Az Instagram őszi újdonságai

2018-10-09

<<< Vissza a bloghoz
2018-10-09

Az ősz folyamán is számos újdonsággal rukkolt elő az Instagram, amivel még élvezhetőbbé és szórakoztatóbbá teszi a platformját. A világszinten több mint 1 milliárd, hazai szinten pedig 2 millió felhasználóval rendelkező közösségi média felületben rejlő üzleti lehetőségeket egyre többen ismerik fel. Éppen ezért blogcikkünkben összeszedtük a legfrissebb őszi funkciókat, melyek hozzájárulhatnak profilod eredményességéhez.

1. Megjelent a nametag opció

Mi is a nametag? Röviden egy személyre szóló névcímke Instagramon, amely által kreatív módon népszerűsítheted profilodat. Olyan, mint egy egyedi QR, melyet megoszthatsz másokkal annak érdekében, hogy egyszerűen bekövessenek az Instagramon.
Ezt az új funkciót a profilod oldalsó menüsávjában éred el. A „nametag” gombra kattintva könnyedén személyre szabhatod névcímkédet emojik, matricák vagy akár selfiek használatával. Miután elkészítetted a névcímkédet, érdemes másoknak is megmutatnod, hogy be tudjanak követni, továbbá különböző közösségi média felületeiden is megoszthatod a namtaged a követőszerzés reményében.

2. Shopping tag a történetekben

Statisztikák szerint havonta 90 millió felhasználó koppint rá a vásárlásra ösztönző címkékre az Instagram felületén. Ebből kifolyólag az Instán jelenlévő márkák mostantól már shoppingcímkéket is elhelyezhetnek a sztori tartalmaikba, ezzel magasabb szintre emelve a konverziós arányt.  
Hogyan működik?
A shopping tag által történeteidben könnyedén megadhatsz egy terméknevet tartalmazó vásárlási címkét, melyre rákoppintva a felhasználók eljutnak a terméked adatlapjára. Itt pedig további képeket és információkat, valamint vásárlásra ösztönző hivatkozást találnak. Az értékesítés növelése mellett ez a funkció remek lehetőséget kínál ahhoz, hogy insight, mélyebb tartalmú történeteket mutass be a termékeiddel és márkáddal kapcsolatban.

3. Hashtagek elrejtése

Az Instagramon hatalmas jelentőséggel bírnak a különböző #hashtagek, hiszen használatukkal könnyen növelhetjük mind márkánk ismertségét, mind követőtáborunk mértékét a felületen. Jelenleg összesen 30 db hashtag használata a megengedett a posztok alatt, azonban egy új fejlesztésnek köszönhetően nemsokára bármennyi kulcsszavat használatunk majd. Továbbá az Instagram emellett teszteli a hashtagek elrejtésének a lehetőségét is, ennek köszönhetően az egyes esetekben zavaró kulcsszavak a jövőben nem a képaláírás alatt vagy a hozzászólásokban fognak megjelenni. A platform egyik fejlesztése Jane Manchun Wong megosztotta az új funkcióval kapcsolatos tapasztalatait és az általa közzétett fotókon jól látható az „Add Hashtags” lehetőség, ahova beírhatók a poszthoz tartozó releváns kulcsszavak. Azt még nem lehet tudni mikorra lesz elérhető ez az újdonság, mindenestre nagy segítséget nyújthat a tudatos Instagram felhasználóknak.

Elmélyítenéd tudásod az Instagram felületében, hogy hatékonyabbá tedd kommunikációd? Vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk az eredményes Insta jelenlét kiépítésében, vagy válaszd konzultációs szolgáltatásunkat, mely során feltérképezzük a platformban rejlő lehetőségeidet és személyre szabott tanácsokkal látunk el! 

 

Szerző:
Bognár Adrienn
Online Marketing Menedzser

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

Valentin nap, esküvő szezon, hol vagytok menyasszonyok? - Így érd el esküvői szolgáltatóként a célcsoportodat eredményes közösségi marketing kampányokkal!

Ha te is a szolgáltatói piacon dolgozol, akár étteremvezetőként, esküvőszervezőként, dekorosként, ruhatervezőként, fotósként vagy zenekar vezetőként akkor biztosan tudod, hogy ez az időszak a legideálisabb arra, hogy egy intenzív kampányba kezdj az egyes közösségi média csatornákon. Éppen ezért, most a tapasztalataink alapján adunk nektek pár tippet, hogyan érhetitek el a célcsoportotokat hatékonyan és milyen kampányokat […]

Olvass tovább
5 tipp a sikeres eseménymarketingért

A különböző közösségi média felületek használata elengedhetetlen, ha egy közelgő esemény megszervezése előtt állsz. Ugyanakkor fontos, hogy legyen egy átgondolt közösségi kommunikációs stratégiád a rendezvény szervezése mellett. Blogcikkünkben 5 hasznos tippel látunk el, mely segíthet fellendíteni közelegő eseménye(i)d iránti érdeklődést! Válaszd ki a fő platformot Érdemes az esemény célközönségéhez igazítanod a kommunikációd, ezért mindenek előtt […]

Olvass tovább
Játék a szívekkel – Hozz össze egy gyors nyereményjátékot Valentin-Napra!

A szerelem már a levegőben van, mindjárt itt a Valentin nap. A szerelmesek ünnepére hozz össze te is egy bejegyzés alapú nyereményjátékot, hogy aktivizáld a rajongótáborod! Gyorsan megvannak az előkészületek és hamar le tudod bonyolítani. Tegyük tisztába a szabályokat, hogy a nyereményjáték neked se okozzon szívfájdalmat. Ha Facebook posztban játszol, akkor a közösségi oldal szabályzata […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
CHATBOT FELIRATKOZÁS
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
RG Stúdió Kft.
1113 Budapest, Bocskai út 77-79.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram