Erős Gábor az RG Stúdió Kft. online marketing stratégája.

Gábor a PTE Építészmérnöki szakán szerzett diplomát, valamint ezt követően, 2000-ben PTE-n szerzett Vállalkozás Menedzser diplomát. 2000-ben alapította Lévai Richárddal közösen az RG Stúdió Kft.-t.

Online marketing stratégiák tervezése, értékesítési problémák online marketing eszközökkel történő megoldása a legfőbb feladata a cégen belül. Három prosperáló cég tulajdonosaként folyamatmenedzsmentben, stratégiai tervezésben és kockázat kezelésben közel 20 éves tapasztalattal rendelkezik.

2003-ban részt vett az első Rádió 1 országos online megjelenésének bevezetésében. Majd a rendszerváltást követő első nagy Duna híd (Pentele híd) építésének online közvetítésének megvalósításának koordinációja és projekt menedzsmentje az Ő nevéhez fűződik.
Ezt követően kezdett elterjedni a magyar építőiparban a transzparens, online beruházáskövetés tevékenysége. Ismert és kevésbé ismert vállalatok online területre történő belépésének stratégiájának kidolgozását koordinálta. Mint például a EGLO, Piatnik, Bosch, Abeton, Bábolna Nemzeti Ménesbirtok, stb…

Az elmúlt 8 évben kifejezetten az ügyfelek stratégiai problémáira fókuszál. Ezek során megvizsgálva a megbízók személyes szemléletét, kockázatvállaló képességét, cégre (személyre) szabott stratégiát dolgoz ki munkatársaival közösen. Rendszeresen tart előadásokat szakmai konferenciákon online marketing stratégiai kérdésekben.
Legközelebb a szívéhez az ügyfelek bizonytalanságainak feloldása, szunnyadó álmok, célok felélesztése áll.