5 marketing tipp a nyári uborkaszezonra

2020-07-23

<<< Vissza a bloghoz
2020-07-23

Biztosan Te is tapasztaltad már a nyári holtidőszakot, amikor ügyfeleid nyaralnak vagy éppen hosszabb szabadságon vannak. Ez az esetleges bevételkiesés mellett felszabadult kapacitást is jelenthet számodra, melyet érdemes kihasználnod.

Cikkünkben összeszedtünk 5 hatékony tippet, amelyekkel felturbózhatod online marketinged és eladásaid!

Itt az ideje, hogy frissítsd a weboldalat

Elemezd ki a weboldaladra vonatkozó statisztikákat és tárd fel az esetleges hibákat, optimalizálási lehetőségeket. Ezek alapján aktualizáld vagy frissítsd különböző menüpontjaid, tartalmaid, leírásaid. Nézd át a marketing üzeneteket, ha eddig nem tetted, akkor helyezz el CTA (felhívó) gombokat és próbáld meg kreatívabbá, informálóbbá varázsolni az oldalad.

Amennyiben webáruházzal rendelkezel, akkor cseréld le a termékleírásaidat érdekes, felhasználóbarát tartalmakra és frissítsd a termékfotókat.

online marketing webáruház

Tedd rendbe weboldalad SEO-ját is! Egy jól kialakított keresőoptimalizálási stratégia számos előnnyel jár. Általa több organikus látogatóra magasabb konverziós arányra és alacsonyabb visszafordulási arányra számíthatsz. Ha ebben szeretnél szakértői csapatunk segítéségét kérni, akkor kattints ide a részletekért!

Tervezz előre, használj tartalomnaptárt

Ha a nyár folyamán bőven akadnak szabad kapacitásaid, akkor tervezd meg előre a közösségi tartalmaidat, főbb havi tematikáidat, szezonális kampányaidat az év hátralevő részére! Ebben nagy segítséget nyújthat egy tartalomnaptár elkészítése, melynek használatával hosszú távon minimalizálhatod a Facebook kommunikáció elkészítésére és kigondolására fordított idődet.

Amennyiben tanácstalan vagy mit posztolj Instagramra, akkor kattins ide, amennyiben pedig Facebook marketing tippekről olvasnál, akkor inspirálódj alábbi cikkünkből.

facebook tartalomnaptár

Ha pedig inspiratív hangulatban vagy, akkor jegyzeteld le gondolataid és ötleteid, melyek később jól fognak jönni, ha éppen nincs ihletet arra mit is kommunikálj a közösségi felületeiden.

Gondold újra szolgáltatásaidat

Bővítsd/fejleszd termékpalettád és szolgáltatásaidat vagy kombináld az eddigieket és dolgozz új csomagajánlatokat! Például a legnépszerűbb terméked/szolgáltatásod mellé tegyél egy olyat, amely kevésbé közkedvelt, így növelve annak eladási mennyiségét. Ezen kívül érdemes egyedi upsell lehetőségekben is gondolkodnod. Ehhez pedig párosíts egy végdátumot, kihangsúlyozva azt, hogy ez az ajánlat csak X napig érhető el, így valóban megéri lecsapni rá.

Ha aktivizálnád követőidet vagy tanácstalan vagy milyen csomagokat állíts össze, akkor kérd ki vásárláóid, rajongóid véleményét! Indíts szavazást közösségi felületeiden arról, hogy milyen csomagösszeállításoknak örülnének legjobban, így az elköteleződés mellett vásárlásaid számát is egyszerűen növelheted!

Indíts céges blogot

Gondolkoztál már azon, hogy elkezdj blogolni? Akkor most itt az idő, hogy hozzáláss!

marketing-blog

Céges blog vezetésével és érdekes, edukáló tartalmak írásával növelheted a weboldalad vagy webáruházad organikus elérését, így több látogatót szerezhetsz, ezzel faragva a hirdetési költségedből. Ráadásul a statisztikák szerint a bloggal rendelkező cégek havi konverziós aránya 126%-kal magasabb, mint a blog nélküli társaiknak.

Mire figyelj blogírás során és miért érdemes blogolnod? Olvasd el cikkünket a témában!

Fejlődj és inspirálódj

A lazább, nyári napokat használd ki arra, hogy továbbfejleszd és képezd magad a számodra érdekes, releváns témakörökben! Olvass olyan szakmai könyveket vagy végezz el olyan képzéseket, amelyekre eddig nem jutott időd.

Érdemes böngészned blogunkon, ahol az online marketing számos témakörét járjuk körbe hasznos tanácsokat és stratégiákat adva Neked.

Amennyiben pedig velünk közösen fejlesztenéd vállalkozásod és online marketinged, akkor ajánljuk konzultációnk és mentor programunk.

Kérdésed van vagy egy szakmai csapattal együttműködve aknáznád ki az online marketingben rejlő lehetőségeidet? Keress minket a részletekért!

Szerző:
Bognár Adrienn
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Legutóbbi cikkek

Mire számíthatunk 2021-ben az online piacon?

Talán sosem volt olyan nehéz jóslatokat, elvárásokat mondani egy évre, mint most. Eddig minden év végén már nagyjából láttuk azt, hogy milyen lesz a következő, de legalábbis a trendeket, meghatározó gondolatokat és jellemző stratégiákat fel lehetett előre térképezni. Idén nem. Idén tanácsokat adunk inkább arra, hogy hogyan készüljünk fel a következő évre, ennek az évnek […]

Olvass tovább
Mit tanított nekünk 2020?

A Collins szótár minden évben kihirdeti az év szavát, és tökéletesen jellemzi az évet az, hogy idén ez a szó a lockdown (vagyis lezárás, karantén) lett. Ha az online marketing világában keressük 2020 legjellemzőbb kifejezéseit akkor valószínűleg az újratervezés, reagálás és fejlesztés lennének azok a szavak amik először az eszünkbe jutnak. Ha a saját dolgainkra, […]

Olvass tovább
Egy sikeres NEM Black Friday akció novemberben

A novemberi időszak mindig nagyon sűrű online marketing kampányok tekintetében egyrészt mert a karácsony közeledtével egyre több a hirdető és nagyobb a zaj, másrészt pedig ez a fekete pénteki akciók hónapja. Fekete hónaptól kezdve fekete napokig mindenféle ajánlattal találkozunk, ezért elég nehéz kiemelkedni a kedvezményes lehetőségek közül. Ügyfelünk, aki társasjátékokat és kártyajátékokat forgalmaz több kedvezményes […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram