5 hasznos tipp Black Friday kampányodhoz

2019-09-13

<<< Vissza a bloghoz
2019-09-13

Te már felkészültél az év végi marketing dömping időszakára? A karácsony még távolinak tűnhet, a Black Friday okozta roham azonban hamarosan itt lesz, úgyhogy érdemes már most felkészülnöd rá.
Blogbejegyzésünkben 5 praktikus tippet találsz, melyekre fordíts figyelmet, ha eredményes kampányokat szeretnél.

Gondolkodj időben, tervezz előre

A tudatos vásárlók már a Black Friday időszaka előtt felmérik a terepet és végiggondolják mit is kell beszerezniük az ünnepekre. Ezért érdemes már most megtervezned a fekete pénteki kampányod előkommunikációját! Ehhez készíthetsz egy tartalomnaptárt, melyben részletesen felvázolhatod mikor, mit szeretnél posztolni, hirdetni. A rendszeres, hangulatfokozó kommunikáció mellett gondolkodhatsz akár egy nyereményjátékban vagy egy adatbázis építő lead kampányban is.

Készüljön fel a weboldalad is a Black Friday őrületre

Akármennyi energiát és pénzt ölhetsz a hirdetéseidbe, ha a fogadó felületed nem képes kiszolgálni az oda érkező tömeget. Éppen ezért kiemelten fontos, hogy fejlesztőddel technikailag is átnézzétek a weboldalad. Miket érdemes megvizsgálni? Például a szerver kapacitását vagy a weboldal betöltődési sebességét, továbbá érdemes optimalizálnod az oldal megjelenését asztali és mobil nézetben is.

Az akciós termékeidnek szentelj kiemelt figyelmet és külön menüpontot a weboldalon. Ugyanakkor az is egy remek megoldás, ha egy külön landing oldalt készítesz kifejezetten a Black Friday kampányodra! Itt minden fontos információt, termékkategóriát, esetleges nyereményjátékhoz tartozó játékszabályt is feltüntethetsz. Így az érdeklődők könnyedén és gyorsan megkapják a számukra szükséges információkat.
Ha landing oldalban gondolkodsz, akkor keress minket, és segítünk egy ütős landing elkészítésében.

Hatékony hirdetések profi célzással

Ahogy már fentebb is írtuk, a kampány előkészületi időszaknak nagy jelentősége van. Amennyiben eredményes hirdetésekre vágysz, akkor az érdeklődés alapú célzások mellett elengedhetetlen a különböző remarketing célközönség használata is. Éppen ezért még a kampányindítás előtt hozz létre különböző remarketing célzásokat, például adott termékkategória, bizonyos termékek oldalainak a megtekintőire vagy kosár elhagyókra. Őket egy sokkal személyre szabottad üzenettel újból megszólíthatod, buzdítva őket a kedvezményes vásárlásra.

Ötletes kedvezmények és kreatív upsellek

A Black Friday tökéletes alkalom arra, hogy további kedvezményeket és upselleket kínálj a vásárlóidnak. Például adj mennyiségi kedvezményeket, vonj össze egyes termékeket, melyekből további akció jön le rendelés esetén, vagy engedd el a szállítási költséget X Ft vásárlás után.

Kreatív upsell lehetőségekkel pedig a már meglévő, hűséges ügyfeleidet is megszólíthatod, például egy kedvezményes kuponnal. Ezt érdemes a Black Friday előtt pár héttel kommunikálnod, hogy időben értesüljenek és készülni tudjanak az akciós vásárlásra.

Ügyfélszolgálat = Chatbot

Online marketing szempontból a Chatbot számos üzleti cél elérése tudjuk alkalmazni. A Black Friday őrület általában nagyszámú érdeklődéseket és kérdéseket szül, melyet érdemes minél hamarabb megválaszolni.

Egy jól felépített Chatbot az ügyfélszolgálatban is nagy szerepet tud betölteni. A gyakori kérdésekre egy Chatbot is remekül meg tudja adni a válaszokat, ráadásul azonnal. Így érdemes automatikus válaszokat beállítani a Messengeren keresztül érkező üzenetekre, aminek köszönhetően az érdeklődők megkapnak minden fontos információt a kiszállítással, a méretezéssel, a fizetéssel, illetve a vásárlással kapcsolatban.

A Black Friday kampányok remek kiegészítő eszköze a Chatbot, korábbi tapasztalatainkról itt olvashatsz.

Mint láthatod számos dologra érdemes odafigyelni a Black Friday kampány megtervezése és megvalósítása során.
Amennyiben úgy érzed jól jönne egy kis szakmai támogatás, legyen szó hirdetésekről, landing oldal vagy chatbot készítésről, akkor írj nekünk!


Szerző:
Bognár Adrienn
Online Marketing Menedzser

Segíthetünk fellendíteni online marketinged? 

KÉRJ VISSZAHÍVÁST!

Olvass tovább az alábbi témákban!

Legutóbbi cikkek

Facebook, Insta, YouTube, Messenger… Na de mi a helyzet a Whatsappal?

A közelmúltban rengeteg tartalmat, statisztikát és trendet hoztunk nektek az egyes közösségi média csatornákkal kapcsolatban, mint például a Facebook, az Instagram, a YouTube vagy a Messeneger, de egy nagyon fontos platfromról még nem esett szó. Ez pedig nem más, mint a szintén Facebook tulajdonban levő Whatsapp üzenetküldő alkalmazás. Mit is kell tudni a Whatsapp felületéről? […]

Olvass tovább
Add el magad a jövőbeli munkatársaidnak!

A jó munkaerőt megtalálni nem egyszerű, és egyre nehezebb lesz. Az álláskeresők tudatosabbak és egyre inkább felismerik, és elvárják, hogy a munkaadók ne csak a munkaadói elvárásokról beszéljenek, hanem arról is, hogy milyen élmény náluk dolgozni. A hagyományos száraz felsorolása a juttatásoknak, elvárásoknak és feladatoknak már nem elégíti ki a munkavállalók igényeit, ezek már nem […]

Olvass tovább
2020-as közösségi média tartalmi trendek

A közösségi média felületek folyamatosan változnak, a technológiai fejlődések mellett mind az eszközök, mind a fogyasztói szokások, mind pedig a platformok tekintetében. Mindez pedig új lehetőségeket biztosít a felhasználóknak, illetve a vállalatoknak a közösségi kommunikáció fejlesztése tekintetében. Erre remek példa a Stories funkció megjelenése, hiszen néhány évvel ezelőtt még abszolút nem volt fókuszban az instant […]

Olvass tovább

Segíthetünk fellendíteni az online marketinged? 

Szeretnél legújabb híreinktől azonnal értesülni?

Iratkozz fel chatbotunkra!
FELIRATKOZOM A CHATBOTRA!
Copyright © RG Stúdió Kft.
Az oldallal és annak tartalmával kapcsolatos minden jog fenntartva!
“Az RG Stúdió, és az internet Neked dolgozik!"
RG Stúdió Kft.
1113 Budapest, Bocskai út 77-79.
7623 Pécs, Ungvár utca 47.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram