5 marketing tipp a nyári uborkaszezonra

2020-07-23

<<< Vissza a bloghoz
2020-07-23

Biztosan Te is tapasztaltad már a nyári holtidőszakot, amikor ügyfeleid nyaralnak vagy éppen hosszabb szabadságon vannak. Ez az esetleges bevételkiesés mellett felszabadult kapacitást is jelenthet számodra, melyet érdemes kihasználnod.

Cikkünkben összeszedtünk 5 hatékony tippet, amelyekkel felturbózhatod online marketinged és eladásaid!

Itt az ideje, hogy frissítsd a weboldalat

Elemezd ki a weboldaladra vonatkozó statisztikákat és tárd fel az esetleges hibákat, optimalizálási lehetőségeket. Ezek alapján aktualizáld vagy frissítsd különböző menüpontjaid, tartalmaid, leírásaid. Nézd át a marketing üzeneteket, ha eddig nem tetted, akkor helyezz el CTA (felhívó) gombokat és próbáld meg kreatívabbá, informálóbbá varázsolni az oldalad.

Amennyiben webáruházzal rendelkezel, akkor cseréld le a termékleírásaidat érdekes, felhasználóbarát tartalmakra és frissítsd a termékfotókat.

online marketing webáruház

Tedd rendbe weboldalad SEO-ját is! Egy jól kialakított keresőoptimalizálási stratégia számos előnnyel jár. Általa több organikus látogatóra magasabb konverziós arányra és alacsonyabb visszafordulási arányra számíthatsz. Ha ebben szeretnél szakértői csapatunk segítéségét kérni, akkor kattints ide a részletekért!

Tervezz előre, használj tartalomnaptárt

Ha a nyár folyamán bőven akadnak szabad kapacitásaid, akkor tervezd meg előre a közösségi tartalmaidat, főbb havi tematikáidat, szezonális kampányaidat az év hátralevő részére! Ebben nagy segítséget nyújthat egy tartalomnaptár elkészítése, melynek használatával hosszú távon minimalizálhatod a Facebook kommunikáció elkészítésére és kigondolására fordított idődet.

Amennyiben tanácstalan vagy mit posztolj Instagramra, akkor kattins ide, amennyiben pedig Facebook marketing tippekről olvasnál, akkor inspirálódj alábbi cikkünkből.

facebook tartalomnaptár

Ha pedig inspiratív hangulatban vagy, akkor jegyzeteld le gondolataid és ötleteid, melyek később jól fognak jönni, ha éppen nincs ihletet arra mit is kommunikálj a közösségi felületeiden.

Gondold újra szolgáltatásaidat

Bővítsd/fejleszd termékpalettád és szolgáltatásaidat vagy kombináld az eddigieket és dolgozz új csomagajánlatokat! Például a legnépszerűbb terméked/szolgáltatásod mellé tegyél egy olyat, amely kevésbé közkedvelt, így növelve annak eladási mennyiségét. Ezen kívül érdemes egyedi upsell lehetőségekben is gondolkodnod. Ehhez pedig párosíts egy végdátumot, kihangsúlyozva azt, hogy ez az ajánlat csak X napig érhető el, így valóban megéri lecsapni rá.

Ha aktivizálnád követőidet vagy tanácstalan vagy milyen csomagokat állíts össze, akkor kérd ki vásárláóid, rajongóid véleményét! Indíts szavazást közösségi felületeiden arról, hogy milyen csomagösszeállításoknak örülnének legjobban, így az elköteleződés mellett vásárlásaid számát is egyszerűen növelheted!

Indíts céges blogot

Gondolkoztál már azon, hogy elkezdj blogolni? Akkor most itt az idő, hogy hozzáláss!

marketing-blog

Céges blog vezetésével és érdekes, edukáló tartalmak írásával növelheted a weboldalad vagy webáruházad organikus elérését, így több látogatót szerezhetsz, ezzel faragva a hirdetési költségedből. Ráadásul a statisztikák szerint a bloggal rendelkező cégek havi konverziós aránya 126%-kal magasabb, mint a blog nélküli társaiknak.

Mire figyelj blogírás során és miért érdemes blogolnod? Olvasd el cikkünket a témában!

Fejlődj és inspirálódj

A lazább, nyári napokat használd ki arra, hogy továbbfejleszd és képezd magad a számodra érdekes, releváns témakörökben! Olvass olyan szakmai könyveket vagy végezz el olyan képzéseket, amelyekre eddig nem jutott időd.

Érdemes böngészned blogunkon, ahol az online marketing számos témakörét járjuk körbe hasznos tanácsokat és stratégiákat adva Neked.

Amennyiben pedig velünk közösen fejlesztenéd vállalkozásod és online marketinged, akkor ajánljuk konzultációnk és mentor programunk.

Kérdésed van vagy egy szakmai csapattal együttműködve aknáznád ki az online marketingben rejlő lehetőségeidet? Keress minket a részletekért!

Szerző:
Bognár Adrienn
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Az online marketing, olyan, mint a hagyma

Az online marketing olyan, mint a hagyma (meg mint az ogre). Réteges. Ha visszafejtünk egy réteget, mögötte egy újabb réteg lesz és egy újabb, ami mind hozzájárul ahhoz, hogy valami jól működjön. Vagy valami ne működjön jól. Ezért az együttműködéseinkben sosem csak a felszínt nézzük. Nem kezdjük el csiszolgatni a külső réteget anélkül, hogy le […]

Olvass tovább
A referenciák ereje, avagy esettanulmány az esettanulmányok megosztásáról

Azt már régóta tudjuk, és reméljük ti is tudjátok, hogy az online világban a legmegbízhatóbb forrás egy fogyasztónak az ismerőseinek a szava. Ha valaki, akiben Ő bízik és/vagy hitelesnek tart korábban már kipróbálta, felpróbálta, látta, szagolta, fogta azt a terméket, vagy részesült abban a szolgáltatásban, amit Ő is kinézett magának az lesz hiteles. Ahogy egyre […]

Olvass tovább
Hogyan találj magadnak Marketingest, „marketinges” helyett!

Korábban már mi is írtunk róla, hogy milyen szempontok szerint érdemes marketing ügynökséget választani, de ezek a szempontok az utóbbi hetek-hónapok változásai miatt egy kicsit átalakultak, szóval érdemes nekünk is frissíteni a neked segítséget nyújtó check listánkat. Sajnos az a tapasztalatunk, hogy sokan pejoratív értelemben gondolnak a marketingesekre, és ez abból fakad, hogy sokan csalódtak […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram