Alkotói válság a Facebook kommunikációban?

2017-08-10

<<< Vissza a bloghoz
2017-08-10

6+1 tipp a sikeres Facebook kommunikációhoz!

Ha nálad is ütötte már fel a fejét a probléma, hogy szeretnéd az erőforrásaid optimális felhasználása végett időzíteni a posztjaidat, de valamiért, amikor nekiállsz, előre tartalmakat készíts, az első három poszt után kifogy az ötlettárad, akkor ez a cikk most Neked szól!

Folyamatosan felmerülnek a kérdések azzal kapcsolatban, hogy mi kell a Facebook oldalunk rajongóinak, milyen témákat, cikkeket olvasnak szívesen? Közben tudjuk, hogy nélkülözhetetlen a vállalkozásunk oldalán támogatni értékesítési tevékenységünket is, de hogyan tegyük ezt úgy, hogy közben élvezhető tartalmakat adjunk át a rajongóinknak?

Íme, néhány tipp annak érdekében, hogy fellendítsd a kommunikációd és rávedd a felhasználókat, hogy elolvassák és megosszák a posztjaidat:

 1. Készíts tartalomnaptárt!

Ha előre szeretnéd ütemezni a posztjaidat, akkor érdemes megtervezned mikor mit publikálsz majd. Kutass egy kicsit, hogy a versenytársak milyen tartalmakat osztanak meg és milyen reakciót váltanak ki a rajongóikból. Szedd össze egy excel táblázatban, hogy melyik napon milyen tartalmú posztot időzítenél így sokkal könnyebb lesz majd a kivitelezés.

 2. Legyél aktuális!

Fontos, hogy legyél naprakész a körülötted és a piacod körül történő eseményekkel, így mindig olyan témát dolgozhatsz fel, ami garantáltan érdekli a célcsoportod nagy részét is. Ilyen például, hogy rengeteg Facebook oldal indított nyereménykampányt, vagy közölt tartalmat a 2017-es Fina vizes VB-vel kapcsolatban. A lényeg, hogy vonj párhuzamot az aktuális esemény és a tevékenységed között!

 3. Írj blogot vagy készíts vlogot!

A mai trendek azt mutatják, hogy a leginkább kedvelt tartalmak a videós bejegyzések, főleg, ha feliratozod azt. Figyelj, hogy rövid tömör, lényegre törő videókat készíts, ami egyértelműen juttatja el az üzenetet a célcsoporthoz. Ha nincs kapacitásod videókat készíteni, akkor írj blogot, ahol folyamatosan hiteles és naprakész információkkal szolgálhatsz az olvasóid számára, ráadásul minden bogcikkedhez egy posztot tudsz rendelni, így folyamatosan forgalmat terelsz a weboldaladra és Facebookon is kommunikálsz.

 4. Figyelj az esztétikára!

Fontos, hogy kitűnj a tömegből. A legjobb, ha saját készítésű minőségi képeket készítesz, de ha nincs erre lehetőséged, akkor remek jogtiszta képeket tudsz letölteni például a pexels.com, vagy a pixabay.com oldalakról, ahol kategóriák szerint böngészhetsz.

 5. Legyél változatos!

A posztok típusát tekintve is érdemes időről időre megújulni. A Facebook rengeteg lehetőséget kínál: Lehetőséged van galéria formátumú posztok készítésére, itt az oldalad, vagy blogod, különböző kategóriájú bejegyzéseire irányíthatod a forgalmat. Egy másik lehetőség a slide show, ahol mini videót tudsz készíteni a képeidből akár termékről, akár szolgáltatásról legyen szó. Sajnos a link alapú posztokat már majdnem minden oldalnál kivezette a Facebook, azonban erre is van egy kiskapu, amiről bővebben ide kattintva Közösségi Kalandozások blogunkon olvashattok.

 6. Építs közösséget, ne értékesíts!

A legtöbb vállalkozás elköveti azt a hibát, hogy az organikus kommunikációjuk csak és kizárólag értékesítés támogatásra szolgál, és sok esetben nem értik az emberek miért nem reagálnak a bejegyzéseikre. A Facebookon mára hihetetlenül nagy lett a zaj, hirdetők tömkelegének bejegyzéseivel találkozhatunk a hírfolyamban, ezért fontos, hogy a Facebook oldalad első sorban a közösség építésre fókuszáljon, ezzel megalapozhatod, hogy rajongóidat a későbbiekben egy PPC kampány segítségével végig vezesd az értékesítési folyamaton, hogy aztán hűséges vásárlóiddá váljanak.

 +1 Ruházz be a Facebook hirdetésekbe!

Köztudott tény, hogy organikus kommunikációval már nem tudunk annyi embert elérni, amennyit szeretnénk, főleg, ha tudatosan építjük ki és célozzuk meg a célcsoportunkat, éppen ezért érdemes hirdetni a Facebookon.

Reméljük, hogy ezzel a néhány tippel tudtunk segíteni felpörgetni a Facebook kommunikációdat , ha bármilyen kérdés merülne fel benned a témával kapcsolatban, akkor keress fel bennünket és tanácsadóink segítenek, hogy vállalkozásoddal eredményesebben légy jelen a közösségi médiában.

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

Tartalomgyártás mesterfokon - tippek még a főszezon kezdete előtt

Napjainkban a közösségi média térhódításával és a „slow living” életmód előretörésével a turizmus teljesen átformálódott. Az utazások már nem feltétlen a pihenésről, sokkal inkább az élménykeresésről szólnak. Napunk legnagyobb részét a közösségi média különböző felületein töltjük, nem csoda hát, ha közelgő utazásainkhoz is innen gyűjtünk terveket és inspirációt. A Facebook, az Instagram, vagy a YouTube […]

Olvass tovább
Chatbotok, amelyek megváltoztatták az utazási ágazatot

A chatbotok és az utazások kezdenek egyre jobban összefonódni. A mesterséges intelligencia az iparág fontos elemévé vált, hiszen az utazók, illetve a vállalatok számára megegyszerűsíti a foglalások folyamatát, illetve segítséget nyújt az utazás alatt. Egy utazási chatbot segíthet a felhasználóknak kiválasztani a következő úti célt, megszervezni az utazást, illetve a látogatás alatt különböző látnivalókat javasolhat. […]

Olvass tovább
Álláshirdetés a közösségi médiában? Működik vagy maradjunk a jól bevált eszközöknél? Lássuk a gyakorlatban!

2019-ben fordult a kocka! Már nem a munkavállaló szalad a munka után, hanem a cégek keresik azokat a minőségi szakembereket, akikkel hosszú távon tudnak hatékonyan együttműködni. Ez a szemléletváltás alapjaiban módosítja az álláshirdetések gyakorlatban alkalmazható eszközrendszerét. Az alábbi esettanulmányban olyan ügyfeleinknél szerzett tapasztalatokat mutatunk be az online álláshirdetésekkel kapcsolatban, amik talán a te stratégiádat is […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
CHATBOT FELIRATKOZÁS
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
RG Stúdió Kft.
1113 Budapest, Bocskai út 77-79.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram