RG Stúdió, és az internet Önnek dolgozik!™
Fejléc

Online reklám megoldások

online reklám, Google Adwords, online hirdetés, hírlevélKommunikáció és reklám: bevétel online alapon

A vásárlónak el kell jutnia Önhöz. Ha pedig eljutott, az az igazi, ha  kapcsolatban lép Önnel, vagy vásárol az Ön cégétől.

 

Hogy lehet sikeresen reklámozni online?

Az online reklám lehet egy idegen oldalon elhelyezett reklámbanner, lehet egy hírlevél, egy tervezett Google Adwords kampány, vagy akár egy Facebook megoldás is.

Sok különböző megoldást lehet használni, de ezeket csak tudatosan, tervezetten érdemes.

A tervezett, célzott reklám, a tudatos, átgondolt kommunikáció meghozza eredményét.

  • Szeretné elérni, hogy honlapjának több látogatója legyen?
  • Szeretné, ha minél többen vennék fel a cégével a kapcsolatot honlapján kersztül?
  • Szeretné, ha többen vásárolnak webáruházában?
  • Szeretné, ha online reklámkampányai nem csak pénzt vinnének, de üzleti eredméneket is hoznának?
  • Szeretné marketing költségeit csökkenteni?

 

adworsd, google adwordsAz átkattintás alapú hirdetések (mint például a Google Adwords, az Etarget, vagy a Facebook hirdetések stb.) azért tudnak hatékonyak lenni, mert :

  • egy olyan tartalom, vagy keresés mellett jelennek meg, amikhez kapcsolódik a hirdetés témája, illetve olyan felhasználóknak, akiket érdekelhet a demográfiai információik illetve a szokásaik alapján,
  • olyan hirdetésre kattintanak a látogatók, amik témája érdekelheti őket, hiszen hasonló oldalon járnak
  • a hirdetés témája olyan problémát vet fel, ami érdekelheti őket
  • a hirdetés olyan oldalra mutat, ami a lehető legpontosabban választ ad a kérdéseikre,
  • a hirdetések és a látogatások is nagy pontossággal mérhetők.

A hirdetések előnye, hogy egy célcsoport látja őket, a célcsoportot pedig vagy a keresőszó, vagy a tartalom választja ki.

Így nem egy általános, megfoghatatlan tömeghez kell szólni olyan hirdetéssel, ami mindenkinek jó, hanem célzott, célcsoporthoz illeszkedő érveket lehet használni.

Mivel a hirdetés szűri a látogatókat (hiszen csak az kattint, akinek a hirdetésben felvetett  probléma fontos), leginkább olyanok fognak a weboldalra érkezni, akik valóban a hirdető célcsoportjai.

A hirdetésekről érező látogatók pedig olyan tartalommal találkoznak a weboldalon, amelyik már ismerős, hiszen a hirdetés ezt vetette fel, és válaszol a kérdéseikre.

Szeretne átkattintás alapú hirdetést feladni?
Forduljon hozzánk bizalommal:

>>> Google AdWords hirdetések

>>> Facebook hirdetések

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS!
Adja meg adatait most, és rendszeresen kap olyan internetes ötleteket, amikkel
Ön is tovább növelheti online bevételeit!
Név:
E-mail:
IRATKOZZON FEL!
CSATLAKOZZON!
RG Stúdió Facebook oldal

Jelölje be az RG Stúdió
Facebook csoportját most,

ha hasznos online marketing
információkra van szüksége!