Berek Péter az országban negyedikként került fel a Manychat ügynökségi listájára

2020-02-03

<<< Vissza a bloghoz
2020-02-03

A Facebook a 2019-es F8-on bejelentette, hogy a fókuszt a vállalat platformjai közül a Messengerre fogja helyezni. A csatorna jelenleg 1,3 milliárd aktív felhasználóval büszkélkedik, a vállalat tervei szerint ez a szám 2021-re 2,4 milliárdra növekszik.

A platformban rejlő potenciált egyre több vállalat ismeri fel, hiszen havonta körülbelül 20 milliárd üzenetváltás történik a felhasználók és az üzleti oldalak között. Ezeknek az üzeneteknek az automatizálásához, illetve a felhasználói élmény növelése érdekében körülbelül 300.000-en alkalmaznak chatbotot a vállalati oldalukon.

Milyen lehetőségeket rejt egy chatbot?

A chatbotokra sokan úgy tekintenek, mint egy olyan rendszer, ami ki tudja váltani a hírlevelezőt, vagy amely ügyfélszolgálati tevékenységet tud ellátni. Egy chatbot azonban ennél sokkal több funkciót is képes ellátni: tudjuk a felhasználóinkat az általunk megadott ismérvek alapján szegmentálni, van lehetőségünk érdeklődőket gyűjteni a rendszeren keresztül, bemutathatjuk a termékünket/szolgáltatásunkat, terelhetünk forgalmat a weboldalunkra, illetve a fizikai boltunkba, lebonyolíthatunk nyereményjátékokat, megfelelő adatkezelés mellett egyszerűen, alacsony átlagköltségen tudunk feliratkozókat gyűjteni a hírlevél listánkra, értékesíthetünk, vagy akár időpontfoglaló rendszert is építhetünk a folyamataink közé.

Az előbb felsorolt funkcióknak, illve tapasztalatainknak köszönhetően úgy látjuk, hogy egy chatbot az egyik leghatékonyabb marketing eszköz lehet egy vállalat számára.

Agency Partner és Messenger Marketing Expert minősítéssel rendelkezünk

Ahhoz azonban, hogy ügyfeleinket a legmagasabb színvonalon tudjuk kiszolgálni, elengedhetetlen a folyamatos szakmai fejlődés. A Manychat követelményeinek megfelelve elsőként Agency Partner, majd pedig Messenger Marketing Expert minősítést szerezett kollégánk, Berek Péter!

Az Agency Partner minősítésnek köszönhetően tagja lettünk egy olyan belső közösségnek, amelyben az ügynökségi partnerek kommunikálhatnak egymással, ezen felül pedig a Manychat további szakmai anyagokat biztosít a magas szakmai szint fenntartása érdekében. A minősítés által elsőbbségi ügyfélszolgálatban részesülünk, azaz amennyiben az ügyfélszolgálat segítségére van szükségünk, a kérsünket előre veszi a rendszer. Nem utolsó sorban pedig megkaptuk az Agency Partner minősítést igazoló jelvényt.

Ezt követően pedig a magasabb szintű követelményeknek megfelelve Peti megszerezte a Messenger Marketing Expert minősítést is, ezáltal megkaptuk a minősítést igazoló jelvényt, illetve Peti felkerült a Manychat ügynökségi listájára, amely a Manychat hivatalos oldalán (https://manychat.com/agency/listing/) segíti a vállalatokat a megfelelő chatbot építő ügynökség kiválasztásában.

Erre a listára 4.-ként sikerült felkerülnie Magyarországról!

Ha Te is szeretnéd kibővíteni online marketing eszköztárad és alkalmaznál ChatBot-ot az online kommunikációdban, vagy a jelenlegi ChatBot-odat turbóznád fel,  akkor írj nekünk!

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Mire számíthatunk 2021-ben az online piacon?

Talán sosem volt olyan nehéz jóslatokat, elvárásokat mondani egy évre, mint most. Eddig minden év végén már nagyjából láttuk azt, hogy milyen lesz a következő, de legalábbis a trendeket, meghatározó gondolatokat és jellemző stratégiákat fel lehetett előre térképezni. Idén nem. Idén tanácsokat adunk inkább arra, hogy hogyan készüljünk fel a következő évre, ennek az évnek […]

Olvass tovább
Mit tanított nekünk 2020?

A Collins szótár minden évben kihirdeti az év szavát, és tökéletesen jellemzi az évet az, hogy idén ez a szó a lockdown (vagyis lezárás, karantén) lett. Ha az online marketing világában keressük 2020 legjellemzőbb kifejezéseit akkor valószínűleg az újratervezés, reagálás és fejlesztés lennének azok a szavak amik először az eszünkbe jutnak. Ha a saját dolgainkra, […]

Olvass tovább
Egy sikeres NEM Black Friday akció novemberben

A novemberi időszak mindig nagyon sűrű online marketing kampányok tekintetében egyrészt mert a karácsony közeledtével egyre több a hirdető és nagyobb a zaj, másrészt pedig ez a fekete pénteki akciók hónapja. Fekete hónaptól kezdve fekete napokig mindenféle ajánlattal találkozunk, ezért elég nehéz kiemelkedni a kedvezményes lehetőségek közül. Ügyfelünk, aki társasjátékokat és kártyajátékokat forgalmaz több kedvezményes […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram