RG Stúdió, és az internet Önnek dolgozik!™
Fejléc

M0 Duna híd megfigyelése

Nem tudjuk mi lesz a neve, de azt látjuk, hogyan épül: újabb hídépítés nyomon követése internetes kamerarendszerünk segítségével

 
Azt még nem tudják, hogy mi lesz a neve. De azt már igen, hogy az RG Stúdió által kifejlesztett Írisz webkamerás beruházás megfigyelő rendszer segítségével követhetjük nyomon az építkezést.

Az Írisz rendszer felhasználásának csak a fantázia szabhat határokat, amint ezt a példák is bizonyítják: állapot megfigyelés, rögzítés, technológiai folyamatok betartásának ellenőrizhetősége, forgalom számlálás, időjárás állapot vizsgálat, stb.

Ahol már alkalmazzuk:

  • DunaÚj-Híd
  • Palazzo Dorottya Kft.
  • Mecsextrém Park



Az Írisz beruházás megfigyelő rendszer több helyre elhelyezett megfigyelő eszközökből, valamint vezetékes és vezeték nélküli átjátszó megoldásokból áll, mely lehetővé teszi az építkezés pontos dokumentálását és nyomon követését.

Ennél azonban sokkal több lehetőséget foglal magába a rendszer által rögzített felvételek felhasználása:

  • Látványos prezentációk készítéséhez nyújt segítséget a kamerák által rögzített képanyag.
  • Iskolák számára fontos tanulási segédletként szolgál.
  • Könnyen ellenőrizhetővé válik általa az építkezésen folyó munkálatok, mivel a kamerák a nap 24 órájában rögzítenek.


A rendszer eredményességét és megbízhatóságát alátámasztja cégünk magas színvonalú szerverparkja, melyen a stratégiai fontosságú képeket tudjuk tárolni és a hozzáférést lehetővé tenni.

Kattintson az építkezés képeinek megtekintéséhez!
 
A hídról és az építkezésről:


Az M0 körgyűrű Északi szektorának 72,835 és 76,708 km sz. között 2x2 sávos autóút kivitelezése magában foglalja a komplett Duna-híd megvalósítását és 2 db külön színtű forgalmi csomópont megépítését is.

Az Árpád hídnál kétszer nagyobb Duna-híd Újpestet köti majd össze Budakalásszal. A Duna felett 590 m hosszú ferdekábeles acélhíd, a Szentendrei Duna-ág felett 332 m hosszú acélhíd épül, az ezekhez csatlakozó vasbeton hidak hosszúsága 922 m. A teljes híd 5 hidat foglal magában, a kivitelezőnek ehhez összesen 9 hídszerkezetet kell megépítenie. A hídon kerékpáros és gyalogos járda épül, a leállósáv szélesebb lesz a későbbi forgalomnövekedés függvényében, a bővíthetőség érdekében.

Az új technológiával épülő ferdekábeles híd építési terveinek elkészítése szinte a teljes magyar hídtervező szakma összefogásának, együttműködésének eredménye. Magyarországon, folyami híd esetében ilyen megoldásra még nem volt példa.

A forgalmi és teherbírási követelmények mellet nagy hangsúlyt kaptak a környezetvédelmi, esztétikai szempontok. A hídszerkezet biztosítja az árvízvédelmi töltések érintetlenségét, ebből adódóan az új híd áthidalja a Duna főágát (váci Duna), a Szentendrei-sziget déli részét, a szentendrei Duna-ágat és az árterületeket.

A tervezés szellemiségére jellemző, hogy a híd északi oldalán mozgássérültek közlekedésére is alkalmas kerékpárút, a déli oldalon gyalogjárda épül.
Az M0 Északi híd elkészültével  jelentősen javul majd Budapest északkeleti részének közlekedési minősége, hiszen ugyanakkorra lesz kész a szintén márciustól épülő M0 Keleti szektora is az M3 autópályáig. A hídig az átvezetést a már meglévő 2/A és 2/B jelű utak biztosítják majd.
(forrás: www.m0hid.gov.hu)

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS!
Adja meg adatait most, és rendszeresen kap olyan internetes ötleteket, amikkel
Ön is tovább növelheti online bevételeit!
Név:
E-mail:
IRATKOZZON FEL!
CSATLAKOZZON!
RG Stúdió Facebook oldal

Jelölje be az RG Stúdió
Facebook csoportját most,

ha hasznos online marketing
információkra van szüksége!