Erős Gábor az RG Stúdió Kft. online marketing stratégája.

Gábor a PTE Építészmérnöki szakán szerzett diplomát, valamint ezt követően, 2000-ben PTE-n szerzett Vállalkozás Menedzser diplomát. 2000-ben alapította Lévai Richárddal közösen az RG Stúdió Kft.-t.

Online marketing stratégiák tervezése, értékesítési problémák online marketing eszközökkel történő megoldása a legfőbb feladata a cégen belül. Három prosperáló cég tulajdonosaként folyamatmenedzsmentben, stratégiai tervezésben és kockázat kezelésben közel 20 éves tapasztalattal rendelkezik.

“Az ördög ügyvédje, vállalati szkeptikus, jövőbe kalauzoló online és offline marketingstratéga. Szkeptikus, aki kérdéseivel, ötleteivel, néha kétkedéseivel felderíti a bizonytalanságok okát és egy konstruktív eszmecsere során a helyes irányba terel.”
Törgyekes Ferenc
EGLO Lux Kft.

2003-ban részt vett az első Rádió 1 országos online megjelenésének bevezetésében. Majd a rendszerváltást követő első nagy Duna híd (Pentele híd) építésének online közvetítésének megvalósításának koordinációja és projekt menedzsmentje az Ő nevéhez fűződik.
Ezt követően kezdett elterjedni a magyar építőiparban a transzparens, online beruházáskövetés tevékenysége. Ismert és kevésbé ismert vállalatok online területre történő belépésének stratégiájának kidolgozását koordinálta. Mint például a EGLO, Piatnik, Bosch, Abeton, Bábolna Nemzeti Ménesbirtok, stb…

Az elmúlt 8 évben kifejezetten az ügyfelek stratégiai problémáira fókuszál. Ezek során megvizsgálva a megbízók személyes szemléletét, kockázatvállaló képességét, cégre (személyre) szabott stratégiát dolgoz ki munkatársaival közösen. Rendszeresen tart előadásokat szakmai konferenciákon online marketing stratégiai kérdésekben.
Legközelebb a szívéhez az ügyfelek bizonytalanságainak feloldása, szunnyadó álmok, célok felélesztése áll.

“Mára, tíz évet meghaladó együttműködést tudhatunk magunk mögött, és még közel sincs vége..”
Gyöngyösi Gábor
Piatnik Budapest Kft.