Havi szinten több tucat olyan ügyfél keres fel minket, akik arra panaszkodnak, hogy az ügynökség,
akit korábban súlyos díjakon felkértek, nem árulta el a kampányának részleteit.
Még úgy sem, hogy azok nem igazán voltak annyira sikeresek.

Miért? Hiszen a megbízó költségén, a megbízó termékét hirdették.
Véleményünk szerint nem csak joga az ügyfélnek belelátni a kampányába,
hanem nekünk kötelességünk, mi több érdekünk is megosztani vele minden elérhető információt.

“Hónapok óta kerestünk Facebook hirdetés kezelésében jártas szakembert, aki kézbe venné cégünk oldalát, de sajnos sikertelenül. Amikor telefonon beszéltem Erős Gáborral, azt kérdezte tőlem, mit szólnék ahhoz, ha megtanítanák nekünk a hirdetéskezelő használatát? Ezt követte néhány nappal később a 2 órás konzultáció (Skype-on keresztül), mely igazán hasznos volt. Azóta hirdetéseinket magunknak készítjük el és optimalizáljuk. A 2 órás konzultáció nem olcsó, de ennyiért “külsős” szakembert talán 1 hétig tudnánk foglalkoztatni.”
Demeter Gábor
ügyvezető, Laptopbázis

Miért érdekünk megosztani az információkat?

Mert így elejét vesszük azoknak a feltételezéseknek, hogy valamit el akarunk hallgatni vagy torzítani akarunk. Ez a munka bizalmat igényel. Ha az ügyfél mindent lát, akkor sokkal kevesebb ismeretlen dolog fogja frusztrálni, mintha mindent külön-külön “el kell árulni” neki. Kevesebb időt fog arra fordítani, hogy saját maga fejtse meg a felmerült kérdést, így sokkal felszabadultabban fogja megközelíteni az együttműködést.

 

Miért kötelességünk?
Mert az Ő pénzével játszunk! Az Ő termékét visszük vásárra.
Mi több, az Ő hitelét is. Sokkal nagyobb a felelősségünk abban, hogy az ügyfelünk
biztonságban érezze magát,
mint ahogy azt nagyon sokan gondolják.

“Hogyan tudnánk a leggyorsabban segíteni az ügyfeleknek?” Ezt a kérdést többször feltettük magunknak a kollégáimmal, az alatt a folyamat alatt, ahogy kialakult a jelenleg elérhető PPC konzultációnk. Hiszen az ilyen támogatás célja az, hogy a partnereink néhány óra alatt annyi információt, annyi technikai és stratégiai segítséget kapjanak, ami akár új pályára is állíthatja a marketingjük egy részét.
Ehhez persze az kell, hogy olyan szakértők álljanak a partnerek rendelkezésére, akik nem csak a PPC hirdetések technikai megoldásaiban profik, hanem átlátják az üzleti és a marketing folyamatokat. Hiszen így tudnak olyan segítséget nyújtani, ami akár már rövidtávon is növelhető a partnereink eredményét. Szerencsére a kollégáim ilyenek. Képesek odafigyelni a partnerek apró rezdüléseire, tudásuknak, személyiségüknek és a cégünknél kialakított folyamatoknak köszönhetően a lehető legtöbbet tudják nyújtani a konzultáción résztvevő ügyfelek számára.

Lévai Richárd
marketing vezető, RG Stúdió

 

Fontos az ügyfél sikere

Az bizony nem közhely, hogy az ügyfél sikere a mi örömünk, mivel mi akkor vagyunk motiváltak,
ha az ügyfél azt mondja: “Gyerekek, nagyon jól sikerült a kampány, köszi”
Csak ennyi, s már kétszer több energia szabadul fel, mint ha pusztán ki van fizetve a számla.
Arról nem is beszélve, hogy nálunk előbb van kifizetve a számla, mint hogy a munkát megcsinálnánk
(corparte policy), így hát nincs mese: kell az endorfin nekünk is!

ÉS ami nagyon fontos: a Te tudásod nélkül, Tisztelt Ügyfél, nem tudunk semmit sem jól csinálni! Kellesz hozzá!
Hiába vittünk temetkezési vállalatot ki Amerikába, vagy multinacionális céget Indiába, vagy szőnyegboltot
Közép-Európa számos országába. Semmit nem tudtunk volna csinálni, ha Ők nem adják át azt a tudást, amit
csak Ők tudtak a saját piacukról.

„Gyorsan felvettétek rezgésünket – mi a stílusunk, a márkánk lényege és mit szeretnénk átadni az érdeklődőknek, pedig a mi szakmánk nem egyszerű. Gyakorlatilag fél év alatt többszöröztétek a fontos FB mutatóinkat, mint Elérés, Engagement, Like-ok száma.
És valóban, fél év szükséges a social media reformok kivitelezésére, az eredmények megmutatkozására! Segítettetek a technológiai gépezet működtetésében, megismerésében, ajánlottatok újdonságokat, technikákat. Kiválóan, jó hangulatban, villámgyorsan dolgoztunk együtt a mindennapokban.”
Pálos Ágnes
Equilor Zrt.

Hirdetésmenedzselés helyett tudásmegosztás

Te adod a piacismereted, mi adjuk hozzá a technológiai ismeretünket és szakmai rutinunkat.
Évi közel 300 millió forintot hirdetünk el, így elég nagy rálátásunk van a hirdetési piac szokványaira.
Tanítsd meg nekünk, mi pedig megtanítjuk, hogyan közelítsd meg Te a piacodat fizetett hirdetésekkel.

Éppen ezért azt javasoljuk, ne bízz meg minket
kampányaid menedzselésével, ha van nálad némi hirdetési gyakorlat, Te foglalkozol a céged hirdetéseivel, és hajlandó vagy tanulni. Ha ezekkel rendelkezel, akkor ne kiszervezni akard, mert ha esetleg alacsony a költségvetésed, akkor nagyon drága lesz az ügynökségi díjjal együtt a kattintás.
Helyette válaszd a tudásmegosztáson alapuló szakmai konzultációnkat, amikor csak a Te kérdéseid és csak a Te marketinged áll a középpontban.

 

“Tökéletesen elégedett voltam a konzultációval. Szakmailag minden kérdésre választ kaptam valamint nagyon segítőkész volt Lívia. Negatívumot nem tudok említeni a konzultációval kapcsolatban. Az ár természetesen lehetne alacsonyabb valamivel és akkor többet tudnánk konzultálni, de ez ma mindennel így van. ”
Fioridivat Kft.

 

Állítsd be kampányaidat szaktanácsadóink segítségével

Szakmai konzultációnk keretében tanuld meg azokat a praktikákat és technikai beállításokat, amik csak Neked, csak a Te vállalkozásodnak fontosak!

2 óra alatt annyi tudást lehet így megszerezni, mint egy egész napos tréningen – amivel nem azt mondjuk, hogy azok nem jók, de ha valakinek hatékony, testre szabott megoldás kell, akkor bizony mi ezt javasoljuk.
Konzultációnk során megvizsgáljuk a hirdetési fiókodat, a kampányaidat és terveket, valamint ötleteket adunk a jövőre nézve, hogy még hatékonyabb lehess.

Ugyanakkor ha úgy érzed élőben, tantermi képzésen tudsz igazán jól tanulni, akkor gyere el az RG Stúdió képzéseire, ahol azonnal használható tudást kapsz! Ma már nem kérdés, hogy a Facebook hirdetések bevételt hozhatnak és komoly piaci előnyt jelenthetnek. Tréningjeinken a közösségi média platformjaiban rejlő különböző lehetőségeket és stratégia módszereket mutatjuk be. Fedezd fel aktuális tréningjeinket kozossegikonditerem.hu oldalunkon!

Képzéseink mellett könyvkínálatunkból is megismerheted a közösségi médiában rejlő lehetőségeket, a jól bevált stratégiákat és technikákat. Lévai Richárd legújabb Hogyan készíts eredményes Facebook hirdetéseteket? 2.0 című könyvében olyan aktuális gyakorlati tippeket, újdonságokat, trükköket és tapasztalatokat találsz, melyekkel még eredményesebbé teheted Facebook hirdetéseidet. Ha pedig online értékesítesz és szeretnéd megtudni melyik közösségi platformot hogyan tudod hatékonyan kihasználni az eladás során, akkor válaszd a Hogyan lehet eredményesen eladni a közösségi média segítségével című könyvünket, mely remek inspirációként szolgál.

“Már egy ideje magunk kezeljük az ITBUSINESS magazin Facebook oldalát. Két dologgal azonban nem igazán boldogultunk, nevezetesen az események kezelésével, no meg a bonyolult peremfeltételeknek eleget tevő szavazással. Próbálkoztunk autodidakta módon, de ezek a próbálkozások nem azt az eredményt hozták, amit szerettünk volna. Így aztán kerestük a professzionális megoldást. Azt tudtuk, hogy olyan nagy baj nem lehet csak a fejünkben kell rendbe rakni pár dolgot, vagyis csak ”sínre” kell tenni bennünket. De azt láttuk, hogy nagyon sok a kókler a piacon, akiket azért sikerült nagy ívben elkerülnünk.

Az RG Stúdió mellett tettük le a voksunkat, s tőlük ez idáig egyetlen konzultáció elég volt ahhoz, hogy helyére kerüljenek a dolgok. Ehhez persze az kellett, hogy egy vérprofi konzulenst kapjunk, aki a konzultáció előtt elküldött kérdéseinkre felkészült és érthető, konkrét, jól használható válaszokat adott. S nem csak az általunk megfogalmazott kérdéseket válaszolta meg, hanem olyan praktikus tanácsokat is adott az adott témában, amiket azonnal átültethettünk a gyakorlatba. És az eredmény nem is maradt el! Talán még felül is múlta az elképzeléseinket. Abban biztos vagyok, ha máskor is valahol elakadunk a Facebook oldalunk menedzselésében, akkor biztosan az RG Stúdióhoz fordulunk majd tanácsért.”
Sziebig Andrea
ITBusiness Publishing Kft.

 

Tedd eredményesebbé online marketing folyamataidat!

Írj nekünk, mi pedig visszahívunk és minden kérdésedre válaszolunk!


Az adatkezelési tájékoztató ide kattintva érhető el.