Facebook kampányok

Több, mint négy és fél millió oka van minden egyes vállalkozásnak arra, hogy fent legyen a Facebookon, így partnereinknek is segítettünk, hogy aktívan jelenhessenek meg a Facebook felületén.

Piatnik – Társasjáték a Meseerdőben kampány

A Piatnik Budapest számára szervezett kampányban egy, a cég profiljához illő alkalmazást készítettünk. A virtuális társasjátékban ugyanúgy lehetett dobni, lépni, mint a szervező által forgalmazott táblajátékokban, és az aktív játékosok pluszdobásokra is szert tehettek.

Facebook közösség körében rendkívül népszerű játékra több mint 7000-en iratkoztak fel a kampány négy hete alatt.

Piatnik Budapest a Facebookon

 

Cewe Keresztrejtvény

A Cewe Fotókönyv öt hétig tartó játékában a Fotókönyv rendelőszoftver funkcióihoz kapcsoló meghatározások alapján kellett kitölteni a játékosoknak egy keresztrejtvényt. A megfejtésekhez segítségül hívhatták a weboldalt, így a kampány a weboldal látogatásokat is támogatta, a szoftver megismertetésén túl.

Cewe Fotókönyv a Facebookon

Bau-Trans Jubileumi kampány

A 25. jubileumát ünneplő nemzetközi szállítmányozással foglalkozó cég egy hat hónapig tartó játéksorozattal ünnepelte az évfordulóját. A havonta megrendezett egy hétig tartó kvízjáték a cég működésével kapcsolatban tett fel kérdéseket, amelyeknek nem csak brandépítési hatása volt, de a weboldal forgalomra is kedvező hatást gyakorolt.

A Bau-Trans oldal új és régi rajongói minden hónapban várták már az havi forduló indulását és visszatértek az újabb játékkörre.

BauTrans a Facebookon

Ayana Navigation Solution Facebook kampánya

A kampány alatt az ANS Facebook oldalának népszerűsítése volt a cél, vagyis a rajongók gyűjtése és a rajongói aktivitás növelését kellett elérni.

A kampány ideje alatt a felhasználók egy kvízjátékban vehettek részt. A kérdésekre a választ az ANS honlapján találták meg, így a forgalom a weboldalra irányult.

A kampány 6 hétig tartott, minden héten új kvízsorral találkozhattak a játékosok, így a korábban kitöltők is visszalátogattak az oldalra, ezzel is tovább erősítve a látogatottsági adatokat.

ANS Navigator Facebook oldala

 

Bosch Ökolábnyom Facebook kampány

A BOSCH cégcsoport fűtéstechnikai Márkájának, a Buderus számára készítettük el az „Ökolábnyom” nevű Facebook kampányt, amely a környezettudatosságot, a környezetvédelmet hangsúlyozta ki.

Az alkalmazás létrehozásánál a hirdetések kezelése, a rendszeres kommunikáció mind a megfelelő kollégák kezébe került, így sikerült elérni, hogy a kampány végére majdnem 10.000 fős rajongói bázist értünk el.

Buderus a Facebookon

Ablak Zsiráf- 98 ezer Facebook rajongó 24 óra alatt

Az Ablak Zsiráf Facebook oldalához készített Facebook alkalmazásunk 98 000 rajongót gyűjtött a telepítése utáni első 24 órában.

Az alkalmazás egy mini IQ teszt volt, ahol a játékosok próbára tehették magukat, melynek eredményét egy oklevél formájában a képeik között is megtalálták.

Ablak Zsiráf Facebook oldala

 

Podravka Kft. Dolcela rajzpályázata

Pudingimádók feltétlenül csatlakoztak a Podravka új termékét, a Dolcela pudingot bevezető kampányhoz.  A játék főleg gyermekeknek és szüleiknek szólt, mivel a termék Facebook oldaláról letölthető lapra kellett rajzolni, majd azt feltölteni, és a rajzra szavazatokat gyűjteni.

főnyeremény egy évre elegendő  puding volt, de a játék folyamán további rengeteg puding került kisolroslára.

rajzpályázatnak nagy népszerűsége volt, kiválóan eltalálta a célközönséget: gyerekek és szülők együtt izgultak!

Dolcela a Facebookon.

 

Piatnik – Melyik Magyarország kedvenc társasjátéka?

A Piatnik  által kapott megbízás keretén belül a magyaroszági társasjáték-szokásokat kutató kampány felépítése, lebonyolítása, kiértékelése volt cégünk feladata.

A kampány segítségével kiderült, hogy mely társasok kedveltek a Facebook rajongók körében.

Piatnik Facebook oldala

 

DRB Bank – Fotópályázat

A DRB Bank a Timeline bevezetése után a rajongók segítségét kérte, hogy új borítóképpel jelenhessen meg. Fotópályázatot hirdettünk a Facebookon, ahol POSZT belépők mellett a magyar WTCC futamra is eljuthattak a szerencsés játékosok.

A Facebook felhasználók regisztráció után fényképeket tölthettek fel, amire szavazatokat gyűjthettek. A legtöbb szavazatot elért képek közül a zsűri választotta ki a nyertest. A nyertes kép azóta is a DRB Bank timeline oldalának borítóképe!

Ismerje meg a DRB Bank Facebook oldalát!

 

Bautrans Facebook alkalmazás

Bautrans Kft. egy Facebookos alkalmazással aktivizálta rajongóit. A nyereményjátékhoz tervezett egyedi Facebook alkalmazás fejlesztését az RG Stúdió végezte.

Tekintse meg Ön is a Bautrans Facebook oldalát!

 

Közösségi marketing vállalkozásoknak

Az RG Stúdió blogjának, a www.facebooktippek.hu –nak Facebook oldala – a Közösségi marketing vállalkozások – hasonlóan a bloghoz, a Facebook oldalon is tanácsokkal, érdekességekkel látja el az olvasókat.
Az oldalhoz tartozó alkalmazások segítségével mindenki könnyen készítheti el saját Facebook kampányát, kérdőívét, és még sok egyéb mást.
A Közösségi marketing vállalkozásoknak oldal megjelenítési felületei:

 

Pallas 70- Egy kérdéses Facebook alkalmazás

A “Nyerj tudást” című Facebook alkalmazásban a játékosoknak csupán egy kérdésre kellett választ adniuk: mely az a képzés, amelyet szívesen tanulnák.

A részt vevők között sorsoltunk, a szerencsés nyertes álma pedig valóra vált, és ingyen képzést kapott.

Pallas 70 Facebook oldala

 

Lucky Car szórakoztató alkalmazás

Az Autostat Facebook oldalán a rajongók kipróbálhatták, hogy mennyire járnának sikerrel egy Las Vegasi kaszinóban.

Az alkalmazás nem nyeremény céljából készült, hanem szórakoztatásból. A játék során a részt vevők a szerencsére bízták, hogy milyen autót dob ki nekik a gép, és ha elégedettek voltak a kapott eredménnyel, azt meg is oszthatták ismerőseikkel.

Autostat Facebook oldal

 

Az év tablóarca Facebook kampány

Minerva Gimnázium és Érettségizettek Szakközépiskolája számára készítettünk egy Facebook kampányt, mely „Az év tablóarca” név alatt futott.

A nyereményjáték alatt tablóképeiket kellett feltölteniük az érettségizőknek és arra gyűjthették a szavazatokat, majd a játék közben és végén is értékes ajándékokat vihettek haza. A kampány célja a rajongók gyűjtése, és a brandépítés volt.

Minerva Gimnázium Facebook oldala

 

Rufusz Computer „Mennyire vagy kocka?” kampánya

A kampány egy 3 hétig tartó nyereményjátékot foglalt magában, mely kakukktojás alapon működött.

A kampány célja a cég népszerűsítése, illetve lájkok és rajongók gyűjtése volt. Itt egy, a Facebook-on nagy tömeget célzó kampányról van szó, de elsősorban a célcsoportba tartozók elérését szolgálta, melyet sikerült is teljesíteni.

A kampány ideje alatt a regisztráltak egy kakukktojás tesztet tölthettek ki, a 3 hét alatt akár több alkalommal is. Majd regisztrálás és hírlevélre való feliratkozás után részt vettek a sorsoláson, így egyben címlistát is építettünk.

Rufusz Computer Fb oldala

 

Aurita Zrt. Számára készített „Küldj ékszert!” Facebook-os alkalmazás

A kampány az Aurum Zálogház Facebook oldalán futott, melynek célja a rajongó tábor növelése, népszerűsítés, és a hírlevelezési címlista bővítése volt.

A játékba való regisztrálás után lehetett ékszert küldeni ismerősöknek, valamint az ékszer megérkezése után lehetősége volt a felhasználónak beszállni a játékba és regisztrálni, valamint neki is ékszert küldeni. Az ékszer elfogadásával sorsjegyeket kapott a küldő, így minél több ismerősének küldte el az ékszereket, annál nagyobb esélye volt a nyereményekre is.

Az Aurum Zálogház Facebook oldala

 

Léta-Ker a Facebookon!

Léta-Ker Kft.  Facebookon történő megjelenése óta komoly hangsúlyt kapnak az itt folytatott kampányok. Tavaly tavaszi kampánya középpontjában a minden évben megrendezésre kerülő Családi Nap állt.

A kampány egy regisztrációs alkalmazás volt, ahol a résztvevők regisztrálva részvételüket, még értékes nyereményeket is hazavihettek.

Tekintsd meg a FB oldalukat!

 

Cartour nyereményjáték

A Cartour utazási iroda egy Ausztriai síutat ajánlott nyereményként egy like-ért és megosztásért cserébe.

Ahhoz, hogy bekerüljünk a potenciális nyertesek közé, 3 másik ismerőst is be kellett szervezni a játékba. Ezt egyszerűsíti, hogy az alkalmazás felkínálja barátaink listáját, csak választani kell közülük, hogy kivel szeretnénk együtt nyerni és síelni.

Az alkalmazás célja a célcsoportba tartozó rajongók megtalálása a Facebook oldal számára.

Tekintsd meg a Cartour Facebook oldalát!

 

Sió Pláza Arca – Facebook alkalmazás

Sió Pláza azért fordult az RG Stúdióhoz, mert szeretett volna egy alkalmazást, ami online felületet biztosít a hamarosan elkészülő bevásárlóközpont arcának kiválasztásához.

Az alkalmazás elkészítésénél az elsődleges szempontok közé tartozott, hogy a nyereményjátékkal egybekötött szavazó felület feleljen meg a Facebook szabályainak, illetve a rendszer tegye lehetővé a pláza és a játék hírének vírusként való terjedését a közösségi oldalon. Ez úgy valósulhat meg, hogy a Sió Pláza rajongói nem csak az oldalt, hanem a szavazataikat és a versenyzők képeit is megoszthatják az üzenőfalukon.

A kinagyítható képek és lapozható oldalak mellé olyan extrák is bekerültek az alkalmazásba, mint a Top Lista, vagy a Név alapján történő keresés, mely még felhasználóbaráttá és élvezetesebbé tette az oldalt.

Nem csak az alkalmazást, hanem az ahhoz tartozó teljes arculatot is az RG Stúdió Kft. alakította ki, amely magába foglal egy érkező oldalt, valamint egy felületet a regisztrációnak és a szavazásoknak is.

Tekintsd meg a Sió Pláza Facebook oldalát!

PCX – okleveles alkalmazás

PCX webáruház számára okleveles alkalmazást hoztunk létre, melynek nyereménye egy Tablet PC volt. A játék 1 hónapon keresztül tartott, a részvételhez kedvelni kellett a webáruház Facebook oldalát, majd válaszolni pár, számítástechnikával kapcsolatos kérdésre, végül megosztani a tesztet. Feltétel volt továbbá a valós e-mail cím megadása, ennek köszönhetően későbbi hírlevelezéshez címlistát tudtunk készíteni.

 

 

Önkondoskodás – regisztrációs alkalmazás

A Facebook oldalt az RG Stúdió hozta létre az alkalmazással együtt.

Az alkalmazásban regisztrációhoz kötött fix ajándék várta a Facebook oldalra érkezőket. Először kedvelni kellett az oldalt, (így rajongókat gyűjt a profil) majd regisztrálni. A regisztráció után válasz e-mail érkezik az oldalról, erre kattintva letöltheti a regisztráló a spórolási tippeket tartalmazó e-book-ot Jeszenszky Attilától.

Öngondoskodás a Facebookon!

 

DRB Bank – Civil Karácsony kampány

A DRB Bank a Karácsonyt jótékonykodással ünnepelte, ehhez kért segítséget a Facebook felhasználóktól, és cserébe még nyereményt is ajánlott nekik.

Az oldal lájkolása és regisztráció után akár minden nap lehetett szavazni egy szervezetre amiről úgy gondoljuk megérdemelné a segítséget. Szavazatonként nőtt az esély a nyerésre, valamint a szervezet is közelebb került az adományhoz.

A játéknak hatalmas sikere volt, a bank örömmel osztotta ki a nyereményeket, és végül a Pécsi Zoo kaphatta meg az 500.000 forintos felajánlást!

Tekintsd meg az alkalmazás Facebook oldalát!

 

Piatnik társasjáték

A cég már rendelkezett Facebook profillal, az RG Stúdió feladata volt viszont egy nyereményjáték alkalmazás kidolgozása a társasjátékokat forgalmazó cég számára.

Az alkalmazás engedélyezése után szavazni kellett előre megadott társasjátékokra, majd a szavazók közül minden héten, és minden 1000.-dik like után is sorsoltak nyertest. A szavazás során a játékosok megismerkedhettek olyan játékokkal is, amiket korábban nem ismertek, így a társasjátékok népszerűsége is nőtt.

Tekintsd meg a Piatnik Facebook oldalát!

 

Gyöngyszem eskövő – Facebook nyereményjáték

Gyöngyszem esküvőszervező szalon az Esküvőkiállításhoz kapcsolt nyereményjátékot kért az RG Stúdiótól.

A játék fényképfeltöltésen és a képekre leadott szavazatokon alapult. A szavazók és a feltöltők közt is lehetett nyerni, így a regisztráltak száma különösen nagy volt.

Gyöngyszem esküvő a Facebookon!

 

Angolnyelvtanitas.hu nyereményjáték

A különleges nyelvtanulási módszert biztosító angolnyelvtanitas.hu számára készítettünk Facebook oldalt és nyereményjáték alkalmazást.

A játékhoz lájk és regisztráció volt szükséges. Ezzel már be is került a felhasználó azok közé, akik közül minden 500 lájk után kisorsolnak egy nyertest. A meghatározott számú rajongó utáni nyereménysorsolás arra ösztönözte a regisztráltakat, hogy meghívják ismerőseiket a játékba, hiszen akkor közelebb kerülhettek a nyereményekhez. Ennek köszönhetően szépen növekedett a rajongók száma.

Tekintsd meg az angolnyelvtanitas.hu Facebook oldalát. 

 

Pécsi Női kosárlabda Facebook oldalához kötött Landing Page alkalmazás

A Pécsi Női Kosárlabda csapat rajongóinak aktivizálására egy speciális alkalmazást készített az RG Stúdió.

Az alkalmazás a Facebookon belül a Facebookozókat célozta meg, de aktivizálta azokat is, akik nem tagjai a Facebook oldalának.

A kampány apropója a Pécs – Sopron rangadó volt, aminek alkalmából a a meglevő és a lehetséges rajongókat egy nyereményjátékkal aktivizálta a Pécsi Női Kosárlabda csapat Facebook oldala.

Tekintsd meg a kosárlabda csapat Facebook oldalát!

 

Google helyezéskereső alkalmazás a Facebookon

A keresőoptimalizálási munkák folyamán nagyon fontos az elért eredmények folyamatos, egyszerű és gördülékeny elemzése.

Ennek megkönnyítéséra az RG Stúdió már több éve létrehozott egy webalkalmazást, aminek azóta már elkészült a Facebookos verziója.

A Google Helyezés kereső Facebook akalmazás a Facebookba integrálva segíti a látogatókat keresőoptimalizálási ereményeik ellenőrzésében és javításában.

Próbáld ki az alkalmazást!

Instagram kampányok

A Facebook mellett más közösségi oldalak is egyre nagyobb tömeget tudhatnak magukénak. A Pályaválasztás Baranya esetén kiléptünk a Facebook határaiból, és egy Instagram kampányt készítettünk a szervezet számára!

Mi a pálya Baranya?

Ezzel a címmel indítottuk el a Pályaválasztás Baranyának a Facebookkal egybekötött Instagram kampányát. A kampány a felvételi ponthatárok kihirdetésének rendezvényére épült. Július 24-én a pécsi Széchenyi téren egy standdal várták a rendezők a leendő diákokat, és itt tudtak regisztrálni is a játékba. A játék során az Instagram fotómegosztó közösségi oldal segítségével készítettek a játékosokról egy fényképet, mely képekre a Pályaválasztás Baranya Facebook oldalán lehetett szavazni.

Pályaválasztás Baranya

Ha bármi kérdése merült fel, nyugodtan keress fel minket.
Itt tudod felvenni a kapcsolatot velünk!