Berek Péter az országban negyedikként került fel a Manychat ügynökségi listájára

2020-02-03

<<< Vissza a bloghoz
2020-02-03

A Facebook a 2019-es F8-on bejelentette, hogy a fókuszt a vállalat platformjai közül a Messengerre fogja helyezni. A csatorna jelenleg 1,3 milliárd aktív felhasználóval büszkélkedik, a vállalat tervei szerint ez a szám 2021-re 2,4 milliárdra növekszik.

A platformban rejlő potenciált egyre több vállalat ismeri fel, hiszen havonta körülbelül 20 milliárd üzenetváltás történik a felhasználók és az üzleti oldalak között. Ezeknek az üzeneteknek az automatizálásához, illetve a felhasználói élmény növelése érdekében körülbelül 300.000-en alkalmaznak chatbotot a vállalati oldalukon.

Milyen lehetőségeket rejt egy chatbot?

A chatbotokra sokan úgy tekintenek, mint egy olyan rendszer, ami ki tudja váltani a hírlevelezőt, vagy amely ügyfélszolgálati tevékenységet tud ellátni. Egy chatbot azonban ennél sokkal több funkciót is képes ellátni: tudjuk a felhasználóinkat az általunk megadott ismérvek alapján szegmentálni, van lehetőségünk érdeklődőket gyűjteni a rendszeren keresztül, bemutathatjuk a termékünket/szolgáltatásunkat, terelhetünk forgalmat a weboldalunkra, illetve a fizikai boltunkba, lebonyolíthatunk nyereményjátékokat, megfelelő adatkezelés mellett egyszerűen, alacsony átlagköltségen tudunk feliratkozókat gyűjteni a hírlevél listánkra, értékesíthetünk, vagy akár időpontfoglaló rendszert is építhetünk a folyamataink közé.

Az előbb felsorolt funkcióknak, illve tapasztalatainknak köszönhetően úgy látjuk, hogy egy chatbot az egyik leghatékonyabb marketing eszköz lehet egy vállalat számára.

Agency Partner és Messenger Marketing Expert minősítéssel rendelkezünk

Ahhoz azonban, hogy ügyfeleinket a legmagasabb színvonalon tudjuk kiszolgálni, elengedhetetlen a folyamatos szakmai fejlődés. A Manychat követelményeinek megfelelve elsőként Agency Partner, majd pedig Messenger Marketing Expert minősítést szerezett kollégánk, Berek Péter!

Az Agency Partner minősítésnek köszönhetően tagja lettünk egy olyan belső közösségnek, amelyben az ügynökségi partnerek kommunikálhatnak egymással, ezen felül pedig a Manychat további szakmai anyagokat biztosít a magas szakmai szint fenntartása érdekében. A minősítés által elsőbbségi ügyfélszolgálatban részesülünk, azaz amennyiben az ügyfélszolgálat segítségére van szükségünk, a kérsünket előre veszi a rendszer. Nem utolsó sorban pedig megkaptuk az Agency Partner minősítést igazoló jelvényt.

Ezt követően pedig a magasabb szintű követelményeknek megfelelve Peti megszerezte a Messenger Marketing Expert minősítést is, ezáltal megkaptuk a minősítést igazoló jelvényt, illetve Peti felkerült a Manychat ügynökségi listájára, amely a Manychat hivatalos oldalán (https://manychat.com/agency/listing/) segíti a vállalatokat a megfelelő chatbot építő ügynökség kiválasztásában.

Erre a listára 4.-ként sikerült felkerülnie Magyarországról!

Ha Te is szeretnéd kibővíteni online marketing eszköztárad és alkalmaznál ChatBot-ot az online kommunikációdban, vagy a jelenlegi ChatBot-odat turbóznád fel,  akkor írj nekünk!

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Te is bekerültél a Facebook letiltási hullámba?

Mostanában bárhova is nézünk mindenhol letiltott hirdetési fiókokat látunk! Belépünk a szakmai csoportokba: letiltott Facebook hirdetési fiókok! Jönnek a megkeresések online: Letiltották a hirdetési fiókom. Belépünk a hirdetéskezelőbe: igen, jól gondoljátok, a Facebook azzal fogad, hogy letiltotta valamelyik hirdetési fiókunk! Szinte mindennapossá vált, hogy ezzel a problémával szembesülünk, ezért úgy gondoltuk összeszedjük nektek a tapasztalatokat […]

Olvass tovább
Ugye mi jó barátok vagyunk?

A hosszú együttműködések olyanok, mint a régi barátok, és George R. R. Martin azt mondta, hogy „a régi jó barátoknak sohasem kellene habozniuk, hogy egymásra bízzák magukat.” Pontosan erre törekszünk mi is egy együttműködésben, hogy olyan bizalom és erre épülő munkakapcsolat alakuljon ki, amelyik a régi barátokra jellemző. Nyilván nincsenek illúzióink azzal kapcsolatban, hogy az […]

Olvass tovább
Az online marketing, olyan, mint a hagyma

Az online marketing olyan, mint a hagyma (meg mint az ogre). Réteges. Ha visszafejtünk egy réteget, mögötte egy újabb réteg lesz és egy újabb, ami mind hozzájárul ahhoz, hogy valami jól működjön. Vagy valami ne működjön jól. Ezért az együttműködéseinkben sosem csak a felszínt nézzük. Nem kezdjük el csiszolgatni a külső réteget anélkül, hogy le […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram