Közeleg a Black Friday – 6 Instagram tipp, hogy felkészült legyél

2019-08-26

<<< Vissza a bloghoz
2019-08-26

Szélsebesen közeledünk az év vége felé, ebből kifolyólag a jelenlegi időszak remek lehetőséget kínál arra, hogy felkészülj az ünnepi szezonra és megtervezd hirdetési kampányainkat.

A karácsony még távolinak tűnhet, a Black Friday őrületes időszaka azonban már az ajtón kopogtat.

Ebben a bejegyzésünkben az Instagramra helyezzük a fókuszt, melyben olyan kreatív tippeket és megoldásokat mutatunk be, amikkel könnyedén felturbózhatod a fekete pénteki kampányaid.
Lássuk, melyek ezek:

Kérd ki a követőid véleményét sztorikon keresztül

Az Instagram történetek számos kreatív lehetőséget kínálnak arra, hogy megtudd, mit is gondolnak a követőid. Ha szeretnéd bevonni vásárlóid és rajongóid a Black Friday kampányodba, akkor még a nagy őrület előtt kérdezd meg tőlük, hogy melyik terméked/szolgáltatásod szeretnék kedvezményes megvásárolni.
Tegyél ki egy szavazást, melyben láthatod mi iránt érdeklődnek inkább. Vagy használd a kvíz/kérdéssor matricát, melyben megtippelhetik, mit vásárolhatnak meg kedvezményesen a nagy pénteki napon.

Mutasd be az akciókat sztorikon vagy IGTV-n keresztül

Néhány héttel a „fekete leves” előtt érdemes összeállítanod egy videót vagy hosszabb sztori sorozatot, amely bemutatja, hogy milyen termékek, szolgáltatások szerepelnek az idei Black Friday akciókban. Így a vásárlóid előre tudhatják, mire számíthatnak és készülhetnek a nagy napra. Ha sztorikban osztanád meg az akciós termékeket/szolgáltatásokat, akkor mindenképp készíts neki egy külön highlightot Black Friday címen.

Inspirálj, adj ajándék ötleteket

Az Instagram vásárlási funkciójával megoszthatod a termékeidet bejegyzéseidben és történeteidben, illetve a „Keresés és felfedezés” lapon is felfedezhetik őket az érdeklődők. Köztudott, hogy a Black Friday időszaka során többen már karácsonyra keresnek ajándékot a kedvezményeket kihasználva. Éppen ezért érdemes inspirálnod a felhasználókat és ajándék tippeket adni nekik.
Készíts például galéria típusú posztokat vagy több kreatív sztorit, melyben egy adott kategória termékcímkéit megosztod egy tematika köré építve. Például „az 5 legjobb karácsonyi ajándék a barátnődnek” címmel.

Használj egyedi hashtaget

Jelenleg több mint 9 millió bejegyzés található az Instagramon a #blackfriday keresőcímke alatt. Érhető módon a Black Friday hashtag használata elhanyagolható, mivel a hatalmas marketingzajban könnyen elvesznek ezek a posztok, történetek. Helyette érdemes egy saját, ünnepi hashtag létrehozása, mely szorosan kapcsolódik a márkádhoz. Ennek a keresőcímkének a használatával remekül felvezetheted a nagy pénteki akciódat.  

Használd ki az influencer marketingben rejlő lehetőségeket

Az influencer marketing az idei évben is hódít, számos márka vág bele a különböző véleményvezérekkel való együttműködésbe. A Black Friday akciók Instán való népszerűsítésére remek marketing eszközként szolgálhat egy effajta együttműködés.
A kampány legfontosabb része, hogy egy olyan influencert találj, aki a márkádhoz illő követőbázissal rendelkezik, termékeddel azonosulni tud és hiteles a rajongók szemében. Ha megtaláltad a megfelelő véleményvezért, akkor érdemes egyedi kuponkódot készíteni számára, melyet a saját Insta tartalmaiban közzétehet, és így ösztönözheti a rajongóit arra, hogy éljenek az extra kedvezménnyel és vásároljanak tőled.

A User-Generated Content itt is hatásos

Ha nem szeretnél élni az influencer marketing adta lehetőséggel, akkor a felhasználók által megosztott tartalom (úgynevezett UGC) a Black Friday során is hasznos és kreatív eszköz lehet. A követőid/vásárlóid által megosztott posztok vagy történetek nagyban növelik terméked/szolgáltatásod népszerűségét, remekül bemutatják azt használt közben, valódi véleményt adnak, így nagyban hozzájárulnak a vásárlási döntések meghozatalához is. Főként egy Black Friday alkalmával.

Az ötletek immáron adottak, most rajtad a sor, hogy időben tervezz, felkészülj és élvezd a Black Friday adta vásárlásokat.

Ha jól jönne egy kis szakmai segítség a Black Friday kampányaidhoz, akkor keress minket, és közösen felturbózzuk a hirdetéseidet!

Szerző:
Bognár Adrienn
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Olcsóbb, vagy alacsonyabb kategóriás marketing? Nem mindegy

Már többször is írtunk arról, hogy milyen szempontok alapján válasszunk magunknak marketingest, ügynökséget. Most pedig abban adunk segítséget, hogy hogyan hasonlítsd össze és értékeld a látszatra hasonló ajánlatokat online marketingre. A fókusz itt azon van, hogy hasonló. Előfordul néhány alkalommal, hogy azt tapasztaljuk, hogy érdeklődőink egy-egy egyeztetést követően úgy döntenek, hogy az általunk egyeztetett stratégia […]

Olvass tovább
Kreativitás vs. automatizmusok

A robotok elveszik a munkánkat? Ahogy egyre többet hallani marketing automatizmusokról, robotokról felmerül a kérdés, hogy mi lesz a kreativitás szerepe a marketingben a jövőben? Mi azt mondjuk, hogy ugyanúgy kulcsszerepe lesz, mint most. Félreértés ne essék, mi nagyon is hiszünk az adatlapú marketingben. Azonban abban is hiszünk, hogy az adatok nem elfojtják, és nem […]

Olvass tovább
Te is bekerültél a Facebook letiltási hullámba?

Mostanában bárhova is nézünk mindenhol letiltott hirdetési fiókokat látunk! Belépünk a szakmai csoportokba: letiltott Facebook hirdetési fiókok! Jönnek a megkeresések online: Letiltották a hirdetési fiókom. Belépünk a hirdetéskezelőbe: igen, jól gondoljátok, a Facebook azzal fogad, hogy letiltotta valamelyik hirdetési fiókunk! Szinte mindennapossá vált, hogy ezzel a problémával szembesülünk, ezért úgy gondoltuk összeszedjük nektek a tapasztalatokat […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
Adatkezelési tájékoztató
Impresszum 
©Copyright 2020. RG Stúdió Kft. Minden jog fenntartva!

Székhely: 7632 Pécs, Kodolányi János u. 37
Telefon: +36 30 539 35 56
E-mail: info@rgstudio.hu
  • vallalhato-vallalkozas-rg-studio
  • Digitálisan felkészült vállalkozás
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram