Berek Péter az országban negyedikként került fel a Manychat ügynökségi listájára

2020-02-03

<<< Vissza a bloghoz
2020-02-03

A Facebook a 2019-es F8-on bejelentette, hogy a fókuszt a vállalat platformjai közül a Messengerre fogja helyezni. A csatorna jelenleg 1,3 milliárd aktív felhasználóval büszkélkedik, a vállalat tervei szerint ez a szám 2021-re 2,4 milliárdra növekszik.

A platformban rejlő potenciált egyre több vállalat ismeri fel, hiszen havonta körülbelül 20 milliárd üzenetváltás történik a felhasználók és az üzleti oldalak között. Ezeknek az üzeneteknek az automatizálásához, illetve a felhasználói élmény növelése érdekében körülbelül 300.000-en alkalmaznak chatbotot a vállalati oldalukon.

Milyen lehetőségeket rejt egy chatbot?

A chatbotokra sokan úgy tekintenek, mint egy olyan rendszer, ami ki tudja váltani a hírlevelezőt, vagy amely ügyfélszolgálati tevékenységet tud ellátni. Egy chatbot azonban ennél sokkal több funkciót is képes ellátni: tudjuk a felhasználóinkat az általunk megadott ismérvek alapján szegmentálni, van lehetőségünk érdeklődőket gyűjteni a rendszeren keresztül, bemutathatjuk a termékünket/szolgáltatásunkat, terelhetünk forgalmat a weboldalunkra, illetve a fizikai boltunkba, lebonyolíthatunk nyereményjátékokat, megfelelő adatkezelés mellett egyszerűen, alacsony átlagköltségen tudunk feliratkozókat gyűjteni a hírlevél listánkra, értékesíthetünk, vagy akár időpontfoglaló rendszert is építhetünk a folyamataink közé.

Az előbb felsorolt funkcióknak, illve tapasztalatainknak köszönhetően úgy látjuk, hogy egy chatbot az egyik leghatékonyabb marketing eszköz lehet egy vállalat számára.

Agency Partner és Messenger Marketing Expert minősítéssel rendelkezünk

Ahhoz azonban, hogy ügyfeleinket a legmagasabb színvonalon tudjuk kiszolgálni, elengedhetetlen a folyamatos szakmai fejlődés. A Manychat követelményeinek megfelelve elsőként Agency Partner, majd pedig Messenger Marketing Expert minősítést szerezett kollégánk, Berek Péter!

Az Agency Partner minősítésnek köszönhetően tagja lettünk egy olyan belső közösségnek, amelyben az ügynökségi partnerek kommunikálhatnak egymással, ezen felül pedig a Manychat további szakmai anyagokat biztosít a magas szakmai szint fenntartása érdekében. A minősítés által elsőbbségi ügyfélszolgálatban részesülünk, azaz amennyiben az ügyfélszolgálat segítségére van szükségünk, a kérsünket előre veszi a rendszer. Nem utolsó sorban pedig megkaptuk az Agency Partner minősítést igazoló jelvényt.

Ezt követően pedig a magasabb szintű követelményeknek megfelelve Peti megszerezte a Messenger Marketing Expert minősítést is, ezáltal megkaptuk a minősítést igazoló jelvényt, illetve Peti felkerült a Manychat ügynökségi listájára, amely a Manychat hivatalos oldalán (https://manychat.com/agency/listing/) segíti a vállalatokat a megfelelő chatbot építő ügynökség kiválasztásában.

Erre a listára 4.-ként sikerült felkerülnie Magyarországról!

Ha Te is szeretnéd kibővíteni online marketing eszköztárad és alkalmaznál ChatBot-ot az online kommunikációdban, vagy a jelenlegi ChatBot-odat turbóznád fel,  akkor írj nekünk!

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

A chatbotok fontossága a jelenlegi helyzetben

A jelenlegi helyzetben az online folyamatok és eszközök elkerülhetetlenné váltak minden vállalat számára. Az egyik ilyen eszköz a Messenger chatbot, amely azon felül, hogy hatékonyan tartja a kapcsolatot meglévő és potenciális ügyfeleinkkel, pénzt és időt spórol meg cégünk számára. Az alábbiakban 5 példán keresztül mutatjuk be, hogy miért célszerű minden vállalat számára a Messenger chatbot […]

Olvass tovább
Hogyan és milyen rendszerekkel állj át pillanatok alatt a home officera?

Az elmúlt hetek és napok történéseit egy több oldalas cikkben sem lehetne összefoglalni, hiszen az az információ mennyiség ami világ szinten ránk ömlött az egyes médiumoknak köszönhetően, feldolgozhatatlan. Sajnos a közelmúlt történései azonban szinte mindenkitől aki teheti azt kívánja, hogy áttérjen a home office-ra, azaz az otthoni munkavégzésre, ami koránt sem egyszerű feladat. Ehhez szeretnénk […]

Olvass tovább
Fordítsd a másik orcád is az online felé

A koronavírus miatt, de talán inkább a szigorú – de szükséges – kormányintézkedések miatt sok kis és középvállalat kényszerül rá arra, hogy a működését átszervezze. A vásárlók mobilitása és a fókuszuk változása miatt számos iparág került nehéz helyzetbe, de szerencsére azt látjuk, hogy akik erős online jelenléttel rendelkeznek, azok kevésbé sínylik meg a jelenlegi szituációt. […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram