem a munkavállaló szalad a munka után, hanem a cégek keresik azokat a minőségi szakembereket, akikkel hosszú távon tudnak hatékonyan együttműködni. Ez a szemléletváltás alapjaiban módosítja az álláshirdetések gyakorlatban alkalmazható eszközrendszerét. Az alábbi esettanulmányban olyan ügyfeleinknél szerzett tapasztalatokat mutatunk be az online álláshirdetésekkel kapcsolatban, amik talán a te stratégiádat is […]

Olvass tovább
2019-03-14
Utazás a travel marketing középpontja felé!

Ha tíz évet visszautazunk az időben, akkor úgy emlékezhetünk egy családi nyaralás megszervezésére vagy akár egy hétvégi kiruccanásra, hogy ahhoz szakértői segítséget kellett igénybe vennünk. Ma nem csak wellness-hétvégét, de már egy komplexebb nyaralást is meg tudunk szervezni otthonról, amihez a mobiltelefonunkon túl nincs is szükségünk szinte más segítségre. Az utazásszervezői piac megváltozott, inkább a […]

Olvass tovább
2019-03-13
Generációváltás a marketingben – Ez lesz a III. Dél-dunántúli online marketing konferencia fő témája

Izgalmas előadások, profi szakemberektől, HR, PR, szervezetfejlesztés, vevőszerzés és értékesítés témakörben az online marketing szemüvegén keresztül. Erre számíthatnak azok, akik május 23-án ellátogatnak a III. Big Marketing Day konferenciára. Számos vállalkozás küzd azzal napi szinten, hogy az online csatornák színes palettáját, a lehető leghatékonyabban tudja kihasználni  üzleti céljai elérése érdekében. A mai felgyorsult világban folyamatosan […]

Olvass tovább

Ne maradj le híreinkről, iratkozz fel ChatBotunkra!

Online marketing blogunkban olyan témákban talál cikkeket többek között, mint a Facebook, LinkedIn, illetve Instagram marketing, vagy a tartalommarketing. Az online marketing blog további témái például a Messenger a marketing, illetve a PPC. Ezeken felül online marketing blogunkban bemutatásra kerülnek a legújabb trendek, illetve újdonságok. 
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram