Havi szinten több tucat olyan ügyfél keres fel minket, akik arra panaszkodnak, hogy az ügynökség, akit korábban súlyos díjakon felkértek, nem árulta el a kampányának részleteit. Még úgy sem, hogy azok nem igazán voltak azok annyira sikeresek.

Miért? Hiszen a megbízó költségén, a megbízó termékét hirdették.
Véleményünk szerint nem csak joga az ügyfélnek belelátni egy-egy kampányába, hanem nekünk kötelességünk, mi több érdekünk is megosztani vele minden elérhető információt.

 

Kezdjük fordított sorrendben!

Miért érdekünk megosztani?
Mert így elejét vesszük azoknak a feltételezéseknek, hogy valamit el akarunk hallgatni vagy torzítani akarunk. Ez a munka bizalmat igényel. Ha az ügyfél mindent lát, akkor sokkal kevesebb ismeretlen dolog fogja frusztrálni, mintha mindent külön-külön “el kell árulni” neki. Kevesebb időt fog arra fordítani, hogy saját maga fejtse meg a felmerült kérdést, így sokkal felszabadultabban fogja megközelíteni az együttműködést.
Egyébként is az Ő pénze…

Miért kötelességünk?
Mert az Ő pénzével játszunk! Az Ő termékét visszük vásárra.
Mi több, az Ő hitelét is. Sokkal nagyobb a felelősségünk abban, hogy az ügyfelünk biztonságban érezze magát, mint ahogy azt nagyon sokan gondolják.

 

 

És igen, az bizony nem közhely, hogy az ügyfél sikere a mi örömünk

Mi akkor vagyunk motiváltak, ha az ügyfél azt mondja: “Gyerekek, nagyon jól sikerült a kampány, köszi-köszi!”
Csak ennyi, s már kétszer több energia szabadul fel, mint ha pusztán ki van fizetve a számla.
Arról nem is beszélve, hogy nálunk előbb van kifizetve a számla, mint hogy a munkát megcsinálnánk
(corparte policy), így hát nincs mese: kell az endorfin nekünk is! 🙂

ÉS ami nagyon fontos: a Te tudásod nélkül, Tisztelt Ügyfél, nem tudunk semmit sem jól csinálni! Kellesz hozzá!
Hiába vittünk temetkezési vállalatot ki Amerikába, vagy multinacionális céget Indiába, vagy szőnyegboltot Közép-Európa számos országába. Semmit nem tudtunk volna csinálni, ha Ők nem adják át azt a tudást, amit csak Ők tudtak a saját piacukról.

>> Ugrás az ajánlatkéréshez

 

 

Éppen ezért mi nem egy hirdetési menedzselést javaslunk, hanem tudásmegosztást

Te adod a piacismereted, mi adjuk hozzá a technológiai ismeretünket és szakmai rutinunkat.
Évi közel 300 millió forintot hirdetünk el, így elég nagy rálátásunk van a hirdetési piac szokványaira.
De nem ismerjük a Te iparágadat.
Tanítsd meg nekünk, mi pedig megtanítjuk, hogyan közelítsd meg Te a piacodat fizetett hirdetésekkel.

Éppen ezért azt javasoljuk, ne bízz meg minket kampányaid menedzselésével, ha van nálad:

☑️ némi hirdetési gyakorlat (láttál már hirdetési kezelő felületet)
☑️ van némi időd (havi pár óra)
☑️ van szándékod magad foglalkozni céged hirdetéseivel
☑️ hajlandó vagy tanulni

Ha ezekkel rendelkezel, akkor ne kiszervezni akard, mert ha esetleg alacsony a költségvetésed, akkor nagyon drága lesz az ügynökségi díjjal együtt a kattintás – még akkor is, ha jól csinálja az ügynökség.

 

Állítsd be kampányaidat szaktanácsadóink segítségével

Tanuld is meg azokat a praktikákat, amik csak Neked, csak a Te vállalkozásodnak fontosak!
2 óra alatt annyi tudást lehet így megszerezni, mint egy egész napos tréningen – amivel nem azt mondjuk, hogy azok nem jók, de ha valakinek hatékony, testre szabott megoldás kell, akkor bizony mi ezt javasoljuk.
Mondjuk ezt úgy, hogy évi több száz hallgató jár hozzánk egész napos tréningekre.

Ugyanakkor ha úgy érzed élőben, tantermi képzésen tudsz igazán jól tanulni, akkor gyere el az RG Stúdió képzéseire, ahol azonnal használható tudást kapsz! Ma már nem kérdés, hogy a Facebook hirdetések bevételt hozhatnak és komoly piaci előnyt jelenthetnek. Tréningjeinken a közösségi média platformjaiban rejlő különböző lehetőségeket és stratégia módszereket mutatjuk be. Fedezd fel aktuális tréningjeinket kozossegikonditerem.hu oldalunkon!

Képzéseink mellett könyvkínálatunkból is megismerheted a közösségi médiában rejlő lehetőségeket, a jól bevált stratégiákat és technikákat. Lévai Richárd legújabb Hogyan készíts eredményes Facebook hirdetéseteket? 2.0 című könyvében olyan aktuális gyakorlati tippeket, újdonságokat, trükköket és tapasztalatokat találsz, melyekkel még eredményesebbé teheted Facebook hirdetéseidet. Ha pedig online értékesítesz és szeretnéd megtudni melyik közösségi platformot hogyan tudod hatékonyan kihasználni az eladás során, akkor válaszd a Hogyan lehet eredményesen eladni a közösségi média segítségével című könyvünket, mely remek inspirációként szolgál.

 

Érdekelnek a részletek?

Írj nekünk, mi pedig visszahívunk és minden kérdésedre válaszolunk!
Szeretnénk, ha minden előrelépést átlátnál!


Az adatkezelési tájékoztató ide kattintva érhető el.