5 tipp a sikeres eseménymarketingért

2019-02-11

<<< Vissza a bloghoz
2019-02-11

A különböző közösségi média felületek használata elengedhetetlen, ha egy közelgő esemény megszervezése előtt állsz. Ugyanakkor fontos, hogy legyen egy átgondolt közösségi kommunikációs stratégiád a rendezvény szervezése mellett. Blogcikkünkben 5 hasznos tippel látunk el, mely segíthet fellendíteni közelegő eseménye(i)d iránti érdeklődést!

Válaszd ki a fő platformot

Érdemes az esemény célközönségéhez igazítanod a kommunikációd, ezért mindenek előtt gondold végig, melyik közösségi média felület felel meg leginkább a leendő résztvevőknek. Iparágtól vagy speciális célközönségtől függően egyes platformok hatékonyabbnak bizonyulhatnak. Íme egy gyors áttekintés. A Facebookon való jelenlét elengedhetetlen, így mindenképp érdemes posztolnod ezen a felületen. Ugyanakkor, ha egy kevésbé formális workshopot, vagy bloggertalálkozót szervezel, esetleg rendezvényed a fiataloknak szól, akkor az Instagram a legjobb választás. Ha pedig célközönségedet a B2B szektor képezi, vagy vállalati rendezvényt szervezel, akkor érdemes a LinkedIn felületén kommunikálnod.

Facebook esemény a #musthave elem

Nyilvánvalónak tűnhet, de eseményedhez tartozó közösségi kommunikációd mindenképp egészítsd ki egy Facebook esemény létrehozásával. Ez könnyű módja annak, hogy felhívd a figyelmet a rendezvényedre és meghívások segítségével még több emberhez juss el. Fektess kellő figyelmet az eseményed nevére, borítóképére és persze leírására is, mely legyen szórakoztató, emlékezetes és persze informatív. Az aktualitások kommunikálása mellet fontos tényező az interaktivitás, mivel ezzel növelhetőd az esemény iránt érdeklődő elkötelezettségét. Indítsd például szavazást, vagy folytass közvélemény kutatást a rendezvényhez kapcsolódóan.

Insight tartalmak megosztása

A különböző „behind the scenes”, vagyis az előkészületek bemutatása nagyszerű módja annak, hogy promotáld eseményed és növeld az elkötelezettséget. Az ilyen jellegű tartalmak ráadásul sokkal közvetlenebbek azáltal, hogy betekintést mutatnak a kulisszák mögé. Nem csak a rendezvény előtt, hanem az esemény alatt is érdemes insight fotókat, videókat vagy akár élő bejelentkezést megosztanod.

Hirdetés az eredményességért

A korábbi szempontokhoz nem kell beruházás, ugyanakkor érdemes fizetett hirdetésekkel támogatnod az eseményed. Facebook bejegyzésekkel a követőid mindössze 6-10%-át éred el organikusan, így mindenképpen javasolt hirdetési kampányban is gondolkodnod. A Facebook és a LinekdIn hirdetési rendszere számtalan célzási lehetőséget kínál, így biztos lehetsz benne, hogy eléred a számodra releváns embereket. A hirdetéseid legyenek kreatívak és figyelemfelkeltők, valamint érdemes benne kihangsúlyozni a jegyértékesítésre vonatkozó határidőket is.

Chatbot használata

Egyre inkább igaz, hogy a különböző üzenetküldő appok válnak a közösségi életünk központjává, így a chatbotok kiépítése és használata egyre fontosabb szerepet kap. A közösségi kommunikáció mellett érdemes chatbotot is alkalmaznod, mely személyre szabott és automatizált üzenetváltásba léphet a résztvevőkkel az esemény előtt, alatt és után is. Az új eseményinformációk kiküldéséhez vagy az esemény utáni értékeléshez és kapcsolattartáshoz is kiváló ez a platform. Ha belevágnál a Chatbot használatába, akkor érdemes megkeresned minket, hogy testreszabott ötleteinkkel segítsünk neked!

Az online marketing eszköztára rengeteg lehetőséget kínál, mellyel fellendítheted eseményedet és kapcsolatba léphetsz a résztvevőkkel. Remélhetőleg a cikkünkben bemutatott 5 tipp kellő inspirációval lát el. Ha azonban jól jönne egy kis szakmai segítség vagy szeretnéd, hogy hirdetéseid a legjobb eredményeket hozzák számodra, akkor konzultálj velünk!  

 

Szerző:
Bognár Adrienn
Online Marketing Menedzser

 

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

F8: Instagram újdonságok

Nem csak a Messenger felülete fog számos újítást kapni, hanem az Instagram platformjában rejlő funkciókat is tovább bővítik. Az F8 fejlesztői konferencián több újdonságot is bejelentettek. Röviden: eltűnnek a lájk számok, megvásárolhatjuk az influencerek termékeit és még több kreatív lehetőséggel dobhatjuk fel képeinket. Nézzük mire érdemes számítanunk! Volt lájk, nincs lájk Többször érte már az […]

Olvass tovább
Hogyan YouTube-ozzunk jól márkaként? Most eláruljuk!

Az elmúlt időszakban a Facebook és az Instagram mellett kiemelt szerepet kapott a YouTube is a cégek közösségi média életében, hiszen a videós tartalomfogyasztás jócskán lenyomta a régen jól bevált képes és szöveges tartalmainkat. Ráadásul a YouTube a világ legnagyobb videómegosztó közösségi média csatornájává nőtte ki magát az évek alatt. De hogyan is kell ezt […]

Olvass tovább
Újdonságunk: Professzionális időpontfoglaló ChatBot!

A vállalatok nagy részénél, főként a szolgáltató iparban elengedhetetlen az időpontfoglalás. Ennek is köszönhetően egyre több helyen találkozhatunk online időpontfoglaló rendszerrel. Ez a rendszer egyrészt időt takarít meg a vállalat számára, hiszen erőforrása szabadul fel azzal, hogy nem manuális történik az időpontok leegyeztetése. Másrészről pedig növelheti a felhasználók elégedettségét, hiszen nagyobb idő és energia ráfordítás […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
CHATBOT FELIRATKOZÁS
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
RG Stúdió Kft.
1113 Budapest, Bocskai út 77-79.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram