Lévai Richárd az üzleti eredményeket szállító közösségi marketing specialistája. Széles körű marketing tervezési, stratégiaalkotási és marketing kivitelezési gyakorlattal rendelkezik.

Gyakorlati tudását a „Közösségi kalandozások- 20 magyar marketing sikersztori a Facebookon“, a „Hogyan készíts eredményes Facebook hirdetéseket?” és a “Hogyan lehet eredményesen eladni a közösségi médiával?” című marketing szakkönyvekben összegzi.

A 2017-ben nagykorúságához közeledő, 17 éves RG Stúdió Kft. marketing vezetője és egyik alapítója. 2015-ben a magyar kommunikációs szakma véleményvezér toplistáján az első háromba került a Diktio Labs kutatásában, 2016-ban a VOSZ az Év Vállalkozója díjával tüntette ki. A Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.

Lévai Richárd rendszeres előadója marketing, közösségi média és értékesítési konferenciáknak. Szakértőként TV-műsorokban, rádióadásokban is megoszthatja tapasztalatait.

Kozossegikalandozasok.hu blogja már hét éve biztosítja a naprakész információkat azoknak, akik bevételt szeretnének a közösségi médiából.

Cége referenciái között olyan márkák is megtalálhatóak, mint a Robert Bosch, a CEWE Fotókönyv, a Piatnik, az OLX.hu, vagy a Telenor.