Elbírsz egy pörgős irodával? Jártas vagy a multitasking folyamatokban és úgy gondolod kézben tudod tartani az RG Stúdió napi ügymeneteit? Ha igen, akkor add be a jelentkezésed irodai asszisztensi pozíciónkra és dolgozz velünk!

Mi lesz a feladatod?

  • Dokumentáció, digitalizálás
  • Telefonok kezelése, ügyfelekkel és beszállítókkal kapcsolattartás
  • Számlázás
  • Könyveléssel való kapcsolattartás
  • Számlák kezelése, átutalások lebonyolítása
  • Kintlévőség kezelés
  • Postai ügyintézés
  • Céges levelezés kezelése
  • Eseti adminisztratív feladatok, irodán kívüli ügyintézés
  • Hosting, domain ügyintézés, support
  • Ügyviteli adminisztráció, asszisztencia

 

 

Te vagy az ideális jelölt? 

Ha az alábbi elvárásainknak megfelelsz, akkor bizony köztünk a helyed!

  • Önálló adminisztrációs munkában szerzett tapasztalat (minimum 2 év)
  • Számviteli, könyvelési alapismeretek
  • Jó kommunikációs készség
  • Proaktív, önálló problémamegoldás
  • Terhelhetőség, sokféle és rövid feladatok gyors lekezelése
  • Elektronikus levelezés technikai alapismeretek

Továbbá örülünk, ha rendelkezel B kategóriás jogosítvánnyal és az eddigi tapasztalataidról részletes, szakmai leírást adsz az önéletrajzodban.

Amit cserében kapsz tőlünk

  • Versenyképes jövedelemmel és stabil munkahellyel viszonozzuk munkádat
  • Kiváló munkakörülmények várnak modern irodánkban, Pécsett
  • Hosszú távra tervezünk, így örülünk ha Te is
  • Jó csapatszellem, pörgős mindennapok remek kollégákkal

Jelentkezz hozzánk! Küldd el önéletrajzod és bemutatkozó leveledet most a job@rgstudio.hu címre!