5 tipp a hatékony Facebook hirdetésért

2018-08-16

<<< Vissza a bloghoz
2018-08-16

A Facebook hirdetések sikeressége igen sok tényezőn múlik, így nincsen egy olyan biztos recept, amely mindenkinek beválna. Ugyanakkor vannak olyan tényezők, melyekre ha kellően odafigyelsz, akkor elősegíthetik kampányaid sikerességét. Összegyűjtöttünk pár egyszerű, ugyanakkor hatékony tippet, melyek használatával növelheted Facebook hirdetéseid eredményét.

1.  A kevesebb néha több – ügyelj a hirdetésszöveg mennyiségére!

Ügyelj arra, hogy egyszerűen, tömören és érthetően fogalmazz, mivel ez által könnyebben megragadhatod a felhasználók figyelmét. Hanyagold a felesleges szavakat, helyette emeld ki a céged/terméked előnyeit. Próbáld a célközönséged szemszögéből megragadni a dolgokat, és olyanokról írj, amik érzelmileg is megfoghatják őket. Releváns emojik használatával például megszakíthatod a hirdetések egyhangúságát és kreatívabbá, valamint olvashatóbbá teheted a leírásodat.

2. Figyelemfelkeltő kreatívokat használj!

A hirdetés kreatív elkészítése során mindig tartsd szem előtt, hogy az adott design a célközönséged ízléséhez és igényeihez igazodjon. Olyan képeket használj, amik valóban megragadják célcsoportod figyelmét és érdekes a számukra. Nem kell profi fotósnak lenned ahhoz, hogy látványos hirdetéseket készíts, csak ügyelj arra, hogy minőségi képeket használj. A magával ragadó kép mellett fontos figyelned a képen található szöveg mennyiségére is, ugyanis az olyan kreatívok, amelyek nincsenek tele szöveggel nagyobb hatást keltenek, továbbá több embert is érnek el.

3. Konverziónövelés bizalomépítésből!

Ha a Facebook hirdetésekkel a konverzió növelés a fő célod, akkor általánosságban elmondható, hogy a legjobb konverziók azok köréből érkeznek, akik ismerik a márkád vagy terméked és bíznak benned. Éppen ezért érdemes hirdetéseid célzását a rajongóidra vagy az általad gyűjtött remarketing listán szereplő felhasználókra beállítanod. Sőt, célozhatsz akár a konkurenciádra, vagy valamilyen hasonmás közönségre is. Gyakori hiba, hogy nem használod a remarketing  vagy a célcsoportodhoz hasonló emberek célzását. Hírlevél feliratkozókhoz hasonlók célzása, konvertálókhoz hasonlók célzása, weboldal látogatók tartgetálása mind jó lehetőség az eredményesség tekintetében.

4. Használj releváns CTA gombokat!

A Facebook felhasználók hajlamosabbak cselekedni akkor, ha erre felkérik őket. Éppen ezért érdemes élni a felhívás gombok adta lehetőséggel, amely kellően hatásos ahhoz, hogy növelje az átkattintási arányok mértékét. Ha a megfelelő felhívó gombot használod hirdetéseid során, akkor könnyedén forgalmat terelhetsz weboldalra vagy népszerűsítheted tartalmaidat. Lead generáláshoz tökéletes választás a Regisztráció vagy Feliratkozás gomb, szolgáltatás esetében az Időpont kérése, Foglalás most vagy Kapcsolatfelvétel pedig remek opció lehet. A lényeg, hogy próbáld meg azonnali akcióra ösztönözni a célközönségedet, és ragadd meg a figyelmüket.

5. Ügyelj az optimalizálásra

A legjobb eredmények elérése érdekében fordíts időt kampányaid optimalizálásra, hiszen így még hatékonyabbá teheted hirdetéseidet. Érdemes ezzel várnod pár napot a kampányt elindítást követően, hogy megfelelő következtetéseket tudj levonni hirdetéseiddel kapcsolatban. Optimalizálás során előfordulhat, hogy relevancia-pontszámod csökkenését tapasztalod, ilyen esetben ajánlott új kreatívokat készítened új hirdetésszöveggel, tartalommal. Próbálj keresni olyan visszatérő elemeket a hirdetéseid teljesítményében, amelyek alapján megállapítható, hogy mi az, ami működik. Ehhez érdemes rendszeresen tesztelned hirdetéseidet, hogy kitapasztald melyik a leghatékonyabb megoldás az egyes kampányok esetében.

Ha szeretnéd hatékonyabbá tenni Facebook hirdetéseid és úgy gondolod ehhez szakmai segítségre van szükséged, akkor írj nekünk! Facebook kampánykezelés szolgáltatásunk során segítünk, hogy hirdetéseid a legjobb eredményeket hozzák számodra!

 

Szerző:
Bognár Adrienn
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

Egy partnerkapcsolat, amely tényleg Erősnek bizonyult

Cégünk immár négy éve támogatja a Pannon Filharmonikusokat online marketing folyamataikban. Az alábbi interjú megtalálható a PFZ weboldalán, melyet Bereczki Lajos készített cégünk vezetőjével, Erős Gáborral. A beszélgetés során szóba került az RG Stúdió múltja, jelene és persze jövője is. Íme a részletek: - Mikori a kapcsolat a Pannon Filharmonikusokkal? - Több mint négy éve […]

Olvass tovább
2019-es videó marketing trendek

Bizonyára nem újdonság, hogy a videó napjainkban az online marketing egyik kulcsfontosságú eszköze. A videó a legjobban teljesítő tartalomtípus a Facebookon, a videókat tartalmazó tweetek 10-szer több elkötelezettséget kapnak, míg a LinkedIn felhasználók 20-szor nagyobb valószínűséggel osztják meg a videós tartalmakat a platformon. Nem meglepő, hogy 2020-ra a globális internetforgalom 82%-át várhatóan a videók generálják majd. […]

Olvass tovább
E-kereskedelemi kihívások, kapcsolatrendszer és nonprofit együttműködések a III. Big Marketing Day-en

A május 23-án megrendezésre kerülő III. Big Marketing Day konferenciánk tematikája a generációváltás köré épül, mely köztudottan számos kihívást rejt az üzleti élet minden terültén. Ebből kifolyólag az előadások témáját is úgy válogattuk össze, hogy garantáltan olyan tudást és tippeket adjanak, amelyekkel eredményesebbé tehető a vidéki vállalkozások (online) működése. Mi jellemzi ma a hazai e-kereskedelmet, s […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
CHATBOT FELIRATKOZÁS
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
RG Stúdió Kft.
1113 Budapest, Bocskai út 77-79.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram