A jövő online marketingeseivel találkoztunk

2020-11-16

<<< Vissza a bloghoz
2020-11-16

Nem csak valljuk azokat az elveket és értékeket, amiket itt a blogcikkeinkben is sokszor hangsúlyozunk, és ami mellett mindennap dolgozunk, de küldetésünknek is tartjuk, hogy azokat tovább is terjesszük.

Ennek jegyében nemrégiben lehetőségünk adódott, hogy a munkamódszerünket (vagy annak egy szeletét) megosszuk a jövő marketingeseivel is.

A Pécsi Tudományegyetem gyakorlati oktatókkal egészíti ki a tanárai sorát a World of Practice hét során, amikor is cégek, marketing ügynökségek képviseletében érkeznek külsős előadók az egyetemre.

"Az előadó felkészültsége kifogástalan volt és nagyon érdekes, illetve motiváló volt hallani tőle személyes példákat, tapasztalatokat. Mind az előadás, mind a gyakorlati feladat lebonyolítása alatt nem lankadt a figyelmem, végig olyan témákról volt szó amiről tudni lehetett, hogy biztosan hasznosak lesznek számunkra a jövőben. Az egyes résztémák magyarázata is teljesen érthető és jól felépített volt, külön tetszett a ppt látványos kialakítása." - Paulusz Patrik

Az idei #wopweek-en mi is részt vettünk (persze online), ahol lehetőségünk adódott a marketing koncepciótervezésről, marketing stratégia alkotásról beszélni a diákokkal. Szívügyünk a téma, mert azt valljuk, hogy nem érdemes az online marketingbe in medias res belevágni, hanem csak megfelelő előkészületekkel, elemzéssel és tervezéssel. Ezért is hangsúlyozzuk mindig, hogy mennyire fontos az, hogy minden ügyfelet megismerjünk egy együttműködés előtt.

Az alapszakos hallgatókat is erre sarkalltuk, nevezetesen megmutattuk nekik azt, hogy milyen információkra lesz szükségük egy marketing stratégia megalkotásához, és azokat hogyan fogják tudni felhasználni ahhoz, hogy egy testre szabott, célorientált koncepciót vázoljanak fel.

"Szerintem nagyon érdekes volt a mai előadás, érthető volt és követhető. Tetszettek az előadó saját példái amelyet a saját tapasztalatból vett és végig fent tudta tartani a figyelmemet.

Sok minden megmaradt főleg a példák segítségével.

Nagyon jó volt belelátni abba, hogy mi hogyan működik. Sokan tényleg csak beleugranának abba hogy online hirdetnek stb, de ebből az előadásból látszott, hogy ez sok munkát és tervezést igényel, hogy igazán sikeres legyen a tervünk.  - Simon Nikolett

Persze mindezt számos az ügyfeleinktől szerzett példával támasztottuk alá, hogy még jobban felcsigázzuk a tanulókat a legjobb esetekkel, marketinges sztorikkal és jó megoldásokkal. Mert izgalmas egy munka ez a miénk, és mindig változatos is.

A vendégelőadás kapcsán csak pozitívan tudok nyilatkozni, érdekes, számomra eddig ismeretlen témákat is feldolgozott. Sokat lehetett tanulni egy olyan személytől, aki napi gyakorlatban alkalmazza a különböző marketing eszközöket, módszereket. Még nagyobb kedvet kaptam a marketinges munkakörben való elhelyezkedéshez.

Változatosságot tud vinni a hétköznapi előadások közé egy külsős előadó, mivel más szemszögből tekint a dolgokra, más témákat dolgoz fel, és személyes tapasztalatait is meg tudja osztani velünk a valós munka kapcsán. Ezek mellett segítéségével máris megismertem egy céget, ahová szívesen jelentkeznék szakmai gyakorlatra, vagy munkára a jövőben.

Nem mellesleg a gyakornoki programunkról is hallhattak. Ha van kedvük, nálunk is megszerezhetik első szakmai tapasztalatukat. Az bizonyos, hogy nem a kávéfőzést fogják gyakorolni, hanem élesben, frontvonalban (persze felügyelet mellett) beleláthatnak az online marketing rejtelmeibe.

Nagy öröm volt, hogy megismerhettük a tanulókat, beleláthattunk abba, hogy milyen a marketing oktatás ma az egyetemen, és mennyit változott mióta mi ott voltunk.

Nagyon szépen köszönjük a meghívást a #wopweek-re, szívesen visszamegyünk. Van még egy pár sztori a tarsolyunkban. 😊

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Mire számíthatunk 2021-ben az online piacon?

Talán sosem volt olyan nehéz jóslatokat, elvárásokat mondani egy évre, mint most. Eddig minden év végén már nagyjából láttuk azt, hogy milyen lesz a következő, de legalábbis a trendeket, meghatározó gondolatokat és jellemző stratégiákat fel lehetett előre térképezni. Idén nem. Idén tanácsokat adunk inkább arra, hogy hogyan készüljünk fel a következő évre, ennek az évnek […]

Olvass tovább
Mit tanított nekünk 2020?

A Collins szótár minden évben kihirdeti az év szavát, és tökéletesen jellemzi az évet az, hogy idén ez a szó a lockdown (vagyis lezárás, karantén) lett. Ha az online marketing világában keressük 2020 legjellemzőbb kifejezéseit akkor valószínűleg az újratervezés, reagálás és fejlesztés lennének azok a szavak amik először az eszünkbe jutnak. Ha a saját dolgainkra, […]

Olvass tovább
Egy sikeres NEM Black Friday akció novemberben

A novemberi időszak mindig nagyon sűrű online marketing kampányok tekintetében egyrészt mert a karácsony közeledtével egyre több a hirdető és nagyobb a zaj, másrészt pedig ez a fekete pénteki akciók hónapja. Fekete hónaptól kezdve fekete napokig mindenféle ajánlattal találkozunk, ezért elég nehéz kiemelkedni a kedvezményes lehetőségek közül. Ügyfelünk, aki társasjátékokat és kártyajátékokat forgalmaz több kedvezményes […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram